Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor cellie » zo nov 04, 2007 9:02

rally gaat door
cellie

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 9:03

Paperclip schreef:
Arfman schreef:Ik ga straks gewoon richting Hengelo, kijken of ik ergens een pakketje kan scoren en dan zie ik wel, blijkbaar hoeven we geen info te verwachten vanuit de organisatie ...

Voor iemand uit Almelo is dat makkelijk te doen natuurlijk. Ik moet wel afwachten tot er iemand hier is om een bevestiging te geven, en dan pak ik mijn camera in en rijd ik pas richting de achterhoek.
Anders kan ik nog even naar de Condroz informeren en eventueel daar nog heen rijden, maar ik ga liever naar Hengelo.

nee niet achterhoek gekkie, twente daar is het :D
mvenema

Re: Tussenstand

Berichtdoor Ronballon » zo nov 04, 2007 9:03

Ronballon

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 9:13

Arfman schreef:
mvenema schreef:
paketten en petten waren nog bij vd valk gisteren,

Ik was daar dus gisteravond om een pakket te scoren. Niet gelukt omdat niemand van de organisatie aanspreekbaar was.

heel apart bij mij stonden ze gewoon bij de ingang met paketten (net binnen) en daar heb ik er ook gewoon 1 gekocht
mvenema

Berichtdoor Han » zo nov 04, 2007 9:16

princess off rally schreef:even terug komend op het geval haverkate hij was inderdaad boos op het publiek dit was mede te danken aan de officials ter plaatsen want deze hadden het niet op orde haverkate kon kiezen of mensen uit het publiek raken of dat bankje en de boom hij koos voor de boom

Er zit er maar 1 achter het stuur en die schijnt ook het rem pedaal te (kunnen) bedienen !
Han

Berichtdoor RaymondP12 » zo nov 04, 2007 9:22

Hanno Jansen schreef:Ik vind het niet fair om te te zeggen dat er veel fouten gemaakt worden door officials.
We zijn allemaal mensen en vergeet niet ze staan daar allemaal vrijwillig voor een lunchpakketje en doen allemaal op hun manier hun stinkende best.
En om achteraf te zeggen dat er publiek verkeerd stond zodat een rijder geen escape had is een koe in de kont kijken. Het is namelijk heel erg moeilijk om publiek goed weg te zetten en al ze eenmaal ergens staan krijg je ze bijna niet meer weg.

Ook al is het maar vrijwilligerswerk, ze moeten zich wel bewust zijn van hun functie.
Dit jaar weer vaak genoeg gezien dat ze niet bezig waren met de dingen die ze zouden moeten doen.
RaymondP12

Berichtdoor benny soetendaal » zo nov 04, 2007 9:25

ik wist dat dit forum voor het grootste gedeelte uit beterweters bestaat
maar ik wordt het nu erg zat met dat gezeur op officials
jullie weten het bijna allemaal beter ga zelf een keer als official langs de proef staan dan weten jullie snel hoe het er aan toe gaat op een proef
en bij deze wil ik ook de officials van official club midden nederland die op proef 1 hebben gestaan sterkte wensen
benny soetendaal

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 9:28

benny soetendaal schreef:ik wist dat dit forum voor het grootste gedeelte uit beterweters bestaat
jullie weten het bijna allemaal beter ga zelf een keer als official langs de proef staan dan weten jullie snel hoe het er aan toe gaat op een proef
en bij deze wil ik ook de officials van official club midden nederland die op proef 1 hebben gestaan sterkte wensen

ja je hebt gelijk , ben zelf ook marshall .. de meeste mensen hier die denken er niet aan dat als je marshalls niet hebt je geen rally hebt , en je krijgt vaak ook geen waardering van sommige mensen dat blijkt hier maar weer , ik vind het gewoon een keer genoeg worden net zo als jou
mvenema

Berichtdoor johnny1970 » zo nov 04, 2007 9:38

mvenema schreef:
benny soetendaal schreef:ik wist dat dit forum voor het grootste gedeelte uit beterweters bestaat

ja je hebt gelijk , ben zelf ook marshall .. de meeste mensen hier die denken er niet aan dat als je marshalls niet hebt je geen rally hebt , en je krijgt vaak ook geen waardering van sommige mensen dat blijkt hier maar weer , ik vind het gewoon een keer genoeg worden net zo als jou

ben ik helemaal mee eens maar vergeet 1 ding niet dat officials werken naar een veiligheidsplan gemaakt door de organisatie en volgens dat plan moeten zij werken maar als oud official weet ik donders goed dat de meesten met commentaar niet eens de moeite nemen om eens een paar dagen te helpen maar alleen de slechte dingen zien ik wil ook de organistie niet aanvallen begrijp mij niet verkeerd maar er is mij ooit een uitspraak geleerd EEN MENS DIE WERKT MAAKT FOUTEN
johnny1970

Berichtdoor Peer » zo nov 04, 2007 9:40

Sjeik1981 schreef:Wat mij opviel was dat de rally oficial informatie gaf omtrent de toestand van het slachtoffer.

Op elke official cursus wordt de mensen op het hart gedrukt om geen mededelingen te doen naar de pers, het publiek of wie dan ook en ook deze informatie niet de ether in te gooien via 27MC, mobilofon of andere middelen. Maar we zijn allemaal mensen .... en bij gebrek aan communicatie vanuit de organisatie moest de krant ook iets verzinnen denk ik.
Peer

Berichtdoor Paperclip » zo nov 04, 2007 9:45

Peer schreef:... bij gebrek aan communicatie vanuit de organisatie moest de krant ook iets verzinnen denk ik.

Dat gebrek stoort mij ook verschrikkelijk. Ik zit nu al de hele ochtend af te wachten of ik nu naar Hengelo kan rijden, en als het besluit over het wel/niet doorgaan al bijna 3 kwartier geleden is geweest, had dat toch best op een of andere manier naar buiten moeten kunnen worden gebracht.
Begrijp me niet verkeerd hoor, dat er ernstig gewonden vallen vind ik ook zeer vervelend maar dan hoeft de organisatie geen radiostilte op te leggen vind ik.
Paperclip

Berichtdoor Paperclip » zo nov 04, 2007 10:02

Dat stukje heb ik ook gelezen en het fragmentje geluisterd, maar er staat ook bij dat dat berichtje er van 22.07 gisteravond op staat. En de beslissing zou toch vandaag om 09.00 worden genomen?

Heel vervelend dat ik het nog steeds niet weet. Ik weet dat het makkelijk is om het zo te zeggen, maar ik DENK dat als het nare ongeval niet was gebeurt, dat er dan juist wél berichten waren uitgegeven. Dat was vorig jaar ook zo (maar mede dankzij deelname van J.P Balkenende, dat wel) want toen meldden ze gewoon de uitslagen, en hoe goed de eerste dag wel niet gelopen was. En bij de wat bittere berichten lijkt het net of er soort radiostilte valt. Dat vind ik heel jammer. Maar misschien denk ik er gewoon te licht over, want ik zal wel makkelijk praten hebben..... :roll:
Paperclip

Berichtdoor Marlieke » zo nov 04, 2007 10:05

Zojuist het nieuws van Radio Oost geluisterd. Ze hadden een interview met de perschef van de Euregio Rally, Michiel Kempers. Deze bevestigde dat de situatie omtrent de Engelse navigator zorgwekkend is. Inderdaad kritiek, maar stabiel. Volgens de radiozender wordt de wedstrijd desondanks om 10.09 hervat aan de Diamantstraat.
Marlieke

Berichtdoor rallyfan323 » zo nov 04, 2007 10:24

RaymondP12 schreef:
Hanno Jansen schreef:Ik vind het niet fair om te te zeggen dat er veel fouten gemaakt worden door officials.
We zijn allemaal mensen en vergeet niet ze staan daar allemaal vrijwillig voor een lunchpakketje en doen allemaal op hun manier hun stinkende best.
En om achteraf te zeggen dat er publiek verkeerd stond zodat een rijder geen escape had is een koe in de kont kijken. Het is namelijk heel erg moeilijk om publiek goed weg te zetten en al ze eenmaal ergens staan krijg je ze bijna niet meer weg.

Ook al is het maar vrijwilligerswerk, ze moeten zich wel bewust zijn van hun functie.
Dit jaar weer vaak genoeg gezien dat ze niet bezig waren met de dingen die ze zouden moeten doen.

Raymond meld je aan bij 1 van de officialclubs als je alles weet, mensen zoals jij kunnen ze wel gebruiken.
rallyfan323

Berichtdoor EVOX » zo nov 04, 2007 10:38

Peer schreef:
Sjeik1981 schreef:Wat mij opviel was dat de rally oficial informatie gaf omtrent de toestand van het slachtoffer.

Op elke official cursus wordt de mensen op het hart gedrukt om geen mededelingen te doen naar de pers, het publiek of wie dan ook en ook deze informatie niet de ether in te gooien via 27MC, mobilofon of andere middelen. Maar we zijn allemaal mensen .... en bij gebrek aan communicatie vanuit de organisatie moest de krant ook iets verzinnen denk ik.

Ik heb zelf gisteren op kp.2 post 5 gestaan, en het is behoorlijk vervelend dat sommige collega officials de mob. als een soort "babbelbox"gebruiken.

De mob. moet gebruikt waar die voor is, en verder radiostilte, en zoals in dit geval als er op kp.1 wat gebeurd moeten wij ervoor zorgen dat wij onze proef gewoon laten draaien, en de org. moet zorgen voor de juiste info naar buiten, ik begrijp ook wel dat als het lang stil is op een proef dat de mensen graag info willen hebben maar geloof me wij als officials weten meestal ook niet alles op tijd en als wij wat weten MOGEN wij het niet wereldkundig maken.

En zoals wel bekend gaat de geruchtenmachine meteen opvolle toeren draaien, toen wij gisteren nog met onze proef bezig waren werd al verteld dat de goeie man al dood en begraven was, iemand had iets gehoord van iemand die iemand kent in het ziekenhuis. :twisted:

Ik wens het team en fam. van de navi veel sterkte en ook de org.

Gr.
EVOX

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden