Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Pierre Brouwer » zo okt 14, 2007 20:19

antoine schreef:
Pierre Brouwer schreef:In de Euregio Rally komt ook een oude bekende equipe weer aan de start, met een voor hen verrassende auto...

Zweden met een zweeds/nederlandse auto?

Nee , gewone Hollandse mannen, wel met een Zweedse auto :wink:
Overigens hebben deze heren nog niet eerder in deze auto gereden.
Zal binnenkort wel op de inschrijverslijst komen te staan.
Pierre Brouwer

Berichtdoor Sjeik1981 » ma okt 15, 2007 19:35

We zijn benieuwd we zullen wel zien, weet iemand toevallig tot hoeveel dagen van te voren je de pet en pakket kan bestellen, wil namelijk wel komen, maar moet wel beetje redelijk weer zijn, tot nu toe hebben we niet mogen klagen met de afgelopen rally`s.

Maar heb nu niet zoveel zin om me de pokkel nat te laten regenen, iemand een antwoord???
Sjeik1981

Berichtdoor RG-Rallysport » ma okt 15, 2007 19:37

Sjeik1981 schreef:We zijn benieuwd we zullen wel zien, weet iemand toevallig tot hoeveel dagen van te voren je de pet en pakket kan bestellen, wil namelijk wel komen, maar moet wel beetje redelijk weer zijn, tot nu toe hebben we niet mogen klagen met de afgelopen rally`s.

Maar heb nu niet zoveel zin om me de pokkel nat te laten regenen, iemand een antwoord???

Staat volgens mij op de site , je kunt ze in elk geval reserveren
RG-Rallysport

Berichtdoor JosWRX » ma okt 15, 2007 20:09

Pierre Brouwer schreef:Nee , gewone Hollandse mannen, wel met een Zweedse auto :wink:

Ik heb een donkerbruin vermoeden.. :wink:
(Maar wacht verder de deelnemerslijst af...)
JosWRX

Berichtdoor mastersevius » di okt 16, 2007 9:27

dat zal vast een 2e S60 zijn, maar in welke handen die dan komt :roll:
mastersevius

Berichtdoor stefan » di okt 16, 2007 12:07

Dennis Kuipers zijn rijbewijs weer terug ja :lol: ? hij staat ingeschreven met een celica, een 'oude' auto van Jan Nijhof misschien?

gr stefan
stefan

Berichtdoor Robert_ » di okt 16, 2007 12:12

Huh? Ok. Ik had helemaal in m'n hoofd dat ie zou debuteren met de 207 S2000, maar dat zal ik dan zelf wel verzonnen hebben. :wink:

Wel mooi dat er zoveel 325i'tjes meedoen! Blijven spectaculaire auto's om te zien rijden, zeker op een industrieproef met veel haakse bochten. 8) (weet niet of iets dergelijks erin zit? nog nooit naar Hengelo geweest)
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor stefan » di okt 16, 2007 13:28

stefan schreef:Dennis Kuipers zijn rijbewijs weer terug ja :lol: ? hij staat ingeschreven met een celica, een 'oude' auto van Jan Nijhof misschien?

gr stefan

typisch, nu staat er ineens nnb bij de auto van Dennis Kuipers..... zal mij benieuwen :lol:
stefan

Berichtdoor RG-Rallysport » di okt 16, 2007 13:31

Ben benieuwd hoeveel sprinters er nog bij gaan komen , staan er pas 8 op de lijst ............................ :cry:
RG-Rallysport

Berichtdoor HJD » di okt 16, 2007 14:34

stefan schreef:
stefan schreef:Dennis Kuipers zijn rijbewijs weer terug ja :lol: ? hij staat ingeschreven met een celica, een 'oude' auto van Jan Nijhof misschien?

gr stefan

typisch, nu staat er ineens nnb bij de auto van Dennis Kuipers..... zal mij benieuwen :lol:

Hmm ja vaag, zag het net ook :?
HJD

Berichtdoor Wolter » di okt 16, 2007 14:36

Robert_ schreef:Huh? Ok. Ik had helemaal in m'n hoofd dat ie zou debuteren met de 207 S2000, maar dat zal ik dan zelf wel verzonnen hebben. :wink:

Wel mooi dat er zoveel 325i'tjes meedoen! Blijven spectaculaire auto's om te zien rijden, zeker op een industrieproef met veel haakse bochten. 8) (weet niet of iets dergelijks erin zit? nog nooit naar Hengelo geweest)

Rijbewijs had hij al vrij snel terug, maar de Peugeot moet eerst nog in elkaar gezet worden...

En er komen nog wel meer 325i's naar Hengelo, maak je daar maar niet druk om! :wink:
Wolter

Berichtdoor Sjeik1981 » di okt 16, 2007 15:53

Het was mij ook al op gevallen dat er nog niet zoveel inschrijvingen bij de sprinters waren geld ook voor de deelnemers van de 4x4. Wat ik eigenlijk ook wel best wel indrukwekkende klasse vindt.

Deze komen toch allebei samen met de rally op zaterdag?????
Sjeik1981

Berichtdoor Turboboost » di okt 16, 2007 16:04

Ben benieuwd hoeveel sprinters er nog bij gaan komen , staan er pas 8 op de lijst ............................

Komen er zowiezo nog 2 bij. 8) :wink:

maar denk dat de keuze om de sprint naar de zaterdag te verhuizen niet zo'n positieve uitwerking heeft op het aantal deelnemers. Persoonlijk zou ik dan ook kiezen voor de rally als je er toch al op zaterdag moet zijn. (ware het niet dat mijn navigator slechts een sprint licentie heeft). 8)
En voorgaande jaren werd de sprint ook gevuld met uitvallers op dag 1 in de rally.....maar de inschrijving is nog lang niet gesloten natuurlijk. :!:
Turboboost

Berichtdoor paco » di okt 16, 2007 16:21

mastersevius schreef:dat zal vast een 2e S60 zijn, maar in welke handen die dan komt :roll:

Iemand die een 850 (de oude van Gerben) reed, en het hele jaar nog niet gesignaleerd is ?
paco

Berichtdoor gschutten » di okt 16, 2007 17:55

Turboboost schreef:...
En voorgaande jaren werd de sprint ook gevuld met uitvallers op dag 1 in de rally.....maar de inschrijving is nog lang niet gesloten natuurlijk. :!:

Volgens mij wordt de Conrad Euregio Rally de eerste in NL met een "Superally" systeem 8)

Bijzonder Reglement Conrad Euregio Rally 2007 schreef:16.3 Deelnemers welke toegelaten waren tot de start van de Conrad Euregio Rally 2007 en
uitgevallen zijn, anders dan door uitsluiting opgelegd door de wedstrijdleiding of
sportcommissarissen, kunnen toegelaten worden tot de start van de 2e etappe van de Conrad
Euregio Rally 2007 onder de volgende voorwaarden:
- De auto dient technisch en optisch in goede staat te verkeren;
- Een schriftelijk verzoek tot deelname aan etappe 2 dient bij het secretariaat ingediend te
worden vóór zaterdag 3 november 2007, 22.30 uur;
- De auto is dezelfde, en in exact dezelfde technische staat, als op het moment van keuring
voor de Conrad Euregio Rally 2007;
- De auto dient ter verificatie van de identiteit en voor een technische veiligheidskeuring
aangeboden te worden op zondag 4 november 2007, op de in dit bijzonder reglement
vermelde locatie voor de technische keuring; het exacte tijdstip van aanbieden wordt de
deelnemer bij de inschrijving voor dit evenement schriftelijk meegedeeld;
- Deze deelnemers krijgen voor de niet gefinishte en de niet verreden klassementsproeven
van etappe 1 de tijd van de langzaamste deelnemer die wel is gefinisht + 2 minuten als
officiële rijtijd;
- Deze deelnemers starten regulier volgens de startvolgorde zoals bepaald na de 1e etappe,
om veiligheidsredenen kan echter besloten worden een deelnemer anders tussen te voegen.
Dit artikel geldt als aanvulling op artikel 7 (INSCHRIJFFORMULIER –INSCHRIJVINGEN) en
artikel 14 (TECHNISCHE KEURING VOOR DE START).
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden