Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mmrizio schreef:wimo schreef:ps: wat ben ik geschrokken gisteren toen ik Tichelaar "kopje onder zag gaan" , gelukkig waren beide heren echt heel vlug uit de auto.
maar waar hebben julie je helmen zo snel gelaten???
Maurice
Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee

bennie2000 schreef:Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee
hier heb ik dan ook geen enkel probleem mee![]()
MartijnS schreef:Super 1600 schreef:Bij de chicane voor de splitsing van de finish en ronde 2 en 3 pakte Blankenberg een hele andere route bij de eerst doorkomst. Om de chicane heen over het parkeerterrein van het daargevestigde bedrijf waar later Van Gennip lange tijd stond te sleutelen aan de auto.
Idd ja!Een paar jaar geleden was dat in ieder geval de route, dus ik denk dat hij zich daarom vergist heeft
Humphrey schreef:Kuitert / Otten zijn allebei oké.
Is nog een heel gedoe geweest om een official ter plekke te krijgen (ze lagen ver van de posten af). Het duurde een hele tijd voordat het 'oké-bericht' kwam. Maar gelukkig..
Wel een hele rare plek -> nog vóór de hele lange doordraaier naar links ná de rotonde lagen ze rechts in de berm. Aquaplaning? Lekke band? Geremd en controle kwijt? Overstekend wild?
Maarten
ps: wat ben ik geschrokken gisteren toen ik Tichelaar "kopje onder zag gaan" , gelukkig waren beide heren echt heel vlug uit de auto.
maar waar hebben julie je helmen zo snel gelaten???
Bij de chicane voor de splitsing van de finish en ronde 2 en 3 pakte Blankenberg een hele andere route bij de eerst doorkomst. Om de chicane heen over het parkeerterrein van het daargevestigde bedrijf waar later Van Gennip lange tijd stond te sleutelen aan de auto.
wimo schreef:Humphrey schreef:Kuitert / Otten zijn allebei oké.
Is nog een heel gedoe geweest om een official ter plekke te krijgen (ze lagen ver van de posten af). Het duurde een hele tijd voordat het 'oké-bericht' kwam. Maar gelukkig..
Wel een hele rare plek -> nog vóór de hele lange doordraaier naar links ná de rotonde lagen ze rechts in de berm. Aquaplaning? Lekke band? Geremd en controle kwijt? Overstekend wild?
Maarten
He Maarten, super bedankt voor je reactie!
Ik heb gehoord dat het iets met een inhaalactie te maken had.
Tijdens inhalen heeft hij aquaplanning gekregen omdat hij uit het spoor moest wat daar lag?????
wimo schreef:He Maarten, super bedankt voor je reactie!
Ik heb gehoord dat het iets met een inhaalactie te maken had.
Tijdens inhalen heeft hij aquaplanning gekregen omdat hij uit het spoor moest wat daar lag?????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten