Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rimo1000 schreef:hij moet gewoon wat rustiger aan doen maar dat valt niet mee voor markRallycenter.nl schreef:ik ben benieuwd wat er met van eldik is gebeurd is,
JoostS schreef:rimo1000 schreef:hij moet gewoon wat rustiger aan doen maar dat valt niet mee voor markRallycenter.nl schreef:ik ben benieuwd wat er met van eldik is gebeurd is,
www.lekkerstoken.nl
Armand schreef:He Brinks,
ga jij nou maar lekker naar je Corolla poster boven je bed kijken, dan rijd Mark morgen lekker verder in het WK. Geen schade voor, althans niet toen ik de wagen net nog even bekeek. Was de dynamo die de geest gaf. Is vervelend maar hoort bij de sport.
Mark Brinks, ik wil niet teveel woorden vuil maken maar je bent een ongelofelijke klaphark.
was gegroet,
the gravelcrew
Armand schreef:He Brinks,
ga jij nou maar lekker naar je Corolla poster boven je bed kijken, dan rijd Mark morgen lekker verder in het WK. Geen schade voor, althans niet toen ik de wagen net nog even bekeek. Was de dynamo die de geest gaf. Is vervelend maar hoort bij de sport.
Mark Brinks, ik wil niet teveel woorden vuil maken maar je bent een ongelofelijke klaphark.
was gegroet,
the gravelcrew
pipo schreef:Armand schreef:He Brinks,
was gegroet,
the gravelcrew
Ik wet niet wat een klaphark is maar ik kan het me inbeelden ..
Mark ik vind het toch ook zeer grof te lachen met Van Eldik ..een beetje respect en zelfs fierheid op deze piloot zou gepaster zijn !en inderdaad de schade was helelmaal niet zo erg Armand ....
2rallyman1 schreef:pipo schreef:Armand schreef:He Brinks,
was gegroet,
the gravelcrew
Ik wet niet wat een klaphark is maar ik kan het me inbeelden ..
Mark ik vind het toch ook zeer grof te lachen met Van Eldik ..een beetje respect en zelfs fierheid op deze piloot zou gepaster zijn !en inderdaad de schade was helelmaal niet zo erg Armand ....
Wat is een klaphark???
google schreef:Resultaten 1 - 10 van circa 506 voor klaphark (0,12 seconden)
Klaphark.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten