Arfman schreef:Nee, nee, nee .. alleen achterwielaangedreven, en dan niet naar de proeventijd kijken (of slechts als secundaire tijd), maar punten toekennen met als basis het aantal graden dat je dwars bent gegaan
Heb we toch al ? De BMW cup ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Nee, nee, nee .. alleen achterwielaangedreven, en dan niet naar de proeventijd kijken (of slechts als secundaire tijd), maar punten toekennen met als basis het aantal graden dat je dwars bent gegaan
StevenK schreef:Arfman schreef:Nee, nee, nee .. alleen achterwielaangedreven, en dan niet naar de proeventijd kijken (of slechts als secundaire tijd), maar punten toekennen met als basis het aantal graden dat je dwars bent gegaan
Heb we toch al ? De BMW cup ?
Hierin wordt geen rekening gehouden met 'spektakel' in de puntentelling, het is natuurlijk wel zo dat het type auto vaak spektakel met zich meebrengt.
Puntenverdeling is namelijk als volgt:
1.4.2 Een team kan per wedstrijd BMW Compact Cup punten halen:
a. 5 punten voor starten;
b. 5 punten voor finishen en geklasseerd worden in de einduitslag;
c. Klasseringpunten op basis van een apart klassement van de cupdeelnemers, waarbij de winnaar 20 punten krijgt. De 2e krijgt 17 punten extra, de 3e 15, de 4e 13 en verder 12, 11, enz. tot 1 (dit laatste voor de 16e plaats).
d. De som van 1.4.2.a t/m 1.4.2.c geeft het in een wedstrijd behaalde aantal BMW Compact Cup punten.
Bron: Reglement BMW Compact Cup: http://www.compactm3cup.nl/BMW%20Compac ... 20CM3C.doc
J©® schreef:Bron: Reglement BMW Compact Cup: http://www.compactm3cup.nl/BMW%20Compact%20reglement%20CM3C.doc
StevenK schreef:J©® schreef:Bron: Reglement BMW Compact Cup: http://www.compactm3cup.nl/BMW%20Compact%20reglement%20CM3C.doc
Ik bedoel die andere cup. www.325ichallenge.nl
John schreef:Is volgens mij geen wisselbokaal maar per wedstrijd een mooie zeer grote beker.
erikjan schreef:briljant schreef:Dan mag een Monza ook meespelenArfman schreef:Ik vind de Polo S1600 super om te zien en te horen, maar wat mij betreft moet er ten allen tijde aandrijving op de ACHTERwielen staan. De EVO heeft dat, helaas ook op de voorwielen, maar toch
Ik vind al jaren dat er een klasse moet komen genaamd de "doorgezaagde aandrijflijncup". In deze klasse mogen WRC's, Groep N, H, Manta's, Ascona's, allemaal meedoen. Er is echter 1 vereiste: er mag alleen aandrijving op de achterwielen staan. Dat betekent voor de EVO's/WRC's een doorgezaagde aandrijfstang naar de voorwielen, de rest (Manta's e.d) behoeven geen verdere modificatie.
Wie stemt voor?
daar zijn in het verleden toch al goede ervaringen mee opgedaan![]()
fraaie kleur had dat ding trouwens
J©® schreef:John schreef:Is volgens mij geen wisselbokaal maar per wedstrijd een mooie zeer grote beker.
Per wedstrijd wordt een prijs uitgereikt aan de meest spectaculaire rallyrijder. Deze rijder mag ontvangt de “dwarsliggerbokaal” en een geldprijs. Tot aan de volgende rally mag hij of zij zicht de bezitter noemen van deze ere-titel. Het is een isselbokaal, dus, de volgende rally moet er wederom voor een dwarse Rijstijl worden gezorgd door alle deelnemers.
Bron: http://www.325ichallenge.nl/
Tis dus wel een wisselbokaal (ook al noemen ze hem hier isselbokaal)
Arfman schreef:Ik vind de Polo S1600 super om te zien en te horen, maar wat mij betreft moet er ten allen tijde aandrijving op de ACHTERwielen staan. De EVO heeft dat, helaas ook op de voorwielen, maar toch
Ik vind al jaren dat er een klasse moet komen genaamd de "doorgezaagde aandrijflijncup". In deze klasse mogen WRC's, Groep N, H, Manta's, Ascona's, allemaal meedoen. Er is echter 1 vereiste: er mag alleen aandrijving op de achterwielen staan. Dat betekent voor de EVO's/WRC's een doorgezaagde aandrijfstang naar de voorwielen, de rest (Manta's e.d) behoeven geen verdere modificatie.
Wie stemt voor?
antoine schreef:Bij rallycross zijn ze nu ook bezig met een achterwiel aangedreven klasse op te starten. In belgie heeft iig al 1 man een fiesta met achterwielaandrijving gemaakt. Ik ben iig erg benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten