erikjan schreef: ik lees in jullie reglementen dat ook de GT-klasse toegelaten wordt ?!
Ja, klopt, wie weet...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Wel erg zaad voor de fotografen... Zooi verse accu's meenemen voor elke 10 seconde flitsen....
JoostS schreef:Holkers schreef:Wel erg zaad voor de fotografen... Zooi verse accu's meenemen voor elke 10 seconde flitsen....
Gaan die sneller op dan? Want hij laadt toch op hetzelfde tempo weer op (de snelste manier)? En daarna staat hij een paar seconde te wachten ipv de 50 seconde normaal.
mastersevius schreef:Hier ook een stukje uit de regelementen.
16.7 De start op klassementsproef 1 en 2 (publieksproef) zal plaatsvinden middels een zgn. gruppenstart, dwz. dat 4 of 5 auto’s 10 seconden na elkaar worden gestart (in dezelfde minuut) en de volgende serie gestart wordt nadat alle equipes over de vliegfinish zijn gegaan. Dit artikel vervangt SRR art 19.5 alleen voor KP 1 en 2.
Lijkt me een leuk spectakel te worden.
16.7 De start op klassementsproef 1 en 2 (publieksproef) zal plaatsvinden middels een zgn. gruppenstart, dwz. dat 4 of 5 auto’s 10 seconden na elkaar worden gestart (in dezelfde minuut) en de volgende serie gestart wordt nadat alle equipes over de vliegfinish zijn gegaan. Dit artikel vervangt SRR art 19.5 alleen voor KP 1 en 2.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten