====================kraats wrote:
En Dick (ExTaxi) zijn er misschien video beelden van de in de greppel belandde Astra?
Theo,
Martijn heeft een er paar foto's op zijn site staan.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
====================kraats wrote:
En Dick (ExTaxi) zijn er misschien video beelden van de in de greppel belandde Astra?
turboboost wrote:
Vandaag in de krant; V/d Heuvel zou een verbrande bobine hebben gehad op de verbindingsroute en stond stil in Daarle. Middels tussen komst van zijn Pa is deze verwisseld met die van Bolderheij. Schijnt dat dit dus onregelmentair is, en dus illegaal.
Dat is de reden waarom er in RR werd gezegd; "niet filmen". en dus had Ton gelijk met dat er iets te verbergen viel....
Als hij dus in Barneveld kampioen wordt, zal Wevers nog wel een zuur gezicht trekken....dat was immers waar hij zijn hoop nog op gevestigd had.
Ton van Spanje wrote:Subaru Rullezzz!!! wrote:Holkers wrote:Subaru Rullezzz!!! wrote:
Jah inderdaad, zoals ik volgens mij in een ander topic al zei. Ik stond eerst bij het gemaal maar liep net die kant op, ik zag hem gewoon er uit vliegen, wel raar om te zien allemaal.
Ik heb wel foto's als je de auto en de gewonde ziet. Die zal ik morgen ofzo wel ff op internet plaatsen ergens
he ramptoerist. doe maar even niet he.
Hahaha je ziet geen bloed ofzo hoorJe ziet de auto links en een groep mensen rechts, niets ergs aan de hand dus...
Maar ik zal hem wel niet plaatsen dan om jullie een plezier te doen
================================
Subaru Rullezzzzzzz
Je ziet het verkeerd snotblaag. Het is geen kwestie van niet plaatsen om ons een plezier te doen. Het is een kwestie dat je ons geen plezier doet als je hem wel plaatst. )Kun je het volgen?)
Om een ander voorbeeld te geven: na mijn reply richting MichSTI, kreeg ik een mailtje waarvan vooral de volgende passage voor zich spreekt:
"Zo rond de Golden Tulip Rally duiken er op het rs forum weer diverse
jongelui op die geen idee hebben waarover ze praten en door hun
enthousiasme dingen roepen die nergens op slaan. Ik kon er bijna wel om
lachen, om die opmerking over de witte evo met Peter er in.
Het zal niet kwaad bedoeld zijn.
Gedurende de eerste dagen van december, zo vlak voor de grote avond, dan
zijn het spannende nachten waardoor voor kinderen de slaap soms moeilijk
te vatten is, Starend uit het raam, in de hoop om een glimp op te vangen
van Sint of Piet...
Sommigen overtuigen je stellig dat ze Sinterklaas met schimmel en al op
het dak hebben zien lopen.
Nadat ik de zender had gevraagd of ik dit mocht gebruiken, kreeg ik dit als antwoord:
Van mij mag dat Sinterklaasverhaaltje gepost worden hoor. Denk dat ik er
niet ver naast zit. Ook nu lees ik weer dingen waarvan ik denk; Waar gaat
dat nou weer over?! Zo post Subaru Rulezz!!! (16 jaar oud) zojuist het
volgende:
"Jah inderdaad, zoals ik volgens mij in een ander topic al zei. Ik stond
eerst bij het gemaal maar liep net die kant op, ik zag hem gewoon er uit
vliegen, wel raar om te zien allemaal...
Ik heb wel foto's als je de auto en de gewonde ziet. Die zal ik morgen
ofzo wel ff op internet plaatsen ergens"
Knul, hou jij het nu maar lekker bij je brommertje, en praat niet over dingen waar je nog geen verstand van kunt hebbben, of die je niet aangaan.
werner wrote:
Op Kp 4 is dan heel veel gebeurt. Wij (ik, mijn vriendin en een vriend) stonden op de Luttenbergring bij de splitsing, en daar ging van Lindert er nogal hard van af. Auto op zijn kant in de greppel. Ik kreeg de indruk dat de proef daarom geneutraliseerd werd, want die auto lag zo raar dat hij moeilijk weg te halen was.
Maar ik heb op de vrijdag verder erg genoten. Een aantal mooie net-niet of net-wel schuivers en verremmingen gezien, door weilanden gebanjerd, enzo. Na Luttenberg 2 zijn we naar onze camping gegaan, om de volgende dag weer vroeg op te staan.
Hard over de snelweg gereden, om erachter te komen dat de weg naar Enter was afgesloten, dus via Almelo naar proef Ypelo. Daar stonden we bij een mooie onverhard stuk, 2 bochten na de start. Kon je goed zien wie kon autorijden.
Ook nog naar Enter geweest, en 's middags proef 17 en 20 gezien.
Al met al een mooie rally.
Het was wel druk op de weg. Van Enter tot Wierden in de file gestaan. Een aantal deelnemers reed daar tegen het verkeer in iedereen voorbij. Kennelijk hadden ze haast? Het was overigens wel op een weg die niet de officiele verbinding was. Hoe zit dat? (oa Steven)
werner wrote:
Op Kp 4 is dan heel veel gebeurt. Wij (ik, mijn vriendin en een vriend) stonden op de Luttenbergring bij de splitsing, en daar ging van Lindert er nogal hard van af. Auto op zijn kant in de greppel. Ik kreeg de indruk dat de proef daarom geneutraliseerd werd, want die auto lag zo raar dat hij moeilijk weg te halen was.
Het was wel druk op de weg. Van Enter tot Wierden in de file gestaan. Een aantal deelnemers reed daar tegen het verkeer in iedereen voorbij. Kennelijk hadden ze haast? Het was overigens wel op een weg die niet de officiele verbinding was. Hoe zit dat? (oa Steven)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos wrote:
Dat was niet de reden van de neutralisatie, maar de crash van v.d. Kamp
De equipe is redelijkmet de schrik vrij...wat kneuzingen ed. De auto is een ander verhaal.......
mbvt wrote:CarpCatcher wrote:
hier ook achterdeurk en ruit stuk
maar dan nummer 19
Rest van de foto's 90 stuks
verder echt super naar me zin gehad.
alleen wel geflitst.. en reed niet eens te hard.![]()
Toeval, bovendien zit hier de schade aan de verkeerde kant van de auto. De schade aan auto #32 was wel soortgelijk, ietsje minder misschien.
Ik ben trouwens ook in de omgeving geflitst, maar reed slechts 70 waar je 80 mag, hmmpf.
turboboost wrote:
Vandaag in de krant; V/d Heuvel zou een verbrande bobine hebben gehad op de verbindingsroute en stond stil in Daarle. Middels tussen komst van zijn Pa is deze verwisseld met die van Bolderheij. Schijnt dat dit dus onregelmentair is, en dus illegaal.
Dat is de reden waarom er in RR werd gezegd; "niet filmen". en dus had Theo (sorry Ton) gelijk met dat er iets te verbergen viel....
Als hij dus in Barneveld kampioen wordt, zal Wevers nog wel een zuur gezicht trekken....dat was immers waar hij zijn hoop nog op gevestigd had.
[Edited by Turboboost on 09-20-2004 at 11:30 AM GMT]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten