Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

mooi de winkel 2

Berichtdoor Starkoo » zo sep 16, 2007 14:06

wel gaaf dat de winkel, wevers aan kon, Kuipers vierde die begint dus te wennen aan de s12 :D kan volgend jaar nog leuk worden met de rally's :D
Starkoo

Berichtdoor mastersevius » zo sep 16, 2007 14:07

volgend jaar???? :roll: dit jaar. Er zijn nog 2 rally's eh :wink: :D
mastersevius

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo sep 16, 2007 14:21

Bedankt voor alle complimentjes! :oops: :D We hebben vrijdagavond behoorlijk wat tijd kunnen pakken door een goede bandenkeus en de gladde ondergrond. Zaterdagochtend echter weer wat verloren door een verkeerde bandenkeus... :? Al met al, heel veel plezier gehad en in een groot aantal bochten het publiek (en ons zelf!) vermaakt door lekker dwars te gaan. :D
Mark Verhoeven

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo sep 16, 2007 14:22

kraats schreef:Ik ben onder de indruk van de organisatie.
zoals ik het beleefd heb was er weinig aan te merken op hetgeen zij hebben neergezet.
Ik heb wel wat opbouwende kritiek maar dat zal ik bij de organisatie neerleggen. Het zijn relatief kleine dingen die ze bij bijna alle organisaties achterwege laten of onvoldoende aandacht geven.

Maar deze organisatie heeft in deze eerste editie laten zien dat dit veel beloofd voor de toekomst. Heel erg bedankt!!! We hopen dat we er nog lang van mogen genieten.

Ik heb hier niets aan toe te voegen, absoluut prima georganiseerd!!!
Mark Verhoeven

Re: mooi de winkel 2

Berichtdoor YellowLeonVT » zo sep 16, 2007 14:26

Starkoo schreef:wel gaaf dat de winkel, wevers aan kon

Zie dit net iets anders. Knap van Wevers dat ie met de Fabia WRC een toprijder zoals de Winkel met topmateriaal S12 kon kloppen..
Ze zullen beide wel verbeterpunten hebben maar heb genoten van het gevecht om de 2e plaats. Mark van Eldik was gewoon net een maatje te groot.
YellowLeonVT

Berichtdoor ChrisZW » zo sep 16, 2007 14:46

YellowLeonVT schreef:

Zie dit net iets anders. Knap van Wevers dat ie met de Fabia WRC een toprijder zoals de Winkel met topmateriaal S12 kon kloppen..
Ze zullen beide wel verbeterpunten hebben maar heb genoten van het gevecht om de 2e plaats. Mark van Eldik was gewoon net een maatje te groot.

Jan de Winkel voor het eerst in die S12.... wou jij zeggen dat het knap is van Wevers?
ChrisZW

Berichtdoor Hein » zo sep 16, 2007 14:50

erikjan schreef:Hein weet vast wat voor spul het is geweest, hij stond er vanmiddag tussen te fotograferen '-)

Echt niet. Ik heb geen verstand van groen spul. Ben in staat om in de tuin de bomen te rooien en het onkruid te laten staan. :oops:

Heb er wel mooie plaatjes gemaakt :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mastersevius » zo sep 16, 2007 14:52

Hein schreef:
erikjan schreef:Hein weet vast wat voor spul het is geweest, hij stond er vanmiddag tussen te fotograferen '-)

Echt niet. Ik heb geen verstand van groen spul. Ben in staat om in de tuin de bomen te rooien en het onkruid te laten staan. :oops:

Heb er wel mooie plaatjes gemaakt :wink:

volgens mij noemen ze dat spul lelies :D
mastersevius

Berichtdoor tommeke_B » zo sep 16, 2007 14:56

mijn foto's staan online op mijn site
eerste keer dat ik naar een rally in nederland ging, en zeer goed meegevallen, mooi parcours in en rond Hellendoorn, sterk deelnemersveld, goeie timing, eenvoudige stafkaart... enkel de rallyradio was niet zo goed, maar toch, proficiat aan de organisatie.
tommeke_B

Berichtdoor Harry37 » zo sep 16, 2007 15:08

ChrisZW schreef:
YellowLeonVT schreef:

Jan de Winkel voor het eerst in die S12.... wou jij zeggen dat het knap is van Wevers?

Dat is ook mijn reactie, eerste keer S12 voor Jan............ Hij kan natuurlijk vreselijk goed sturen. Vindt prestatie van Jan beter dan van Erik.
Regelementair heeft Erik gewonnen, maar had eigenlijk andersom moeten zijn. Ze mogen van mij wel kijken naar onderlinge scretchtijden om tot een klassement te komen.

Maar verder grote pluim voor organisatie, goed gedaan mannen en vrouwen.

Harry
Harry37

Berichtdoor pipo » zo sep 16, 2007 15:22

Paul schreef:
ExTaxi schreef:Snijers heet de beste man, SNIJERS!! Niet Snijders of Sneijders.

Maar wat gaaf dat Mark zo hard gaat, zet 'm op!

Dat viel mij idd ook al op, ik hoop dat hij dit tempo morgen ook zo kan volhouden. (Of zou hij gegokt en gewonnen hebben door op slicks weg te gaan ??). Ik hoorde dat er veel teams op regenbanden weggingen

Horen ...,
De messte gingen op slicks weg !
en Snijers kan sturen ..
Uiteraard op onverhard is de porsche niet de snelste tegen een 4x 4.. :wink: heeft geen tractie ..
pipo

Berichtdoor Turboboost » zo sep 16, 2007 15:28

Ook van ons uit complimenten voor de wijze waarop het evenement voor gezet wordt, zeker na zo'n korte voorbereidingsperiode. Je moet het dan toch maar 'even' doen. 8)
Erg goed vond ik hoe het rally verkeer vrije doorgang kreeg door de inzet van marshals bij de manege. Bij de service, overigens een mooie locatie, vond ik het wel minder dat ook het gewone (werk,-)verkeer door dezelfde ingang moest. Puntje voor volgend jaar. 8) Ook het tijdschema vond ik wel erg krap gezien de drukte op sommige wegen.

Helaas voor ons een uitval beurt terwijl wij net het idee hadden dat het net lekker begon te lopen. Toch wel weer even wennen het rijden met 4x4 en een jaar niet gereden te hebben. Door een aantal factoren zijn we op KP8 helaas zonder benzine komen te staan :? . Erg stom, maar blijkbaar gebeurt het. :roll:

Super genoten in elk geval en ben blij dat de organisatie weer heeft gekozen voor een ouderwetse Hellendoorn rally mét veel onverhard erin. Helemaal top! :D
Turboboost

Berichtdoor YellowLeonVT » zo sep 16, 2007 15:55

ChrisZW schreef:Jan de Winkel voor het eerst in die S12.... wou jij zeggen dat het knap is van Wevers?

Dat heb je goed gelezen.

Harry37 schreef:Dat is ook mijn reactie, eerste keer S12 voor Jan............ Hij kan natuurlijk vreselijk goed sturen..

Daar sla je de spijker op zijn kop. Goede stuurman in een erg goede auto. Zie het verschil met Kuipers in Fabia en Kuipers in S12.
Wereld van verschil.

Harry37 schreef:Vindt prestatie van Jan beter dan van Erik.

Tja, Brummen vs Markelo :wink:

Harry37 schreef:Regelementair heeft Erik gewonnen, maar had eigenlijk andersom moeten zijn. Ze mogen van mij wel kijken naar onderlinge scretchtijden om tot een klassement te komen.

Regels zijn gewoon regels.. Simpeler kan het niet.
YellowLeonVT

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 16, 2007 16:42

gisteren had meneer Heutink nog wel een leuke afterparty bedacht! :wink: hij en zijn navi liepen bij Lucky & Co :D
pedduhwick

Berichtdoor Amazone » zo sep 16, 2007 17:51

pipo schreef:Horen ...,
De messte gingen op slicks weg !
en Snijers kan sturen ..
Uiteraard op onverhard is de porsche niet de snelste tegen een 4x 4.. :wink: heeft geen tractie ..

Misschien niet gewonnen, misschien niet "dé ideale rallyauto", maar wel de mooiste auto van het veld wat mij betreft... wát een geluid zo'n Porsche, en dan met zo'n rijder, wauwww wat mooi!!! :lol:
Amazone

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden