ExTaxi schreef:20 meter afstand toch? Sja je moet niet naar de publiekspunten gaan natuurlijk.
10 meter Dick... Is zoals ik begrepen heb al uitgemeten met meetband.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ExTaxi schreef:20 meter afstand toch? Sja je moet niet naar de publiekspunten gaan natuurlijk.
ExTaxi schreef:Hmm toch wel gaaf he......gaan er veel NL'ers heen? Denk dat het me aardig frustreert als je geen mooie foto's kan maken daar.....doordat je er meeeeeeeeeeeeters vanaf staat.
Niels2 schreef:Polo is een "prive" initiatief. Fabia is echt vanuit de fabriek.
Campos schreef:ExTaxi schreef:Hmm toch wel gaaf he......gaan er veel NL'ers heen? Denk dat het me aardig frustreert als je geen mooie foto's kan maken daar.....doordat je er meeeeeeeeeeeeters vanaf staat.
Als ik zie met wat voor een teletoeters jullie soms rondlopen, zal dat toch niet zo'n probleem moeten zijn toch?
Maar als je een beetje creatief bent met kaartlezen, kun je echt mooie punten vinden hoor en ook dichtbij genoeg. Helaas gaan wij dit jaar niet, aangezien een niet nader te noemen just kroezende rijder/navigator/organisator/dwarsganger zo nodig weg moet dit weekend![]()
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Campos schreef:ExTaxi schreef:Hmm toch wel gaaf he......gaan er veel NL'ers heen? Denk dat het me aardig frustreert als je geen mooie foto's kan maken daar.....doordat je er meeeeeeeeeeeeters vanaf staat.
Als ik zie met wat voor een teletoeters jullie soms rondlopen, zal dat toch niet zo'n probleem moeten zijn toch?
Maar als je een beetje creatief bent met kaartlezen, kun je echt mooie punten vinden hoor en ook dichtbij genoeg. Helaas gaan wij dit jaar niet, aangezien een niet nader te noemen just kroezende rijder/navigator/organisator/dwarsganger zo nodig weg moet dit weekend![]()
dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen, hmm dit vraagt om.....
![]()
leg de proeven nog wat dichter bij Emmen..... ik denk dat je daar ook veel mooie gebieden er voor hebt en nog meer media kunt krijgen.
nkroeze schreef:SylviaBos schreef:dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen, hmm dit vraagt om.....
![]()
Ja hallo zeg! Dat hier niemand de weg naar Belgie kan vinden zonder mij, kan IK niks aan doen he
Campos schreef:nkroeze schreef:SylviaBos schreef:dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen, hmm dit vraagt om.....
![]()
Ja hallo zeg! Dat hier niemand de weg naar Belgie kan vinden zonder mij, kan IK niks aan doen he
Kan me nog de eerste keer Ieper herinneren, toen NielsNiels aan stond.. Hoeveel langer deden we er toen ook alweer over als het jaar erop met Lucy aan? Was dat niet 1,5 uur?![]()
Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je?
nkroeze schreef:Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je?
Campos schreef:nkroeze schreef:Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je?
Nee dat was één van jou beroemde short-cuts (ná Antwerpen)
En die Peugeot heeft jou op de terugweg wel in 2,5u naar regio Zutphen gebracht jaTerwijl jij SLIEP!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten