Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma okt 29, 2007 23:08

mantaboy schreef:
Frevo schreef:Vergeet niet dat Van Merksteijn al een paar buitenlandse wedstrijden in de Focus heeft gereden en bovendien heel wat jaren ervaring in de rallysport heeft. Moet je voor de gein eens kijken wat het verschil was in die wedstrijden tussen Van Eldik en Van Merksteijn... ;)

Als van Merksteijn op het oude niveau komt, heeft iedereen het moeilijk om hem bij te houden. :wink: :wink: :wink:

Heeft ie al aardig terug volgens mij, getuige de proeftijden in de Hellendoorn! (toen de auto het nog goed deed...) Hij was toen sneller dan jr.

Laat het een leuke strijd worden en moge de snelste winnen! 8) :wink:
Mark Verhoeven

Re: :p

Berichtdoor Collin » ma okt 29, 2007 23:37

Starkoo schreef:nog een deelnemer meer dus 122 in plaats van 121 :P

Yep...dan sluit ons team het rijtje maar af, dachten we. :lol:
Collin

Berichtdoor leor888 » ma okt 29, 2007 23:39

Jan schreef:
Sjeik1981 schreef:
Als idd van Merkesteijn idd al wat wedstrijden heeft gereden (had ik eigenlijk niet verwacht) in de Focus dan kan het idd zo zijn dat hij wel eens idd de te kloppen man zal zijn, maar blijf toch bij van Eldik (hoop ik)

GRoeten

Volgens mij is hier geen sprake van een steen, maar een hunnebed waar jij onder hebt gelegen de laatste 2 asfaltrally's van het WK... :|

En dan nog even los van de manier van reageren,

hoeveel beter is Van Merksteijn (VM) dan beter geweest dan Van Eldik (VE)? De laatste 2 asfaltrondes: Catalunya en Corsica, waar VE en VM niet meededen.
Kijk je dan naar Spanje:
Volgens mij was het om en om totdat er weer een van de twee een wat minder handige manouevre maakte.

Op dag 1 van Catalunya voor SS6 waar VM er af lag stond VE toch in de top 15 en lag VM op 32 nadat hij eerder al wat meer tijd nodig had op SS3. Op SS1 en 2 was hij wel sneller dan VE.

Daarna heb ik niet meer vergeleken, want dat gaf toch vertekende beelden denk ik.
Is gewoon niet te zeggen wie sneller is en dan krijg je te maken met voorkeuren die soms niet objectief zijn.
leor888

Berichtdoor pedduhwick » di okt 30, 2007 13:35

heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?
pedduhwick

Berichtdoor Robert_ » di okt 30, 2007 13:55

pedduhwick schreef:heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?

Waar is er getest dan?:)
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor stefan » di okt 30, 2007 14:03

heb gelezen dat als je uitvalt je de volgende etappe weer mag starten, weet niet of dit al eerder besproken was? maar is het dan zo: stel: iemand valt zaterdagavond uit en kan de auto weer gereed maken voor de zondag(met tijdstraf)? of is dit al eerder besproken? :oops:

stefan
stefan

Berichtdoor pedduhwick » di okt 30, 2007 14:05

Robert_ schreef:
pedduhwick schreef:heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?

geen idee maar ga van Niederhein uit ofzo.. :wink:
pedduhwick

Berichtdoor Wolter » di okt 30, 2007 14:10

stefan schreef:heb gelezen dat als je uitvalt je de volgende etappe weer mag starten, weet niet of dit al eerder besproken was? maar is het dan zo: stel: iemand valt zaterdagavond uit en kan de auto weer gereed maken voor de zondag(met tijdstraf)? of is dit al eerder besproken? :oops:

stefan

Ja, is al eerder besproken. Maar het staat gewoon in het bijzonder reglement van de rally dacht ik. Superally systeem geldt hier. Iedere proef die je niet rijdt krijg je (volgens mij!) de tijd van de langzaamste deelnemer +10 minuten.
Wolter

Berichtdoor stefan » di okt 30, 2007 14:26

Wolter schreef:
stefan schreef:heb gelezen dat als je uitvalt je de volgende etappe weer mag starten, weet niet of dit al eerder besproken was? maar is het dan zo: stel: iemand valt zaterdagavond uit en kan de auto weer gereed maken voor de zondag(met tijdstraf)? of is dit al eerder besproken? :oops:

stefan

Ja, is al eerder besproken. Maar het staat gewoon in het bijzonder reglement van de rally dacht ik. Superally systeem geldt hier. Iedere proef die je niet rijdt krijg je (volgens mij!) de tijd van de langzaamste deelnemer +10 minuten.

hey wolter :lol: de klasgenoot van ivo 8) toch? ik vroeg al: kan je niet een ritje regelen voor mij :oops: :lol: ?
maar dnek je dat de mannen vooraan hiervan gebruik maken?

stefan
stefan

Berichtdoor Wolter » di okt 30, 2007 14:33

stefan schreef:
Wolter schreef:

stefan

hey wolter :lol: de klasgenoot van ivo 8) toch? ik vroeg al: kan je niet een ritje regelen voor mij :oops: :lol: ?
maar dnek je dat de mannen vooraan hiervan gebruik maken?

stefan

Haha, klopt inderdaad! :wink:

Ja, ik weet niet of de toppers er gebruik van maken. Als het 1 proef is, is een klassering ergens in de top 10 nog wel mogelijk. Ligt er ook aan waarom iemand uit is gevallen en of evt. schade te verhelpen is. En misschien zijn er een aantal rijders die meer ervaring met een bepaalde auto op willen doen, dus wel de tweede dag willen rijden.
Mochten wij uitvallen en we kunnen iets repareren, starten wij gewoon de tweede dag. Maar dit geldt voor meer équipes in het middenveld.
Wolter

Berichtdoor Hein » di okt 30, 2007 15:37

Robert_ schreef:

Een heel eind weg. :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mantaboy » di okt 30, 2007 15:53

Hein schreef:
Robert_ schreef:

Een heel eind weg. :wink:

Net over de grens zeker? :? :? :? :?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Hein » di okt 30, 2007 16:01

Nee. Ver over de grens.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor pedduhwick » di okt 30, 2007 16:02

Hein schreef:Nee. Ver over de grens.

Le France :?: :wink:
pedduhwick

Berichtdoor Codieo » di okt 30, 2007 16:57

Heeft iemand enig idee vanaf hoe laat er zondag op het industrieterrein gestart wordt???
Ik koop natuurlijk wel een infopakketje, maar dan moet ik wel weten hoe laat ik er ongeveer moet zijn (en niet zoals in Barneveld bijna 3 uur te vroeg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )
Codieo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden