Erwin, gefeliciteerd

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Erwin, gefeliciteerd

Berichtdoor StevenK » wo mei 17, 2006 19:04

In het lokale sufferdje, de Ede Stad staat op de voorpagina een grote foto van Erwin Berkhof en Bert Dolk vanwege het winnen van de 53e Tulpenrally.
StevenK
Site Admin

Re: Erwin, gefeliciteerd

Berichtdoor Jan » wo mei 17, 2006 19:26

StevenK schreef:In het lokale sufferdje, de Ede Stad staat op de voorpagina een grote foto van Erwin Berkhof en Bert Dolk vanwege het winnen van de 53e Tulpenrally.

Waarom komen ze in vredesnaam nu met die informatie op de proppen? :|

Kun je trouwens niet inscannen en hier ff posten? :wink:
Jan

Berichtdoor Hein » wo mei 17, 2006 19:38

hmm. zal eens even zoeken. Volgens mij heeft er ook iets in de Gelderlander gestaan.
Be yourself, there are too many others
Hein

Re: Erwin, gefeliciteerd

Berichtdoor StevenK » wo mei 17, 2006 21:34

Jan schreef:Waarom komen ze in vredesnaam nu met die informatie op de proppen? :|

Gokje ? Omdat het de eerste editie van die krant is na de finish ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Maple » do mei 25, 2006 0:00

Ik zit niets vermoedend deze site eens wat grondiger door te nemen, kom ik deze post tegen.

Heb ik helemaal gemist!! :oops: Leuk te lezen dat het niet onopgemerkt is gebleven.

@ Hein : het stond inderdaad ook (groot) in de Gelderlander de maandag na de rally, 15 mei.

Er is elk jaar wel wat persaandacht (o.a. Stan Huygens journaal / De Telegraaf elk jaar), maar denk dat het dit jaar wat meer was omdat het de derde keer op rij was dat we de Tulpenrallye wonnen. Aangezien dat nog nooit eerder was voorgekomen sinds 1947 en Bert nu de enige is die de rally 5 maal heeft gewonnen, eerder in 1973 (Opel) en in 2000. John Bosch stond daarvoor gelijk met hem, met 4 overwinningen.

De start was zondag 7 mei in Villefranche, Frankrijk, dus na de finish zaterdagavond in Hulst (zeer tevreden met 8e algemeen) stond Bert te wachten en zijn we in één ruk 850 kilometer door geblazen. Al met al een hele leuke rallyweek dus :D

Voor de liefhebbers, er komt weer een korte uitzending op tv. Zal wel niet al te veel voorstellen omdat ze alleen maar de eerste en de laatste dag gefilmd hebben, maar als je toevallig thuisbent.. (zie www.tulpenrallye.nl)
Maple

Berichtdoor marel_jr. » do mei 25, 2006 8:32

jaah erwin top jongen!! gefeliciteerd.. Me moeder vind het eigenlijk niet leuk meer nu jij meedoet :P ik zie je misschien wel weer bij de ele rally!

groeten
marel_jr.

Berichtdoor Ascona » do mei 25, 2006 9:49

....en in de nieuwste autovisie nog een foto(?) en vermelding
Ascona

Keer terug naar Wedstrijden