HJD schreef:RallyCenter schreef::D Doen we
Wat voor shirts?
quote]
Zwarte met opdruk
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
GérardWRM schreef:Zo de koffer is gepakt , de foto tas gevuld en de WRM kleding gestreken ,,,we zijn er helemaal klaar voor !
morgen de heren Fotografen van Rally4u, Rallycenter, en Racepics ontvangen in het Museum voor de pré Spanje meeting waar ook Gotz niet zal ontbreken en dan op naar Salou !
tot over 10 dagen dus ,,
Gr Gérard
GérardWRM schreef:weersvoorspelling : 26 graden met een natte Shakedown en droge wedstrijd !
GérardWRM schreef:of kom nadien eens langs in Culemborg !
gr Gérard
Götz schreef:GérardWRM schreef:of kom nadien eens langs in Culemborg !
gr Gérard
Ok, tot morgen!!!
HJD schreef:Götz schreef:GérardWRM schreef:of kom nadien eens langs in Culemborg !
gr Gérard
Ok, tot morgen!!!
Tot vanavond!
Ik ga nu ff alles nalopen en dan moet het goed zijn, en dan vertrekken om 17.00.
Ik ga ook proberen mijn site zoveel mogelijk te updaten de komende week
pipo schreef:HJD schreef:Götz schreef:GérardWRM schreef:of kom nadien eens langs in Culemborg !
gr Gérard
Ok, tot morgen!!!
Tot vanavond!
Ik ga nu ff alles nalopen en dan moet het goed zijn, en dan vertrekken om 17.00.
Alez veel fun ...
HJD schreef:pipo schreef:HJD schreef:Götz schreef:GérardWRM schreef:of kom nadien eens langs in Culemborg !
gr Gérard
Ok, tot morgen!!!
Tot vanavond!
Alez veel fun ...
Dank je Geert,
Dat gaat helemaal goed komen![]()
Ik heb zelfs al gehoord dat de rest het cafe al heeft afgehuurd op 6 oktober voor mijn verjaardag haha
pipo schreef:RallyCenter schreef::D Götz leuk dat je vanavond ook even komt![]()
Tassen ook al gepakt heb er helemaal zin in!
Leuke Hellendoorn filmpjes op de site !
RallyCenter schreef:pipo schreef:RallyCenter schreef::D Götz leuk dat je vanavond ook even komt![]()
Tassen ook al gepakt heb er helemaal zin in!
Leuke Hellendoorn filmpjes op de site !
He die geert dank je , jaa Matthijs weer goed gedaan. Mooi werk die porsche heb er echt van genoten , heb trouwens nog een mooie foto van snijers en u , mooi dwars ik stuur hem wel effuh!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten