Berto schreef:edit: verwijderd door mezelf
Ton bedankt! Ik heb in ieder geval GEEN zin meer in de Euregio.
edit: verwijderd door mezelf
Ben je boos Berto?
Nee. Ik ben pisnijdig!
ik wordt hier zo verschrikkelijk moe van.....
Berto
Je kunt nu wel zo reageren naar mij toe, maar intussen weet ik dat je zelf een komplete boterberg op je hoofd hebt.
Even terug naar het begin. Ik vraag, nav de vermelding van die Porsche 944 in de startlijst. of het een echt Slowly gebeuren is tijdens de Euregio.
Daarop komt er een hoop gekrakeel los van een aantal mensen.
Ik krijg daarna wat telefoontjes (oa. van Götz) en mailtjes, wat bij mij een hele verheldering is geworden.
Hebben jij en Götz je wel beseft dat deze actie tot een k*tgevoel bij jullie collegarijders heeft veroorzaakt. Hebben jullie wel het besef dat een aantal van deze mensen veel tijd en energie in hun wagenpark stoppen om WEL een juiste auto te bouwen? Ik zal geen namen noemen, wel wat auto's die momenteel alleen al in nederland staan of in opbouw zijn. ex Safari fabrieks Toyota Celica, Nissan 240RS, Datsun 240Z, Fiatt 131 Abarth.
Dat door mijn vraag twee demo team Raalte figuren eerst als door een wesp gestoken naar mij reageren. Dat blijkt na de diverse berichten begrijpelijk.
Maar nogmaals, kom bij mij niet aan zetten met jouw reactie. Jij BENT DEGENE DIE FOUT ZIT.
komt ook nog een stukje via een PB naar je toe