stevens schreef:OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar
kilometer af te zetten daar kun je dan misschien zonder al te veel moeite
hard gaan rijden. Ooit in Sardinie geweest nee zeker!
ROFLMAO
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stevens schreef:OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar
Wim Salabim schreef:Stacey ging zo snel met de Skoda, dat ik hem niet eens gezien heb
stevens schreef:gisissi schreef:Ruig onverhard kan leuk zijn voor publiek, maar zo'n asociaal diepe kuil waar iedereen door heen MOET mèt schadegarantie... hier heeft de organisatie ook een rol in.
De verantwoording voor het willens en wetens nemen van risico's ligt primair bij de deelnemers. Toch ben ik van mening dat ook de organisatie hierin een rol speelt. Het samenstellen van een routeboek hoeft m.i. niet een opéén stapeling zijn van situaties waarvan je redelijkerwijs mag aannemen dat ze garant staan voor brokken. Aan de gedachte dat dit tot doelstelling is verheven door de organisatie aldaar kan ik mij niet geheel onttrekken. In het belang van de sport en die van het aantal deelnemers dat je ook graag zilt zien langskomen op de laatste proeven kan ik mij voorstellen dat je tot andere afwegingen komt.
Voor alle duidelijkheid, ik heb genoten van onze passages op Almeerderzand. Prachtige proef, erg uitdagend maar ook bijzonder slecht. Bovendien, niemand van de organisatie heeft mij verplicht met een x snelheid het onverhard te nemen. Gevolg van onze toch niet overdreven aggressieve start is een waslijst aan problemen. Gebroken aandrijfas en baksteun, afgebroken uitlaat-ophanging en bumperbevestiging en de nodige plaatschade.
Hulst, we have a problem......
OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Trek het je niet aan, ik heb een super weekend gehad.
(voel me even geroepen te reageren, ik had de mazzel een stoeltje te hebben bij iemand die al van te voren aan zag komen hoe Poort erbij zou liggen na 160 deelnemers (3e ronde dus) en de grijns op zijn gezicht werd groter op Poort naarmate de dag vorderde. Dus misschien toch dat we in NL te weinig van dit soort voor onze kiezen krijgen.)
Sylvia, op dit moment: Shaken, not stirred
WILS SPORT schreef:Wim Salabim schreef:Stacey ging zo snel met de Skoda, dat ik hem niet eens gezien heb
Nee, in de berm vastzitten met een Impreza 4x4!!
Wim Salabim schreef:WILS SPORT schreef:Wim Salabim schreef:Stacey ging zo snel met de Skoda, dat ik hem niet eens gezien heb
Nee, in de berm vastzitten met een Impreza 4x4!!
Hahahah, tsja.....Shit happens![]()
Iemand hier een foto van?? Vast wel, ik heb wel een paar camera's gezien tijdens het duwen (wat overigens niet veel hielp)
Bartje schreef:Jan schreef: Wij liepen nog voorbij, hij zat goed vast maar geen foto's genomen....
Hejje niet helpen drukken dan,das niet erg aardig
![]()
SylviaBos schreef:stevens schreef:gisissi schreef:Ruig onverhard kan leuk zijn voor publiek, maar zo'n asociaal diepe kuil waar iedereen door heen MOET mèt schadegarantie... hier heeft de organisatie ook een rol in.
De verantwoording voor het willens en wetens nemen van risico's ligt primair bij de deelnemers. Toch ben ik van mening dat ook de organisatie hierin een rol speelt. Het samenstellen van een routeboek hoeft m.i. niet een opéén stapeling zijn van situaties waarvan je redelijkerwijs mag aannemen dat ze garant staan voor brokken. Aan de gedachte dat dit tot doelstelling is verheven door de organisatie aldaar kan ik mij niet geheel onttrekken. In het belang van de sport en die van het aantal deelnemers dat je ook graag zilt zien langskomen op de laatste proeven kan ik mij voorstellen dat je tot andere afwegingen komt.
Voor alle duidelijkheid, ik heb genoten van onze passages op Almeerderzand. Prachtige proef, erg uitdagend maar ook bijzonder slecht. Bovendien, niemand van de organisatie heeft mij verplicht met een x snelheid het onverhard te nemen. Gevolg van onze toch niet overdreven aggressieve start is een waslijst aan problemen. Gebroken aandrijfas en baksteun, afgebroken uitlaat-ophanging en bumperbevestiging en de nodige plaatschade.
Hulst, we have a problem......
OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar
Trek het je niet aan, ik heb een super weekend gehad.
(voel me even geroepen te reageren, ik had de mazzel een stoeltje te hebben bij iemand die al van te voren aan zag komen hoe Poort erbij zou liggen na 160 deelnemers (3e ronde dus) en de grijns op zijn gezicht werd groter op Poort naarmate de dag vorderde. Dus misschien toch dat we in NL te weinig van dit soort voor onze kiezen krijgen.)
Sylvia, op dit moment: Shaken, not stirred
John schreef:Als ik zo de foto's zie ben ik toch wel trots op het mooie evenement die we hebben neergezet, het zijn allemaal weer unieke beelden voor Nederland.
Niels2 schreef:John schreef:Als ik zo de foto's zie ben ik toch wel trots op het mooie evenement die we hebben neergezet, het zijn allemaal weer unieke beelden voor Nederland.
Zeker trots zijn!
Vorig jaar was het al super, dit jaar nog beter.
Héél compact, erg veel onverhard super veel actie.
Hellendoorn blijft mijn nummer 1, Almere staat nu
zeker wel op plaats 2.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten