Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
herman rst schreef:Wat ik ook zeker een verbeterpuntje vind, is dat de betreffende post op dat moment niet (kon/wist hoe) te communiceren met de voorgaande post zost dat ze eventueel daar al aan de rijders duidelijk konden maken dat het gevaarlijk is om op volle snelheid door te rijden.
JoostS schreef:Als de officials op dat punt daadkrachtiger hadden opgetreden was er niets aan de hand geweest. Echter was die sturing op dat punt verdwenen (die was er in z'n bus vandoor, wat ook moet gebeuren natuurlijk) en dan komt het uiteindelijk toch neer op ervaring/vakkundigheid die er op zo'n belangrijke post dus niet voldoende was.
JosWRX schreef:
Wat er wél geregeld zou moeten zijn is een goeie alternatieve route buiten de proef om vanaf het rode-vlag-punt.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.rallyfan323 schreef:Belangrijkste is: Rode vlag van het gas.

JosWRX schreef: Als equipe verwacht je toch dat de betreffende situatie zich vrij kort na de vlag bevindt. Kan me dus voorstellen dat die equipe vrij snel weer tot de conclusie komt dat de vlag ten onrechte uit hing.
Lijkt me ook niet nodig, een rode vlag zou toch genoeg op moeten vallen..
Wat er wél geregeld zou moeten zijn is een goeie alternatieve route buiten de proef om vanaf het rode-vlag-punt.
nkroeze schreef:Franky, bij een rode vlag HOOR je de komende 3 / 4 bochten niet eens te zien... Dat is nou net het hele punt
MartijnB schreef:Als het dan toch over regels e.d. gaat. t.a.v Achtmaal
Ik had me niet echt zo erg in dat R4 gebeuren verdiept. Maar als je rallyreport moest geloven vandaag zou van Deijne in dezelfde groep N klasse vallen als een gewone evo 10 of 7 8 9.
Valt de R4 dan ook in de N4?
Lijkt me nogal een bijzonder oneerlijk iets dan tov van bijv van Leeuwen van Ballegooien etc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten