BRT schreef:Zoefff schreef:David Westenbrink schreef:
Ik heb het hele weekend op 1 setje banden gereden en die waren na de laatste proef letterlijk TOT OP HET CANVAS versleten.
We hebben ze zelfs nog op de velg omgedraaid omdat de binnenkant sneller sleet dan de buitenkant. Zo konden we nog een laatste boucletje.
Waarom? Geen geld voor steeds nieuwe bandjesEn wat als..... dus $$$ vertekend wel degelijk in een cup.
Maar eigenlijk lach ik me ook helemaal dood...
Geen geld voor banden? Jij als ervaren piloot weet toch dat die nodig zijn voor de sport? Je gaat toch ook geen rally rijden met een halve tank vol omdat je niet meer geld hebt en dan klagen dat de rest wel geld voor benzine heeft? Rallysport kost geld, dat weet je voor af. Cup rijden is relatief goedkoper maar ook hier geld dat de mensen met het meeste geld de auto het best voor elkaar hebben. Maar dat geeft geen garantie voor succes.
Jelte deed het heel goed en verraste mij ook. In amsterdam komt er een europees bewezen talent aan de start in een BMW. Kijken of hij Theo en Mark kan bijhouden, (of mij.......Ik hou mezelf graag voor de gek).
en Jelte ( als het goed is met sper)