David Westenbrink schreef:Ik rijd gewoon mee hoor...
Ow, dan kom ik denk ik niet...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Mann staat al op de startlijst Maarten
Holkers schreef:Jan schreef:Mann staat al op de startlijst Maarten
daarom ook mijn kleine vraag. Meende dat Turnbull wel de West-Europa-Cup-Rally-jada dinges reed maar kan het fout hebben (het is nog vroeg...)
bauwie schreef:Zou er mij misschien kunnen zeggen hoeveel klassementsproeven er zijn op zaterdag. Ik kom namelijk uit Belgie en ik zou graag weten of het de moeite is om naar Nederland af te zakken enkel voor de zaterdag.
Dank bij voorbaat voor de reactie.
SAS Officialteam schreef:
waarvan een rondkoers volgens mij ( akzo ?? )
mafiabaas101 schreef:SAS Officialteam schreef:
Die aan het einde van de diamantstraat bedoel, de Rondkoers waar Weijs vorig jaar kapot ging
mastersevius schreef:mafiabaas101 schreef:SAS Officialteam schreef:
Die aan het einde van de diamantstraat bedoel, de Rondkoers waar Weijs vorig jaar kapot ging
Neej andere rundkurs toch vlak bij industrietterrein met een stuk onverhard enzo.
David Westenbrink schreef:Ik rijd gewoon mee hoor...
Hein schreef:David Westenbrink schreef:Ik rijd gewoon mee hoor...
Als je een kans wilt maken op de titel zul je wel moeten.![]()
Enneh, ik heb alles doorgerekend David, het kanAlleen heb je het niet in eigen hand.
SAS Officialteam schreef:bauwie schreef:Zou er mij misschien kunnen zeggen hoeveel klassementsproeven er zijn op zaterdag. Ik kom namelijk uit Belgie en ik zou graag weten of het de moeite is om naar Nederland af te zakken enkel voor de zaterdag.
Sprint rijd 2 x 3 proeven
Rally 3 x 3 proeven
Niels2 schreef:SAS Officialteam schreef:bauwie schreef:Zou er mij misschien kunnen zeggen hoeveel klassementsproeven er zijn op zaterdag. Ik kom namelijk uit Belgie en ik zou graag weten of het de moeite is om naar Nederland af te zakken enkel voor de zaterdag.
Rally 3 x 3 proeven
Fout.
Frevo schreef:Niels2 schreef:SAS Officialteam schreef:bauwie schreef:Zou er mij misschien kunnen zeggen hoeveel klassementsproeven er zijn op zaterdag. Ik kom namelijk uit Belgie en ik zou graag weten of het de moeite is om naar Nederland af te zakken enkel voor de zaterdag.
Rally 3 x 3 proeven
Fout.
Zou handig zijn als je dan meldt wat het dan wel is..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten