Ik ken heel veel goeie, maar spijtig genoeg kwam ik er dit weekend ook een paar minder goede tegen... Alleen al het even netjes aan de kanten gaan voor de mensen achter de linten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toom schreef:Super organisatie! Puntje voor volgend jaar: tankstop met twee tankplekken is te krap, we hebben meerdere malen te lang moeten wachten.
Toom schreef:Super organisatie! Puntje voor volgend jaar: tankstop met twee tankplekken is te krap, we hebben meerdere malen te lang moeten wachten.
paco schreef:Zondag ging het goed vond ik, de gesplitste rijbanen en eerlijke verdeling ( in aankomstvolgorde ) van de plekken liep prima.
MartijnS schreef:paco schreef:Zondag ging het goed vond ik, de gesplitste rijbanen en eerlijke verdeling ( in aankomstvolgorde ) van de plekken liep prima.
Het zal zondag ook niet heel druk meer zijn geweest gok ik zo..![]()
YellowLeonVT schreef:Aart schreef:Ik wil hierbij iedereen van het organisatieteam hartelijk bedanken voor het schitterende evenement.
Natuurlijk ook alle officialteams die de proeven gedraaid hebben; immers zonder officials kun je geen rally organiseren!
Inderdaad !
Maar wil die official die op KP7 stond (lang zandpad overgaand in meer dan haaks links asfalt op in het vervolg zijn auto niet zo aso neer zetten en zelf niet in het zicht gaan staan van alle toeschouwers die op 150m moeten blijven staan terwijl de grote baas,met 2auto's, op 75m staat..
Echt ongelofelijk ! Ruim aflinten is goed maar dit ging nergens meer over.
Verder was het een top evenement !! Grote complimenten van deze kant!
JvnEkln schreef:Maar wil die official die op KP7 stond (lang zandpad overgaand in meer dan haaks links asfalt op in het vervolg zijn auto niet zo aso neer zetten en zelf niet in het zicht gaan staan van alle toeschouwers die op 150m moeten blijven staan terwijl de grote baas,met 2auto's, op 75m staat..
commetaar leveren, kom zelf eens helpen i.p.v. kijken.
er is immers een te kort aan officials en zonder die mensen geen rally.
Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.
mantaboy schreef:YellowLeonVT schreef:Aart schreef:Ik wil hierbij iedereen van het organisatieteam hartelijk bedanken voor het schitterende evenement.
Natuurlijk ook alle officialteams die de proeven gedraaid hebben; immers zonder officials kun je geen rally organiseren!
Inderdaad !
Maar wil die official die op KP7 stond (lang zandpad overgaand in meer dan haaks links asfalt op in het vervolg zijn auto niet zo aso neer zetten en zelf niet in het zicht gaan staan van alle toeschouwers die op 150m moeten blijven staan terwijl de grote baas,met 2auto's, op 75m staat..
Verder was het een top evenement !! Grote complimenten van deze kant!
Voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat dit toegestaan word, een auto in de uitremzone....![]()
![]()
![]()
Wij hebben in het weiland gestaan, dan kon je nog iets zien!
Harry37 schreef:Regelementair heeft Erik gewonnen, maar had eigenlijk andersom moeten zijn. Ze mogen van mij wel kijken naar onderlinge scretchtijden om tot een klassement te komen.
Chiel schreef:Volgens dit bericht: http://www.therallysite.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2568&Itemid=1 heeft Snijers al een nieuwe afspraak gemaakt om in 2008 weer te starten in de Hellendoornrally en de kans er is dat hij dit jaar nog start in Barneveld
rustynail schreef:Ja recht's sorry en zie nu ook dat Jan hem ook mist.
Zal wel koeling zijn denk ik....
Op de WK subaru's ontbreekt het ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten