Achtrs schreef:Van Eldik had nog maar 6 sec op wevers voor hij crashde, en de 3 proeven ervoor was Wevers sneller hij liep dus in..... Alleen had Wevers op de 1e proef met Balkenende rustiger gereden en 9 sec verloren, daarna is het gas (op aanwijzing van JP) er vol op gegaan.... Gecrashed of niet op dat moment was Wevers steeds ff iets sneller....
Even geheel op persoonlijke titel:
Mark reed vorig jaar met de S10, was verschrikkelijk druk op de zaak waardoor hij de start in de Condroz op het laatste moment af had geblazen en kwam dus praktisch onvoorbereid naar Hengelo. Om dan zes nauwelijks verkende proeven in het donker te gaan doen met een hijgende Corolla van Erik in de nek werkt een foutje gemakkelijk in de hand. Waarmee ik niks af wil doen aan de prestatie van Erik Wevers vorig jaar in Hengelo, want hij ging daar met of zonder Balkenende snoeihard met de Corolla.
Ik heb gedurende het afgelopen seizoen de indruk gekregen dat de S12 Mark beter "past" dan de S10. Vandaar dat ik denk dat het zal gaan tussen Mark en Van Merksteijn Sr met Erik op de loer om toe te slaan zodra één van beiden een steek laat vallen.