BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor luckyluck » ma mei 24, 2004 21:03

Even uit de losse pols, want de entree is niet mijn afdeling en ben dus op dit moment niet van alles op de hoogte, alle details zijn ook nog niet bekend. Volgens mij is er voor enkele monteurs een kaart voorzien. De tijdrijders behoren tot de groep die door het vele rijden wel eens als hinderlijk wordt ervaren door de omwonenden, dit proberen we dus ook overbodig te maken door een computer met tijden op de service terreinen te plaatsen.
luckyluck

Berichtdoor kraats » ma mei 24, 2004 21:12

Nou ik denk dat die 5 a 6 man niet echt het probleem vormen. En ik denk zelfs dat dit mensen zijn die er alles aan doen om niemand tot last te zijn. Zij zijn immers veelal het gezicht van het team bij vele officials en dergelijke dus die zullen wel uitkijken. Maar dat is dan even mijn belevenis die best eens anders kan zijn in werkelijkheid, hoor!
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor luckyluck » ma mei 24, 2004 21:33

In dit geval betreft het niet de beleving van officials, waar ik tot op zekere hoogte in mee kan gaan, al vond ik het zelf wel eens hinderlijk als er wat veel tegelijk aan de stopfinish stonden, was vaak een mentaliteitsprobleem bij enkelen en niet zozeer van de hele groep(toen ik ik nog veelvuldig stopfinish deed kon dit tot 20 man of meer oplopen). het betreft hier echter de beleving door omwonenden en ook hier zal gelden, de een ergert er zich meer aan dan de ander, politiek kijkt echter vaak naar zulke groepen en als er opmerkingen over komen moeten we wat doen om de vergunningen voor de toekomst veilig te stellen.
luckyluck

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma mei 24, 2004 23:05

luckyluck wrote:
De tijdrijders behoren tot de groep die door het vele rijden wel eens als hinderlijk wordt ervaren door de omwonenden, dit proberen we dus ook overbodig te maken door een computer met tijden op de service terreinen te plaatsen.

==================================
Luc, pas op!!!! :D

De naam "tijdenrijders" duidt op het zich bezig houden met de tijden, maar uit eigen ervaring weet ik dat de teams het heel erg fijn vinden om aan het eind van een proef een gezicht uit de eigen kring te zien. En deze wijsheid heb ik niet van een éénmalige ervaring. Ik heb dit zelf al voor een aantal teams, in diverse jaren mogen doen.

Door deze hele discussie wordt trouwens steeds meer mijn indruk bevestigt dat de Rallysport niet meer voor de deelnemers bestaat maar wordt georganiseert voor het publiek. Jammer.

[Edited by Ton Van Spanje on 05-25-2004 at 12:06 AM GMT]
Ton Van Spanje

Berichtdoor StevenK » di mei 25, 2004 1:05

luckyluck wrote:
Even uit de losse pols, want de entree is niet mijn afdeling en ben dus op dit moment niet van alles op de hoogte, alle details zijn ook nog niet bekend. Volgens mij is er voor enkele monteurs een kaart voorzien. De tijdrijders behoren tot de groep die door het vele rijden wel eens als hinderlijk wordt ervaren door de omwonenden, dit proberen we dus ook overbodig te maken door een computer met tijden op de service terreinen te plaatsen.

In plaats van een computer op de service, kun je beter een whiteboard bij elke SF zetten, zoals de RCH al een aantal malen gedaan heeft, want de deelnemers willen graag aan het einde van de KP weten waar ze staan, niet pas op de service.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Martijn_Braat » di mei 25, 2004 9:26

Ik vind het een geweldig idee, zo'n bord op de service. Bij de SF is het denk ik niet mogelijk zo snel al je concurrenten eruit te pikken, of je moet echt een tijdje stil gaan staan om alle tijden te noteren en dan nog kunnen veel van je concurrenten achter je zitten. Voor de tussenstand zou je dan bij de SF in de auto de tijden bij elkaar op moeten zitten tellen. Onbegonnen werk lijkt mij. Op de service hebben ze hier alle tijd voor en kunnen ze ook analyseren wie waar tijd verliest of terugpakt. De equipe kan naar de serice bellen als ze deze info willen hebben.
Ben benieuwd of dit doorgaat, hoop het wel.
groetjes, Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor Werner » di mei 25, 2004 10:55

luckyluck wrote:

Was er vorig jaar niet een tijdenrijder met de motor verongelukt?
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » di mei 25, 2004 12:12

werner wrote:
luckyluck wrote:

Was er vorig jaar niet een tijdenrijder met de motor verongelukt?

Nee, dat was een tijdenrijder van de organisatie.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor MarkL » di mei 25, 2004 16:57

In plaats van een computer op de service, kun je beter een whiteboard bij elke SF zetten, zoals de RCH al een aantal malen gedaan heeft, want de deelnemers willen graag aan het einde van de KP weten waar ze staan, niet pas op de service.
[/quote]

Wat mij betreft beide! Voor ons in de auto is een bord bij de sf erg leuk om de tijden van de directe concurrenten te zien en voor de monteurs is het ook erg leuk om tijden te kunnen zien vanaf de service! Onze monteurs vinden dat iig een erg goed idee!!

Groeten Mark
Mark Loor
*Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden*
MarkL

Berichtdoor Maarten » di mei 25, 2004 17:37

BN De Stem van vandaag:

...Een bezoek aan de publieksproeven gaat 8,- kosten, de overige klassementsproeven zijn voor 5,- te bezoeken. Een dagkaart op zaterdag kost 20,- en op zondag 15,-. Het informatiepakket met daarin alle beschrijvingen en tijdstippen van alle proeven, deelnemerslijsten en informatie over de coureurs gaat 8,- kosten.

M.a.w. heel het weekend kijken betekent 35 euro toegang?
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor nkroeze » di mei 25, 2004 17:48

43,-

Je moet ook nog weten waar je heen moet :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor John » di mei 25, 2004 17:49

Plus 8 euri voor een deelnemers lijst is 43 euri oftewel 100 guldentjes.
En over die tijden, er zijn toch ook raly's waar je bij de hergroepering uit de tussenstand op papier krijg.
Is toch ook wel een goede oplossing.

Cya John
John

Berichtdoor Marcel Vogels » di mei 25, 2004 17:50

jullie zijn echt harstikke gek als dit waar is,weet je dat wij 2x20+2x15=70+2x8 info pakket=86 euro exclusief benzine en eten, ik weet wel wie er niet komt, ik ga 10 keer liever naar een wk rally, is de entree voor 3 dagen 50 euro, dus 13 euro pd, en daar krijg je waar voor je geld!!!!
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Berichtdoor Campos » di mei 25, 2004 17:51

Maarten wrote:
BN De Stem van vandaag:

...Een bezoek aan de publieksproeven gaat 8,- kosten, de overige klassementsproeven zijn voor 5,- te bezoeken. Een dagkaart op zaterdag kost 20,- en op zondag 15,-. Het informatiepakket met daarin alle beschrijvingen en tijdstippen van alle proeven, deelnemerslijsten en informatie over de coureurs gaat 8,- kosten.

M.a.w. heel het weekend kijken betekent 35 euro toegang?

Edit: de prijs is al genoeg genoemd, daar worden we niet vrolijk van! Staat er niets over combikaarten of iets dergelijks? (2 dagen inc. info, kids for free lijkt me toch wel redelijk..)

Ik was van plan om te gaan kijken op de eerste dag, en zelf de 2e te gaan rijden. Maar dat plan gaat veranderen zie ik :)

[Edited by Campos on 05-25-2004 at 05:55 PM GMT]
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden