Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Martijn_Braat schreef:en als hij achter het ongeluk zat zou hij dus dezelfde tijd moeten krijgen als iedereen die erachter zat, ongeacht zijn werkelijke tijd en de reden daarvan. En had hij groep N gewonnen.
Martijn_Braat schreef:en als hij achter het ongeluk zat zou hij dus dezelfde tijd moeten krijgen als iedereen die erachter zat, ongeacht zijn werkelijke tijd en de reden daarvan. En had hij groep N gewonnen.
BarrierMan schreef:Martijn_Braat schreef:en als hij achter het ongeluk zat zou hij dus dezelfde tijd moeten krijgen als iedereen die erachter zat, ongeacht zijn werkelijke tijd en de reden daarvan. En had hij groep N gewonnen.
En op welk artikel uit de reglementen is je stelling gebaseerd????
nkroeze schreef:En als Bob nou, volgens het logboek als (FICTIEF) 23e gestart is en als 27e deelnemer bij de rode vlag situatie komt? Dan heb je dus "bewijs" dat hij die minuten is verloren (op welke manier dan ook)...... Dus is het woordje "passende" wel de juiste!
In dit geval heeft hij volgens mij een paar minuten vast gestaan bij het opgaan van het onverharde pad, letterlijk 300 meter voor de vlag....
nkroeze schreef:En als Bob nou, volgens het logboek als (FICTIEF) 23e gestart is en als 27e deelnemer bij de rode vlag situatie komt? Dan heb je dus "bewijs" dat hij die minuten is verloren (op welke manier dan ook)...... Dus is het woordje "passende" wel de juiste!
In dit geval heeft hij volgens mij een paar minuten vast gestaan bij het opgaan van het onverharde pad, letterlijk 300 meter voor de vlag....
johanschop schreef:nkroeze schreef:En als Bob nou, volgens het logboek als (FICTIEF) 23e gestart is en als 27e deelnemer bij de rode vlag situatie komt? Dan heb je dus "bewijs" dat hij die minuten is verloren (op welke manier dan ook)...... Dus is het woordje "passende" wel de juiste!
Duidelijk verhaal Niels.
Lijkt mij einde discussie, graag weer positieve dingen over de door ons zo geliefde rallysport.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten