leor888 schreef:En ik vermoed dat Erik helaas te kort komt met de Corolla.
uehm, vorig jaar al weer vergeten? met Balkenende als navi, en hij reed Mark er wel af, was dan wel met de S10 maar toch.....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:leor888 schreef:Is er bij de komende Twenterallysprint / Euregiorally / Slowly sideways Demo / historicrally Euregio / Twente off road racing ook een rallyradio actief?
Ik lees niets op de twenterally.nl site.
En ook bij DeltaFM lees ik niet of zij er uit eigen beweging verslag van doen.
Iemand enig idee?
Deta FM sowiezo niet. Hun zender is niet sterk genoeg om in hengelo en omstreken ook hoorbaar te zijn. Misschien is er eventueel wel een verslaggever van hun die zich leent voor een ander station
Achtrs schreef:leor888 schreef:En ik vermoed dat Erik helaas te kort komt met de Corolla.
uehm, vorig jaar al weer vergeten? met Balkenende als navi, en hij reed Mark er wel af, was dan wel met de S10 maar toch.....
Starkoo schreef:
tja RTV oost zal het ook wel over de rally hebben!
Sjeik1981 schreef:OK bedankt voor een deel van het antwoord maar nu verschil tusssen groep N auto`s en Groep A auto`s
ZZR Fan schreef:reken er maar niet op dat RTV Oost aandacht aan de rally besteedt. Of iig niet meer dan 5 minuten per uur.
Jan schreef:ZZR Fan schreef:reken er maar niet op dat RTV Oost aandacht aan de rally besteedt. Of iig niet meer dan 5 minuten per uur.
Jaap, ontvang jij daar in IJsselmuiden soms RTVOost op de kabel? Wat je hier zegt is de reinste onzin namelijk...
RTVOost zendt tijdens de Hellendoorn Rally en de Euregio Rally ALTIJD een reportage uit van minimaal een kwartier. Omdat de Euregio Rally op zaterdag en zondag wordt verreden zal er zondag geen lang verslag zijn denk ik, maar dat is meestal in de week daarna wel het geval.
ZZR Fan schreef:wanneer die TV reportages op Oost zijn mag je me vertellen, want langer dan hoogstens tien minuten in het sportjournaal krijg je nooit te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten