en er staat op de ELE startlijst in eens de auto bij Swaanen.... toch de Subaru...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Ik ben nog niet weg of... Lief doen, vragen normaal beantwoorden wordt meer gewaardeerd dan onzinnige en bijdehandte opmerkingen. Ongeacht de leeftijd.
mantaboy schreef:borbase schreef:maar die zal wel voor de service van swaanen komen de sub is bij michel in onderhoud
michel is atm
Oh, is ATM verkocht?
mantaboy schreef:borbase schreef:maar die zal wel voor de service van swaanen komen de sub is bij michel in onderhoud
michel is atm
Oh, is ATM verkocht?
MartijnB schreef:de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.
Dat zelfde weekend word de ORC Canal rally ook gereden en die zit al meer dan een week vol met 140 deelnemers
MartijnB schreef:de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.
Dat zelfde weekend word de ORC Canal rally ook gereden en die zit al meer dan een week vol met 140 deelnemers
de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.
cvgn schreef:de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.
Het is gelukkig niet zo dat er toppers naar die wedstrijden in Belgie gaan. Als jullie in Belgie willen gaan rijden moeten jullie zelf weten, maar kraak de Nederlandse wedstrijden niet af.
Het kan goedkoper zijn dan hier maar aan het einde van de rit, alles opgeteld ben je duurder uit.
Persoonlijk vind ik aan die Belgische wedstrijden niet veel aan.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Mazzo schreef:Heb de deelnemerslijst van de ORC Canal rally bekeken, en met alle respect maar ik denk niet dat ik de Nederlandse deelnemers van de ORC Canal rally ga missen bij de ELE....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten