Autosoft Vechtdal Rallyspint 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jaccoooo » zo jun 17, 2007 12:40

biesheuvel schreef:
wimo schreef:
cellie schreef:
leor888 schreef:
cellie schreef:Staan we op kp 3 tekijken (haaks links)komt er vanuit uitremzone :!:
een nogal eigenwijs persoon :evil: met z'n 4x4 en paardetrailer
in tegengestelde richting de proef op :roll:
ik kan je verzekeren dat er een rijders flink geschrokken waren

Heb je er geen foto van? En ging hij inderdaad ook echt door? En ook nog ver dan?

Is het ter voorkoming van dit soort acties niet een idee om (net als in Zweden) aan het begin en aan het eind van een parcours een informatiebord neer te zetten met daarop de tijdstippen dat de openbare weg afgesloten is en dan met verwijzing naar de vergunning van de gemeente?
Want elke rally is er wel ergens een ondernemer of burger die geirriteerd is dat hij niet kan komen waar hij wil of moet zijn.
De vergunning is er toch al, dan kan zo'n extra informatie preventief werken misschien?

ik heb er geen foto van maar misschien iemand anders wel

hij ging er echt door ben niet zo goed in schatten maar ik denk zeker 1km

Antoine!!!

Volgens mij kwam jij deze meneer tegen op de proef?

Ik was inderdaad de eerste deelnemer die de auto met paardenkar tegen kwam..

Ik kan je zeggen dat je zo erg schrikt dat je toch goed met opletten dat je niet gelijk hard van de weg af raakt.....
Ik vraag me af of de organisatie nog iets doet met deze man.......

Groet, Antoine

mijn vrouw stond een stukje verderop en heeft het ook gezien ,ze heeft later de officials erop aan gesproken,de officials zeiden dat ze het bij de politie gemeld hadden.
(persoonlijk zou de ik bestuurder uit zijn auto getrokken hebben en zijn sleutels uit het contact)
Jaccoooo

Berichtdoor Paul » zo jun 17, 2007 12:44

pipo schreef:Henk-Jos
In Belgie ben ik nog nooit pijlen tegengekomen ..
Als co piloot zou je toch moeten weten waarheen :wink:

Hmm in het WRC worden ze ook gebruikt....geeft dan te denken over die co's :wink:
Maar in NL staat dit gewoon in het regelement, en dus moeten ze gebruikt worden
Denk aan gisteren, Droom van morgen, maar leef vandaag
AA Rallyteam.nl
Paul

Berichtdoor henk » zo jun 17, 2007 12:46

ExTaxi schreef:

het feit dat je in belgië geen pijlen tegenkomt ligt er waarschijnlijk aan dat ze niet weten hoe ze ze moeten plaatsen, net zoals de verkeersborden. :lol:

:lol: :wink:

Geert ik snap jou en Jos wel,
maar als ze er met verkennen al staan....zal volgende keer een vast punt nemen voor in de notes die ze niet gauw omrijden :oops:
henk

Berichtdoor FocusMSD » zo jun 17, 2007 13:07

Robert_ schreef:
Wat me wel opviel, dat ik maar 1 iemand van de pers ben tegengekomen op de KP en dat was een cameraman van RTL, was er eigenlijk wel pers aanwezig?

MARTIJNS schreef
Ja hoor Robert, pers genoeg. Maar die waren op proef 1 en 3 te vinden

Ja en die staan meestal op de mooiste plekjes.Waar jij dan ook staat!Lang van te voren.Zo ook gisteren,sta je ruim op tijd op een leuk punt komen er 5á10 min.voor aanvang van de proef nog persmensen even je mooie uitzicht bederven(er zijn er gelukkig ook die zich hier goed van bewust zijn en netjes vragen of ze er mogen gaan staan of zelf al een positie kiezen waar niemand opmerkingen over kan maken.)Die ene kwam ± 5min.voor aanvang aan en positioneerde zich midden in het zichtveld.Dus diverse opmerkingen gingen zijn richting vanuit het publiek.Hij ging welliswaar op z´n knieen zitten,maar ja wie wil er nu zo´n uit de kluiten gewassen fotograaf midden in beeld als je die positie al hebt gekozen om toch vanuit een toegestane positie probeert nog leuke kiekjes
te maken.Dus toch even m´n ergenis persoonlijk aan hem overgebracht en dat hielp.En ik moet zeggen het overige publiek was me toch zeer dankbaar.Sorry fotografen.Gelukkig zijn de meesten van jullie bijzonder vriendelijk maar zowel onder deze categorie als de rallyfans zitten er die geen fatsoen hebben.
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor SylviaVisser » zo jun 17, 2007 13:19

Snap je.

heb gister met grote verbazing staan kijken naar een aktie van een fotograaf op kp 3 :shock:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 17, 2007 13:24

Jan, als ik vanuit het publiek een normaal signaal krijg dat het goed uit zou komen als ik een stapje naar links of rechts ga doe ik dat zeker! Ik heb ook achter die lintjes gestaan en dan wil je OOK mooie plaatjes schieten tuurlijk. Het wil daarentegen nog wel eens gebeuren dat je vanuit het publiek te horen krijgt op een minder vriendelijke toon of je wilt oprotten uit hun zicht, lijkt me duidelijk dat pers-fotografen dan niet vertrekken, althans ik niet. Vorig jaar had ik zo'n geval bij de Vechtdal (de mooie onverharde bocht op KP 3) waar ook iemand begon te schreeuwen. Als het niet fatsoelijk kan dan doe ik geen stap opzij.

Niet dat ik het gisteren was hoor, maar even vanuit de positie voor de lintjes gereageerd. Kan me dondersgoed voorstellen dat je geïrriteerd bent als je daar al 20 minuten staat te wachten en er komen weer wat van die witte ehhh groene ventjes voor je snuffert staan.

Bedenk dan wel dat die net gehaast van een andere proef af komen waar ze hun verplichte plaatjes hebben geschoten en daarom ook wat later aankomen op de volgende proef.
ExTaxi

Berichtdoor DENNIS75 » zo jun 17, 2007 14:03

briljant schreef:
erikjan schreef:vraag maar eens aan de rijder van de zwarte Manta (00), die kwam op KP2 een scooterrijdster tegen :shock:

vooral tweewielers zijn stronteigenwijs !
Die Manta is groen Erikjan :wink:

Overigens kreeg deze scooterrijdster toestemming van een official die daar 2 seconden later nogal spijt van had..
DENNIS75

Berichtdoor EBOSCH » zo jun 17, 2007 14:09

SylviaBos schreef:Snap je.

heb gister met grote verbazing staan kijken naar een aktie van een fotograaf op kp 3 :shock:

VERTEL,VERTEL. :roll:
EBOSCH

Berichtdoor antoine » zo jun 17, 2007 15:29

Is de ford met startnr 70 de oude Westenbrink auto? :?
antoine

Berichtdoor RG-Rallysport » zo jun 17, 2007 15:37

henk schreef:Ik wil bij deze even zeggen dat ik vind dat de organisatie en alle vrijwilligers een dikke pluim verdienen.

Voor zo een redelijk jonge organisatie hebben ze er een erg mooi evenement van gemaakt met zeer mooie proeven.

Mijn complimenten!!!

ps. Rudy.....wil je in het vervolg wat meer hoofdpijlen meenemen :wink:
of ze moeten metalen pijlen maken, kunnen ze ze ook niet meer kapot rijden.

Whaha , Yohoeee en niej remmen he !!!

We hadden weer nieuwe neergezet en die sneuvelde weer :lol: Ach een troost henk je was zeker niet de enige !!
RG-Rallysport

Berichtdoor wimo » zo jun 17, 2007 16:19

antoine schreef:Is de ford met startnr 70 de oude Westenbrink auto? :?

Yep, dat is de oude auto van David
wimo

Berichtdoor John » zo jun 17, 2007 16:19

ExTaxi schreef:

het feit dat je in belgië geen pijlen tegenkomt ligt er waarschijnlijk aan dat ze niet weten hoe ze ze moeten plaatsen, net zoals de verkeersborden. :lol:

Yep achter een boom of om de hoek :lol:
John

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 17, 2007 19:44

Hier het verhaal van die mafkees met zijn paardentrailer. Krijg het net in mijn mail van iemand die er bij was.

"De auto kwam er aan rijden hij drukte gewoon door het publiek een toen door de linten heen. Wij zeiden tegen de official dat hij z''n auto er voor moest zetten maar dat gebeurde niet toen. Toen hebben wij hem tegen proberen te houden. Ik heb z'n deur los proberen te krijgen maar die zat op slot. Wij hebben alles gedaan om hem tegen te houden met zes man.
Een is zelfs aangereden door de beste man. Hij reed de weg op en kwam in een blinde bocht biesheuvel tegen dat ging maar net goed.
De man staat niet best bekend in de buurt. Hij bleek niet eens op de proef te wonen, maar wilde niet omrijden. Hij kon via een andere weg gewoon bij zijn huis komen."
ExTaxi

Berichtdoor MartijnS » zo jun 17, 2007 19:48

Wat een eikel :twisted:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor John » zo jun 17, 2007 19:50

Mazzel dat het goed afgelopen is.
John

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden