Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Franed rally » ma jul 09, 2007 12:53

Is er iets bekend over Rutger-Jan Hesselink en zijn 205. Zij zijn eruit gegaan in Rijsbergen2 op het onverhard. Wij heb wel 2 helmen gezien lopen naast de auto dus zijn niet gestopt
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor Campos » ma jul 09, 2007 13:00

Franed rally schreef:Is er iets bekend over Rutger-Jan Hesselink en zijn 205. Zij zijn eruit gegaan in Rijsbergen2 op het onverhard. Wij heb wel 2 helmen gezien lopen naast de auto dus zijn niet gestopt

Beiden ongedeerd op wat schrammetjes na, heb ik begrepen. Auto is TL..
Campos

Berichtdoor Amiga » ma jul 09, 2007 13:04

Campos schreef:
Franed rally schreef:Is er iets bekend over Rutger-Jan Hesselink en zijn 205. Zij zijn eruit gegaan in Rijsbergen2 op het onverhard. Wij heb wel 2 helmen gezien lopen naast de auto dus zijn niet gestopt

Beiden ongedeerd op wat schrammetjes na, heb ik begrepen. Auto is TL..

Dat heb ik ook begrepen van zijn navi.
Amiga

Berichtdoor Wolter » ma jul 09, 2007 13:46

Wolter schreef:
Jaccoooo schreef:weet iemand waardoor Luiten/Bierbooms zijn uitgevallen :?:

Luiten?!;);)
Ging goed.. lagen 6e in de cup, met 6 sec achter nr. 4.(top 3 is nog écht even niet bij te houden!)
Op KP4 Vosdonk begreep ik een note verkeerd, waardoor de concentratie iets minder was, en toen linksachter dwars een stoeprand geraakt: wielophanging kapot. Tot vannacht gesleuteld en we starten zometeen vol goede moed in de sprint.:)

In gevolg op voorgaande tekst:
De rallysprint uitgereden en met 53sec. voorsprong op de nr 2 in de cup gewonnen... totdat we de laatste TC bij service-out te vroeg uit gingen en een minuut straftijd kregen. We kwamen dus 7 sec. te kort. Moreel winnaar, formeel niet. :wink:
Op KP3 Borchwerf werden we nog een volle ronde opgehouden door de Panorama-ladies in de Kalos. En op KP 5 met 190 km/u me nog verremd.. heeft me ook 10 sec. gekost.
De eerste wedstrijd is me al met al goed bevallen en heb ik met een goed resultaat afgesloten. De auto kan nog tenminste 20 kg lichter zijn, en een sperdiff met kortere overbrenging is ook geen overbodige luxe. :wink:
Hellendoorn maar weer rijden!
Wolter

Berichtdoor Franed rally » ma jul 09, 2007 14:18

Amiga schreef:
Campos schreef:[Beiden ongedeerd op wat schrammetjes na, heb ik begrepen. Auto is TL..

Dat heb ik ook begrepen van zijn navi.

Auto zag inderdaad niet vrolijk uit.
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor Franky » ma jul 09, 2007 14:56

EEn fractie te late correctie van de achterkant deed ze in de greppel belanden nog vol in 4.
In de greppel raakten ze een duiker en zijn 3 a 4 x over de kop gegaan.
Vervolgens hebben ze de auto in het weiland naar de rand gereden waar bleek dat ze niet meer verder konden.

Auto is inderdaad totallos.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Turboboost » ma jul 09, 2007 15:11

Reed bij toeval R-J voorbij op de snelweg, en ik moet zeggen dat de auto er nog erger uitzag dan onze 205 nadat de aanhanger geschaart was vorig jaar. Niet meer te redden dus. :cry: Maar men wil in Hengelo weer aan de start staan dus dat is positief! :)

Veel "afschrijf" klappers dus helaas deze rally. :( Allen succes met de (weder)opbouw van jullie (nieuwe) bolides.
Turboboost

Berichtdoor HJD » ma jul 09, 2007 15:43

Het waren weer 2 mooie rallydagen, en ook het weer was lekker :)

Alleen jammer van de vele grote schades die zijn gereden.
HJD

Berichtdoor Cootje » ma jul 09, 2007 18:09

De rally was goed met een mooi deelnemersveld en de proeven lagen er ook mooi bij. Ik zeg maar zo: Op naar volgend jaar!! :D :D :D
Cootje

Berichtdoor briljant » ma jul 09, 2007 18:34

Jan schreef:Wat betreft je enkelbanden, ook daar sterkte ermee! Ik loop er namelijk al 2 weken mee... :(
Moet je ook niet mee lopen :wink:
Dan duurt het herstel nog langer.
Ps: beterschap met het letsel
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor JosWRX » ma jul 09, 2007 21:12

Nbakker schreef:Super mega harde klapper geweest.

Pffff.. Kun je wel zeggen, ja..

Nbakker schreef:Maar wel heel goed weggekomen toch nog.

En da's toch maar het belangrijkste.. Beterschap voor jullie beiden!
JosWRX

Berichtdoor ExTaxi » ma jul 09, 2007 21:54

Double A Rallyteam schreef:
ExTaxi schreef:Een pannekoek.....Een pannekoek......Een pannekoek in mun onderbroek. Ik ben noar een wc op zoek veur die pannekoek in mun onderbroek, lalalalalala

*wat een volk*

Hahaha...welkom in Brabant Dick.

Kan hem wel effe op CD branden voor je hoor :lol:

VRESELIJK vond ik het. Heeft echt 10% van mijn plezier vergald die k*tmuziek. En het is niet 1 huis, nee gewoon overal klonk die herrie! Bah!
ExTaxi

Berichtdoor mantaboy » ma jul 09, 2007 22:22

ExTaxi schreef:
Double A Rallyteam schreef:
ExTaxi schreef:Een pannekoek.....Een pannekoek......Een pannekoek in mun onderbroek. Ik ben noar een wc op zoek veur die pannekoek in mun onderbroek, lalalalalala

*wat een volk*

Hahaha...welkom in Brabant Dick.

Kan hem wel effe op CD branden voor je hoor :lol:

VRESELIJK vond ik het. Heeft echt 10% van mijn plezier vergald die k*tmuziek. En het is niet 1 huis, nee gewoon overal klonk die herrie! Bah!

Ik zorg dat er aanstaand weekend een CD in de Polo zit. Je zou toch ontwennings verschijnselen krijgen....
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor JoostS » ma jul 09, 2007 22:31

ExTaxi schreef:VRESELIJK vond ik het. Heeft echt 10% van mijn plezier vergald die k*tmuziek. En het is niet 1 huis, nee gewoon overal klonk die herrie! Bah!

Mja, kan begrijpen dat je je er aan stoort als hij misschien te hard stond, maar met de WC Experience is toch niets mis :D
JoostS

Berichtdoor Jan » ma jul 09, 2007 22:58

Had jij daar geen last van met filmen Joost, die muziek op de achtergrond? :wink:

Ik heb me best vermaakt op KP Rijsbergen bij zo'n feesttent. Heeft echt een gezellig sfeertje zo midden in de nacht met al die lui. Het jammere er aan is, dat die jonge lui daar niet tegen drank kunnen, maar dat is dan weer te verklaren vanwege het feit dat Jupiler niet te drinken is... :lol:

Maar goed, die dronken lui stonden dus continu te schreeuwen en de officials uit te dagen, en dat verpest het allemaal een beetje...
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden