Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:die kaart mist wel een proef, de luttenberg, of zou dat de kaart zijn die er naast komt?![]()
stefan
Zoefff schreef:John schreef:Afgelopen zaterdag viel het wel mee. Maar blijft toch lastig met proeven boven en onder Nijverdal. Of verder omrijden ofzo.
Oef, da wordt nog wat... Zonder tomtom en met een kaartleesende vrouw langs me...
jeroenvdheiden schreef:Hergroepering is inderdaad bij Lucky op het terrein,
Je kan beter 1 afslag eerder er heen rijden,
Komend vanaf de richting Wierden is het net voor Nijhof & Wassink Transport rechtsaf en de weg volgen
en je raad het nooit komende vanaf de richting Holten is het net NA Nijhof & Wassink linksaf, heel appart....
McSnowy schreef:jeroenvdheiden schreef:Hergroepering is inderdaad bij Lucky op het terrein,
Je kan beter 1 afslag eerder er heen rijden,
Komend vanaf de richting Wierden is het net voor Nijhof & Wassink Transport rechtsaf en de weg volgen
en je raad het nooit komende vanaf de richting Holten is het net NA Nijhof & Wassink linksaf, heel appart....
Vanaf wierden idd voor NijhofWassink rechts, maar dan ook de 1e links om bij hergroepering uit te komen, 2e links kiezen en daarna rotonde rechts voor de service
Vanaf holten is het de rotonde bij het station linksaf voor zowel hergroepering en service, NijhofWassink kan je vanaf daar niet goed zienmaar ik denk dat de meeste vanaf de A1 en N347 dus vanaf Wierden komen, en dan is de parkeerplaats voor hergroepering rechtdoor bij NijhofWassink en dan links aan het station
![]()
![]()
jeroenvdheiden schreef:juist niet die weg staat bomvol....
Als je de weg wat ik aangaf neemt kom je bij lucky uit als je rechts links gaat is het daar te druk, draai je je auto en rijd je de weg uit kom je iets verder uit op de weg naar het service terrein![]()
(dit is de weg wat de gasten wagens ook verzocht word te nemen)
(jaja wat crea-bea he)
jeroenvdheiden schreef:en als er niemand heen gaat word het heel rustig... zo kan je uren door speculeren
mastersevius schreef:jeroenvdheiden schreef:en als er niemand heen gaat word het heel rustig... zo kan je uren door speculeren
ja maar nu oogjes dicht en snaveltjes toe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast