BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RallyeRichard » di jul 11, 2006 19:50

SylviaBos schreef:verder is het misschien leuker en beter om dat niet hier breed uit te meten, maar eens tijdens een gezellig samen zijn.

Vrijdag half acht in Achtmaal bijvoorbeeld?
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Jacques81 » di jul 11, 2006 20:56

nou die proeven zijn er volgens mijn weten niet geweest hoor.
Die zou je kunnen maken door erbij een mooi stuk belgie er bij te pakken maar ja zal vergunning technisch ook wel niet al te makkelijk zijn dan.

Kweet niet wat de rest trouwens vond van de proef rucphen, nou hemel en aarde hiervoor zijn bewogen politieke partijen gevallen lokaal allemaal om deze proef. Ik vond hem eigenlijk niet zo speciaal....
Jacques81

Berichtdoor mantaboy » di jul 11, 2006 21:01

Corne schreef:
Jacques81 schreef:Jammer dat ze niet alles benutten van de paden die er nog bij liggen je zou nog mooiere proeven kunnen maken met nog meer onverhard

In 2000 werd er een 20 km (dacht ik, weet niet zeker) proef uitgezet, met veel onverhard..Dit was geloof ik een Achtmaal superproef ofzo :lol:

Dit was de proef Achtmaal zand, 20km lang was deze zeker niet. Wel is al door diverse mensen aangegeven dat Ostaayen en De Hel makkelijk aan elkaar gekoppeld kan worden. Misschien iets om als laatste proef te doen?

Enne Richard en Sylvia: Inderdaad misschien iets voor vrijdag half acht. Niet te laat op de avond, dan ben ik nog niet "bevangen" :wink:
mantaboy

Berichtdoor Götz » di jul 11, 2006 21:13

Zoals beloofd nog even een update van de 2 strafminuten.

Vanavond al met degene gesproken die momenteel beschikt over alle tijdkaarten en logboeken van de TC. De deelnemer voor ons heeft ingeklokt op 17.05. Wij hebben conform de logboeken en onze tijdkaart op 17.04 ingeklokt. Na ons werd 17.07 genoteerd. Ook alles in die volgorde in het logboek genoteerd. Samen zijn wij tot de conclussie gekomen dat de tijd van 17.04 NOOIT correct kan zijn. Ook al zouden wij om de tijd gevraagd hebben (hebben wij niet gedaan, waarom zouden wij ook) dan nog had de official ons deze tijd niet mogen geven omdat wij pas om 17.06 de kaart overhandigden. Omdat het ons niet direct ter plekke opgevallen is wil de organisatie dit niet meer corrigeren. Jammer want ook de voor en na ons startende equipes kunnen bevestigen dat wij op de correcte tijd ingeklokt hebben. Helaas is het niet anders......... Hierdoor worden ons kostbare punten voor het 205cup kampioenschap door de neus geboord!

Gr, Götz
Götz

Berichtdoor Jacques81 » di jul 11, 2006 21:50

Twas trouwens wel jammer van tjsoen zaterdagnacht want op de laatste proef zagen we hem al niet meer. Nou ja toen ik dus na nog wat na kaarten naar huis reed zag ik den pieter ziels alleen staan met zijn focus. Bij naderinzien had ik hem op sleep moeten nemen en de focus stallen in de garage :lol: Nou ja toch maar voorbij gereden nou ja toen 50 meter verder half van de weg afgereden door een service truck die onze pieter kwamen ophalen.
Jacques81

Re: .

Berichtdoor Franky » di jul 11, 2006 22:14

Ton Van Spanje schreef:[
Frank,

Ik zie in het persbericht van de 205 Cup met de uitslag van de BHV dat NIET Martin Nortier als navigator naast Gotz staat vermeldt, maar Lisette Bakker. Dat zal vast de bedoeling niet zijn.

Zaten wel meer fouten in. Maar de inschrijving staat wel op naam van Gotz samen met Lisette

de stand is als volgt
Plaats Equipe LALS RVS BHV Totaal
1 Götz Pfauder / Lisette Bakker 28 23 19 70
2 Jouter/Gwendolyn Grootenhuis 23 25 21 69
3 Hemink / Bastiaan Stokman 25 28 3 56
4 Michael Coers / Michiel Uittien 21 3 28 52
5 Eldert Slagt / Edwin Naron - 19 23 42
- Stijn Jansen / v Middelkoop - 17 25 42
7 Erwin Linde / Maaike Kotten 3 21 3 27
8 Ron v Dijk / Marc v Dijk 19 - - 19
9 Rutger Jan Hesselink - 3 - 3
- Michael Heijting / Arno Harmsen - - - 0
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor JosWRX » di jul 11, 2006 22:59

RoMa75 schreef:Ikzelf had het op Wouw, ik moest 27 hebben en kreeg 37, ter plekke nog laten veranderen door de official en zijn paraaf laten zetten.

Is mijzelf als TC'er helaas ook al overkomen in Helmond. Alhoewel je dat natuurlijk altijd probeert te voorkomen, blijft er altijd de mogelijkheid van een foutje aanwezig. In dit geval werd het schrijffoutje toch snel ontdekt en inderdaad opgelost met een correctie op de tijdkaart voorzien van een paraaf, én een aantekening op de loglijst.

Grt, Jos.
JosWRX

Berichtdoor Peer » di jul 11, 2006 23:37

Götz schreef:Omdat het ons niet direct ter plekke opgevallen is wil de organisatie dit niet meer corrigeren.

Correctie: KAN dit niet meer corrigeren.

Zodra de stand definitief is, is hij definitief en wordt als zodanig in de annalen van de KNAF bijgeschreven. Alles wat wie dan ook daar aan zou veranderen doet er niet meer toe, het is in handen van de KNAF. Simpel gezegd zou je dan naar het CAR kunnen, maar je hebt geen zaak want geen gebruik gemaakt van de reglementaire protesttijd etc.
Peer

Berichtdoor Aart » wo jul 12, 2006 12:56

Is inderdaad wel heel jammer, zo'n TC schrijffout.

Echter, de deelnemer (navigator) blijft altijd verantwoordelijk voor de tijdcontrolekaart. Nooit aannemen dat het ok is, maar altijd controleren.

Vertrouwen is goed, controle is beter.

Blijft wel balen...
Aart

Berichtdoor MarkL » do jul 13, 2006 18:22

Hallo allemaal,

Wat is er gebeurt met Marco Huvers? Ik hoorde op de service dat ie er afgegaan was, maar ik zag net de foto's, dat is een beste klap geweest.
Hoe is het met rijder en navi? Weet iemand meer?

Groeten Mark
MarkL

Berichtdoor wimo » do jul 13, 2006 19:06

Hij is op het punt waar Luijbregts/Durmus aantal jaren geleden eraf zijn gegaan, ook in de sloot beland.

Dit is wat ik kreeg op mijn mail, hoe het met de equipe ging en of ik de foto's mocht plaatsen:

ontzettend bedankt voor de belangstelling
we maken het wel goed op veel spierpijn na
de foto's mag je van ons best op de site zetten ( zeer netjes dat je het eerst vraagt , maar waarom eigenlijk niet )
we zijn daar zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar en misschien reageren er mensen op die ons kunnen steunen om een nieuwe auto te bouwen

vriendelijke groeten van Marco en Eddie

Groetjes Monique
wimo

Berichtdoor nkroeze » do jul 13, 2006 19:42

Aantal jaren? Was het niet vorig jaar?
nkroeze

Berichtdoor TWENGELTJE » do jul 13, 2006 19:48

nkroeze schreef:Aantal jaren? Was het niet vorig jaar?

twee jaar geleden een micra
vorig jaar was het een chiqo
Weet zo niet wie de rijders waren?
TWENGELTJE

Berichtdoor Campos » do jul 13, 2006 19:51

nkroeze schreef:Aantal jaren? Was het niet vorig jaar?

2 jaar geleden. Een paar minuten eerder ging ik er daar namelijk ook af. Gelukkig kon ik 'm -zij het met moeite- uit de bomen en sloot houden.
Campos

Berichtdoor official No. 27768 » vr jul 14, 2006 12:28

het was, op de ongelukken na, een hele mooie rally.

Ik heb het hele weekend ontzettend genoten van de rijders, publiek en het weer. Organisatie, rijders / navi's en alle bezoekers bedankt en zeker tot volgend jaar 8)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden