OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Officials

Berichtdoor Farmer » zo maart 07, 2010 11:51

Ben gezellig gaan kijken naar de start van het nieuwe seizoen.
We konden zelf niet meerijden omdat onze auto niet op tijd klaar kon zijn.

Ik moet zeggen dat de officials tijdens deze wedstrijd erg kort door de bocht waren en de bezoekers niet heel klantvriendelijk hebben ontvangen.
Wij zijn op verschillende plaatsen (achter linten, volgens regels etc) een aantal keren zeer onbeleefd aangesproken.

Omdat niet alleen het publiek maar waarschijnlijk ook officials last hebben gehad van de kou en het wachten beu waren, zijn de gemoederen waarschijnlijk wat hoog opgelopen.

Jammer dat dit moet gebeuren, mooie evenementen blijven altijd beter in je geheugen.
Dames en heren, bezint eer ge begint en geniet van de sport.
Tot in Emmeloord, laten we er met z'n alleen weer een mooie dag/avond van maken.
Farmer

Berichtdoor ferry bakker » zo maart 07, 2010 11:54

Esmee 454 schreef:Ik ben veel op KP2/KP4 geweest en heb niets van vechtpartijen meegekregen. Heb nog tot 22.00 uur staan wachten met het idee dat ik KP4 nog leuk kon kijken! Tussen 20.30 en 22.00 uur was het op het stuk proef waar ik was al heel erg sil. Echt heel triest dat andere mensen het voor de echte fans verpesten. Ik had me er al weken op verheugd en was echt teleurgesteld.

wij stonden voor start KP4 en er was denk ik 20 man voor onze auto aan het vechten.

Het zijn gewoon een stel klote boeren, en als het waar is dat er mensen van de organisatie gewond zijn geraakt is het nog veel erger,,,,,
Als die boeren elkaar de kop in slaat lekker doen,,, jammer maar ni zo erg.
maar wij hoorde dat er 1 vrouw en 1 man van de organisatie naar het ziekenhuis zijn gebracht,,,, veel sterkte
Laatst bijgewerkt door ferry bakker op zo maart 07, 2010 12:11, in totaal 1 keer bewerkt.
ferry bakker

Berichtdoor Sjeik1981 » zo maart 07, 2010 11:56

ehm ferry wil je niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik ben namelijk ook (wel ex) klote boer......, en drink ook wel eens een Grolsch, maar loop niet te vechten.......

edit: nog steeds zijn niet alle boeren lomp en al helemaal geen klote boeren.

Maar die discussie gaan we verder niet voeren.
Vind het ook triest dat zo genaamde "suporters" zich zo moeten gedragen. Heb dat eigenlijk nog nooit bij auto of motorsprt mee gemaakt. Ben zo in de loop der jaren toch al op veel plekken geweest.... Formule 1 3x meerder WK Motorcross wedstrijden ofwel zijspan ofwel solo; en Nederlandse MX wedstrijden is niet eens meer op handen te tellen. Zelfde geld ondertussen voor de rallywedstrijden, maar nog nooit überhaupt een gespannen sfeer mee gemaakt.
Dan ineens zo`n zaterdagavond, laten we het erop houden dat deze personen een keer het hoofd te koel hadden.
Laatst bijgewerkt door Sjeik1981 op zo maart 07, 2010 12:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Sjeik1981

Berichtdoor RobinV-Rally » zo maart 07, 2010 11:58

:shock:
Dat is inderdaad zwaar heftig en schandalig!
Sterkte aan dezen die naar het ziekenhuis zijn gemoeten door deze lompe boeren!

Ik woon zelf ook in een boerendorpje met meer dan behoorlijke boeren die gewoon normaal zijn, vandaar mijn keus voor lompe en niet klote
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor ferry bakker » zo maart 07, 2010 12:08

Sjeik1981 schreef:ehm ferry wil je niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik ben namelijk ook (wel ex) klote boer......, en drink ook wel eens een Grolsch, maar loop niet te vechten.......

edit: nog steeds zijn niet alle boeren lomp en al helemaal geen klote boeren.

Maar die discussie gaan we verder niet voeren.
Vind het ook triest dat zo genaamde "suporters" zich zo moeten gedragen. Heb dat eigenlijk nog nooit bij auto of motorsprt mee gemaakt. Ben zo in de loop der jaren toch al op veel plekken geweest.... Formule 1 3x meerder WK Motorcross wedstrijden ofwel zijspan ofwel solo; en Nederlandse MX wedstrijden is niet eens meer op handen te tellen. Zelfde geld ondertussen voor de rallywedstrijden, maar nog nooit überhaupt een gespannen sfeer mee gemaakt.
Dan ineens zo`n zaterdagavond, laten we het erop houden dat deze personen een keer het hoofd te koel hadden.

uhhh Dat zijn klote boeren, niet alle hoor,,,,ik kom zelf ook uit Putten duss haha maar die lui die daar aan het vechten zijn heb ik geen andere woorden voor,
ferry bakker

Berichtdoor Gerholt » zo maart 07, 2010 12:19

Pleegje schreef:
Gerholt schreef:..nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!...

Misschien is het verstandiger om eerst eens te vragen en te bedenken waarom die agent dat ging doen..want dit is ontzettend kort door de bocht!!!
Op KP 4 was op dat moment wat ongeregeldheden waarbij mensen (officials en hulpverleners) bedreigd werden. Voor de rest ga ik er niet op in en verwijs ik je naar de persberichten.

ik had er even bij moeten zetten dat er een toeschouwer door reed!
Sterkte aan de collega's die na het ziekenhuis moesten.
Gerholt

Berichtdoor w rohaan » zo maart 07, 2010 12:28

ik stond ook op kp5 waar die politie bijna door het lint reed ,maar later kwam er nog een politiebus aan die moest vol in de ankers en raakte volgens mij die politie auto voor hem want even later was een official de weg aan het schoonvegen
w rohaan

Berichtdoor JosWRX » zo maart 07, 2010 12:30

Was op die proef aanwezig als official.. Na het opruimen zijn we daar door de proevenchef ingelicht over de reden van het neutraliseren. Belangrijkste is dat de proefleiding er na het aggressieve gedrag van een aantal bezoekers richting startbemanning, met als gevolg dat er een persoon naar het ziekenhuis afgevoerd moest worden, en ook onderlinge vechtpartijen, er er helemaal klaar mee was en het niet veilig genoeg vond de proef daar normaal doorgang te laten vinden. Zeer begrijpelijk, het is helaas niet anders.

V.w.b. Erik van Loon, die raakte voor onze neus (bij het wisselpunt van de rundkurs), na een wat enthousiast ingezette bocht een stoeprand waarbij het achterwiel kennelijk de nodige schade opliep. Reed wel vol verder, maar is kennelijk toch elders het wiel gaan wisselen, kwam veel later weer langsrijden.
JosWRX

Berichtdoor Gerholt » zo maart 07, 2010 12:31

w rohaan schreef:ik stond ook op kp5 waar die politie bijna door het lint reed ,maar later kwam er nog een politiebus aan die moest vol in de ankers en raakte volgens mij die politie auto voor hem want even later was een official de weg aan het schoonvegen

dan hebben we naast elkaar gestaan!het was dus wel raak.
Gerholt

Berichtdoor MartijnS » zo maart 07, 2010 12:33

Ik dacht ook dat het net niet raak was, maar de official was inderdaad wel aan het vegen :)

Beetje raar dat de politie daarheen naar proef 4 zou moeten rijden. De weg waar ze vandaan kwamen was gewoon het verlengde van die proef?
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor ExTaxi » zo maart 07, 2010 12:53

Waren die knakkers locals die op de vuist gingen? En onderling dan of met rallyfans?
ExTaxi

Berichtdoor arnold buurma » zo maart 07, 2010 12:58

ExTaxi schreef:Waren die knakkers locals die op de vuist gingen? En onderling dan of met rallyfans?

ik heb trouwens maar weinig tot geen locals gezien(mezelf daar buiten gelaten)90% van het volk waren fans van buiten ede.
arnold buurma

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 07, 2010 13:00

Waren locale gasten die bij de start kp2/4 een schuurtje hebben.

die gingen met elkaar op de vuist.

Helaas maar waar, zulke shit verpest het wel weer voor de rest.
Cinq-Power

Berichtdoor arnold buurma » zo maart 07, 2010 13:03

Cinq-Power schreef:Waren locale gasten die bij de start kp2/4 een schuurtje hebben.

die gingen met elkaar op de vuist.

Helaas maar waar, zulke shit verpest het wel weer voor de rest.

waar was de start?
arnold buurma

Berichtdoor MartijnS » zo maart 07, 2010 13:13

Kruising van de Pakhuisweg en het fietspad waar ze het industrieterrein opreden.
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden