pfffffffff.... hoe moet ik beginnen.

Allereerst wil ik Patrick en de hele familie heel veel sterkte wensen met het verlies van Nancy Meijer.
Ik kan het niet eens typen wat ik voel, maar wat ik wel weet is, ondanks ik ze niet goed persoonlijk ken, ik er nog steeds helemaal kapot van ben en gewoon schrik van hoeveel inpact dit heeft bij mij (100% rallyliefhebber). Er werd hier zo naar toegeleefd. Ik was vrijdag bij de keuring en ik voelde toen al de spanning en de gedrevenheid. Iedereen pakte groot uit, er waren al veel mensen op de been en je kon gewoon voelen en zien dat er iets moois zat aan te komen die volgende dag. Smorgens zaten mijn vriendin en ik om 10 voor 7 in de auto richting 't Lochter, om daar vervolgens de start te gaan bekijken. Daarop volgend zijn we in de auto gestapt om naar de eerste kp te gaan (kp2). Daar aangekomen voelde het al raar en kregen we te horen dat Wevers er hard was afgegaan en exit was. Er kwam een kwartier geen auto en ik zei tegen mijn vriendin we gaan naar kp4 en zoeken daar een mooi plekje. Daar aangekomen en inmiddels een mooi plekje gevonden, wachten we op de eerste auto die 10 min later aankwam dan gepland (van Eerd) Hij starte heel langzaam en de andere coureurs volgde met dezelfde snelheid. Ik een beetje kwaad aangedaan(ivm de vorige kp) vroeg een marshall wat nu? Waarop hij antwoorde proef geneutraliseerd en hij dacht de hele rally afgelast. Verderop hoorde ik iemand van de organisatie zeggen er is iemand overleden in de rally, toen liet ik letterlijk mijn koelbox vallen en werd echt even heel koud van binnen. Ik kreeg zo'n raar gevoel van binnen en dat gevoel heb ik nu nog steeds....
(sorry voor de mensen die hier anders over denken maar ik zat hier zo erg mee en moest mijn verhaal echt even kwijt en dat heb ik bij deze even gedaan)
iedereen heel veel sterkte met dit verlies!!!