Holkers schreef:Kunnen jullie het weer over de rally zelf hebben ipv over jullie zelf tijdens/voor/met de rally?
Jeps sorry Maarten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Kunnen jullie het weer over de rally zelf hebben ipv over jullie zelf tijdens/voor/met de rally?
embee64 schreef:Corne schreef:Ik kan me nog een artikel van Peter van Merksteijn junior herinneren, dat 'ie zei dat het niveau in Nederland nogal laag lag, en dat 'ie alleen nog in Nederland kwam voor de sponsors..
Nou, voorlopig kan 'ie 'dat lage niveau' in Nederland toch echt niet bijhouden... (ook in 2007 maakte 'ie niet echt indruk op me, met de stoeprand in Almere, wat ikzelf gezien heb)
Maarja mijn mening
Schandalige opmerking van Jr. Als het niveau voor hem te laag is, zou hij eens in een normalere auto moeten stappen, laten we zeggen een N2 of N3. Dan zou hij wel merken dat de jongens die hiermee rijden ontiegelijk moeten trappen om goede tijden te rijden. Maarja, als je een papa hebt die toch een überauto voorje klaar zet....
PatrickTwente schreef:jahoor
Even een vraagje
Kun je gewoon door de robijnstraat rijden Ivm de service of is die op terrein van thales?
A.H.S schreef:Van Iersel/Bos eraf op kp 8
Sanderboy schreef:A.H.S schreef:Van Iersel/Bos eraf op kp 8
neem aan dat ze morgen gwn weer starten
Starkoo schreef:PatrickTwente schreef:jahoor
Even een vraagje
Kun je gewoon door de robijnstraat rijden Ivm de service of is die op terrein van thales?
Terrein Thales is geen service, Thales is nooit toegankelijk voor plubliek, monteurs, rally rijders enz, service op de grote pakeer plaats van Thales buiten het terein. Als je Thales op wilt word alles van je gecontroleerd, of je een strafblad hebt enz, daar is de beveiliging beter dan bij defensie.
Kp Buldershoek en Hoeve waren top
PatrickTwente schreef:Starkoo schreef:PatrickTwente schreef:jahoor
Even een vraagje
Terrein Thales is geen service, Thales is nooit toegankelijk voor plubliek, monteurs, rally rijders enz, service op de grote pakeer plaats van Thales buiten het terein. Als je Thales op wilt word alles van je gecontroleerd, of je een strafblad hebt enz, daar is de beveiliging beter dan bij defensie.
Dus we kunnen gewoon door die straat?
Doopy schreef:Sanderboy schreef:A.H.S schreef:Van Iersel/Bos eraf op kp 8
De auto is niet te repareren binnen die tijd dus hun optreden is helaas afgelopen voor deze wedstrijd net als de sunny van het team zelfde reden ook overstekende boom ......... gelukkig allemaal ongedeerd uit de auto's
A.H.S schreef:Doopy schreef:Sanderboy schreef:A.H.S schreef:Van Iersel/Bos eraf op kp 8
De auto is niet te repareren binnen die tijd dus hun optreden is helaas afgelopen voor deze wedstrijd net als de sunny van het team zelfde reden ook overstekende boom ......... gelukkig allemaal ongedeerd uit de auto's![]()
Starkoo schreef:PatrickTwente schreef:Starkoo schreef:PatrickTwente schreef:jahoor
Even een vraagje
Dus we kunnen gewoon door die straat?
Geen idd welke kant ligt die straat ???
Sand schreef:Waar kan ik de tijden van de sprint vinden?
Ik zie ze zo niet op de overzichtspagina in het boekje staan
Niels2 schreef:Sand schreef:Waar kan ik de tijden van de sprint vinden?
Ik zie ze zo niet op de overzichtspagina in het boekje staan
http://www.twenterally.nl/uploads/File/ ... nemers.pdf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast