Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » di jul 03, 2007 12:15

nkroeze schreef:
cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.

Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.

Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.

groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel

Ik weet niet wat voor rally ze dan bij jullie organiseren, maar een paar ton.......

Je wilt de EGR vergelijken met Ieper? Prima, daar betaal je als klant en daar krijg je ook wat voor, kijk meer eens naar de deelnemerslijst etc. Als je als NL organisatie ook vergelijkbare bedragen gaat vragen, dan mag de klant (dus het publiek) toch ook best iets verwachten......

Ik vind het erg jammer dat het afgedaan wordt als gemekker, geneuzel, gezeur en dat er zelfs "beledigd" wordt dat de mensen die het er niet mee eens zijn zeikerds zijn..... (niet door jou persoonlijk hoor Carine, niet dat je dat denkt :lol: )

Inderdaad Niels, een paar ton...
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Jan » di jul 03, 2007 12:16

Volgens mij hebben we hier weer te maken met " oh hoog verheven Heer en Vrouw Official".

Wat zijn jullie de laatste tijd snel op de tenen getrapt zeg, niet normaal...
Jan

Berichtdoor van eck » di jul 03, 2007 12:17

SAS Officialteam schreef:
Millbrook schreef:kp 1, 4, 9 & 11

Millbrook schreef:Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?

Op de site staat enkel de naam van de sponsor....

Welke kp's wil je weten

Je hebt een pb tje

jij ook
van eck

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 12:19

MartijnS schreef:
SAS Officialteam schreef:Volgens mij staat er in het bericht van mantaboy heren ??!!

Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake

Ja en daar is hij er toch één van? :roll:

Aan zijn reactie te merken wel ja , ik heb in elk geval veel zin in komend weekend en zal daar hoepnlijk een goede bijdrage aan het evenement kunnen leveren samen met alle collega officials uit nederland en belgie !!
RG-Rallysport

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 12:27

stevens schreef:
Millbrook schreef:kp 1, 4, 9 & 11

Millbrook schreef:Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?

Op de site staat enkel de naam van de sponsor....

Welke kp's wil je weten

Je hebt een pb tje

jij ook

Van jou niks gehad Yvette
RG-Rallysport

Berichtdoor mantaboy » di jul 03, 2007 12:29

Jan schreef:Volgens mij hebben we hier weer te maken met " oh hoog verheven Heer en Vrouw Official".

Wat zijn jullie de laatste tijd snel op de tenen getrapt zeg, niet normaal...

Nee hoor Jan, dan heb je nog steeds m'n reactie niet goed begrepen...
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Pierre Brouwer » di jul 03, 2007 12:29

mantaboy schreef:
nkroeze schreef:
cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.

Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.

Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.

groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel

Ik weet niet wat voor rally ze dan bij jullie organiseren, maar een paar ton.......

Je wilt de EGR vergelijken met Ieper? Prima, daar betaal je als klant en daar krijg je ook wat voor, kijk meer eens naar de deelnemerslijst etc. Als je als NL organisatie ook vergelijkbare bedragen gaat vragen, dan mag de klant (dus het publiek) toch ook best iets verwachten......

Ik vind het erg jammer dat het afgedaan wordt als gemekker, geneuzel, gezeur en dat er zelfs "beledigd" wordt dat de mensen die het er niet mee eens zijn zeikerds zijn..... (niet door jou persoonlijk hoor Carine, niet dat je dat denkt :lol: )

Inderdaad Niels, een paar ton...

Ik ken een organisatie van een grote Nederlandse rally die het met een stukje minder doet. :?
Pierre Brouwer

Berichtdoor nkroeze » di jul 03, 2007 12:35

Die ken ik ook Pierre, een heel stuk minder....

Vele pagina's eerder maakte ik al de opmerking dat het misschien tijd werd om de prioriteiten anders te gaan leggen, ik denk dat het organiseren van een grote rally ook goedkoper kan (als je nu een paar ton nodig hebt......)
nkroeze

Berichtdoor gisissi » di jul 03, 2007 13:15

Ik zal de rally wel degelijk bezoeken, dit dankzij een wederom prima startveld maar ondanks de in mijn ogen ridicule entreeprijzen.

Ik ben nog steeds van mening dat het niet correct is een evenement als een rally over de hoofden van het toch al niet massaal toestromende publiek, financieel sluitend te krijgen. Als deze noodzaak al bestaat lijkt het me gezien het draagvlak dat er bestaat voor de rallysport meer voor de hand liggend het concept van je evenement eens kritisch te toetsen en waar nodig aan te passen.

Vooralsnog ga ik er van uit dat we trachten het publiek aan de rallysport te binden, al brengt dat hier en daar enkele organisatorische problemen met zich mee. Het heffen van woekerprijzen, het verstrekken van minimalistische proevenkaartjes en de minachting die er blijkbaar bestaat t.o.v. potentiele bezoekers die kritische kantekeningen plaatssen bij dit alles, geeft hiervan echter geen blijk.

En ja, ik ben wel degelijk dankbaar voor al dat mooi dat ons door diverse organisaties wordt voorgeschoteld. Ik heb tevens het hart op de juiste plek als het gaat om de rallysport in het algemeen. Dan kan en mag ik toch zeker mij zienswijze kenbaar maken op een algemeen openbaar rallysport forum, zonder hierbij voor rotte vis te worden uitgemaakt?

Als dat laatste niet het geval is dan hoor ik dat, eventueel via p.b., graag.

Jack
gisissi

Berichtdoor Me » di jul 03, 2007 13:47

Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???

Gr. Me
Me

Berichtdoor Jan » di jul 03, 2007 13:53

Het is nog steeds mogelijk he...
Jan

Berichtdoor erikjan » di jul 03, 2007 14:24

Me schreef:Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???

Gr. Me

wat is het je waard :wink:
erikjan

Berichtdoor Me » di jul 03, 2007 14:28

@erik jan.

Je hebt een pb ontvangen van Me!
Me

Berichtdoor mr_nice_guy73 » di jul 03, 2007 17:59

Me schreef:Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???

Gr. Me
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
mr_nice_guy73

Berichtdoor erikjan » di jul 03, 2007 18:09

Me schreef:@erik jan.

Je hebt een pb ontvangen van Me!

voor bezoektarieven, zie de site van de rally...
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden