na vrijdagavond eerst 1x Daarle gezien te hebben, vandaag vol goede moet naar Notter.
prachtig bochtje bij de voormalige struisvogelfarm, zand op asfalt.
alle doorkomsten gezien, toen besloten om er te blijven en een paar honderd meter verderop te gaan staan.
daar aangekomen: CAMERA WEG !!
het hele bosje afgezocht, niets gevonden....
balen, balen, balen.
retour huis, om even af te koelen van dit ongemak.
vervolgens toch maar weer in de auto gesprongen om te blijven genieten van autosport, dit keer de 2e doorkomst Ypelo, op de splitsing Leemslagenweg / Ypeloweg. wat gaat dat daar hard !
uiteindelijk richting Den Ham, Mageleres; aankomst wat aan de vroege kant, maar met dakje open heerlijk genoten van DeltaFM en de hamburger-met-ui luchten ter plekke
op de proef m'n inmiddels vaste stekkie naast het elektriciteitshuisje opgezocht, waar dit jaar totaal geen publiek stond.
wel een videograaf, bleek Bart van Rally-online te zijn
kleine wereld, de herkenning was wederzijds (ik hoefde al niet eens meer te vertellen dat ik op dit forum zat, iets met autobanden deed, in Almelo woonde en in een C3 XTR reed)
al met al genoten van een PRACHTIG rallyweekend, met veel toppertjes; vooral Jan de Winkel reed sterk, ik hoop dat het Subaru verhaal voor hem een vervolg krijgt, da's voor de competitie in NL perfect !
ook Bolderheij viel me in positieve zin op; zoals hij de Evo dwars kan zetten
kippe(n)vel natuurlijk van de 911's, het geluid klinkt kilometersver over de velden
ik verheug me nu al op de Euregio (Focus 06) , Barneveld sla ik over.