Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ned rally schreef:Vierhouten Pallets Nederland Rally in een ander weekend maar geen Rallysprint meer.
Vandaag maakte stichtingsvoorzitter Michel Smeets bekend dat de Vierhouten Pallets Nederland Rally in 2006 op 7 oktober 2006 plaats zal vinden. "Het concept dat we in 2005 neergezet hebben zal in 2006 verder uitgewerkt worden, waarbij we globaal hetzelfde tijdschema zullen handhaven. De gemeentes Barneveld en Putten waren uiterst te spreken over de nieuwe opzet van het evenement en ook vanuit deelnemers en medewerkers hebben we veel positieve reacties ontvangen", aldus een tevreden Smeets.
Helaas zal er in 2006 in Barneveld geen rallysprint meer worden georganiseerd, Smeets licht toe: "Omdat we een vrij kleine organisatie zijn hebben we besloten om onze pijlen te richten op één evenment, zodat we dit kwalitatief op een nog hoger niveau kunen krijgen. Ik sluit niet uit dat wanneer ons team in de toekomst groter wordt we opnieuw een rallysprint zullen uitschrijven, maar voor 2006 in ieder geval niet."
Bron: www.nederlandrally.nl
kraats schreef:
Goed nieuws, al denk ik dat er rallysprinters zijn die er minder blij mee zullen zijn. Ik vind het een verstandig besluit. Al vind ik het ook jammer voor de sprinters....
Werner schreef:kraats schreef:
Goed nieuws, al denk ik dat er rallysprinters zijn die er minder blij mee zullen zijn. Ik vind het een verstandig besluit. Al vind ik het ook jammer voor de sprinters....
Ook goed nieuws voor mensen die het sprint-kampioenschap rijden, maar ook eens deze wedstrijd helemaal willen rijden. Ben er wel voor dat rally's en sprints los van elkaar worden gereden. Dan is er meer ruimte voor nieuwe wedstrijden als de vechtdalsprint.
MartijnS schreef:Wordt niet hun eerste asfalt rally, want ze starten ook allebei in de GTRWel mooi, ben benieuwd hoe zulke mannen het doen!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten