Götz schreef:Ton Van Spanje schreef:Welke kleur had die Monza? Wit of rood?
Rood!
Dat was Peter Fontijn. En die kwam volgens mij niet uit het Oosten.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Götz schreef:Ton Van Spanje schreef:Welke kleur had die Monza? Wit of rood?
Rood!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.briljant schreef:@Götz:
Mag een Monza meedoen bij Slowly sideway's
LeonM schreef:briljant schreef:@Götz:
Zonder WK history mag de auto in principe niet deelnemen. Het is zo vol bij Slowly dat ze erg kritisch worden. Terecht, vind ik. Wat betreft mijn deelnames aldaar; Sommige mensen hebben eenmaal geluk dat ze getolereerd worden
Weet ik maar daarom vraag ik het ook.Götz schreef:Als ik me goed kan herinneren heb ik het over de Toyota die eventueel kan mee doen bij Slowly Sideways! Dit is een andere topic....... Over deelname van een Monza (hoe mooi deze auto ook zijn mag) heb ik het niet gehad.
Götz schreef:LeonM schreef:briljant schreef:@Götz:
Zonder WK history mag de auto in principe niet deelnemen. Het is zo vol bij Slowly dat ze erg kritisch worden. Terecht, vind ik. Wat betreft mijn deelnames aldaar; Sommige mensen hebben eenmaal geluk dat ze getolereerd worden
Gents,
Als ik me goed kan herinneren heb ik het over de Toyota die eventueel kan mee doen bij Slowly Sideways! Dit is een andere topic....... Over deelname van een Monza (hoe mooi deze auto ook zijn mag) heb ik het niet gehad. En inderdaad Reinhard Klein is erg streng geworden. Dus geen taxi tijdens de Eifel![]()
![]()
Wel een Mercedes in de groep 2 uitvoering met originele bestickering
Ton Van Spanje schreef:Götz schreef:Ton Van Spanje schreef:Welke kleur had die Monza? Wit of rood?
Rood!
Dat was Peter Fontijn. En die kwam volgens mij niet uit het Oosten.Uit de buurt van Haarlem/Zandvoort meen ik mij te herinneren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten