Ze zullen het niet iedereen naar de zin kunnen maken, maar ze zijn een beetje doorgeslagen in de strijd tegen de toeschouwers.
Want laten we niet vergeten dat het ze daarom te doen is: minder toeschouwers.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
admin wrote:Rick wrote:
Wat een stel zeikers zitten hier toch op dat forum. Iedereen mag blij zijn dat er nog een aantal gekken zijn die een rally organiseren. Geldt niet alleen voor de BHV maar voor alle rally´s en sprints in Nederland. Petje af voor al die organisaties.
Ben blij dat in ieder geval 1 rally in Nederland inziet dat de toekomst veiliggesteld dient te worden........Let maar op er volgen er heus wel meer, is altijd al zo geweest.
Nu weer zo´n achterlijke poll. Ik hoop dat de entree in de toekomst omhoog gaat, zodat de echte liefhebber overblijft
Rick als jij het toch allemaal zo achterlijk vind dan blijf je hier toch gewoon weg! Wij hebben geen probleem met entree heffen maar wat de BHV doet is weer overdreven. Een vader wil met zijn kind van 12 jaar even over het service park lopen want dan kan hij de auto's en rijders van dicht bij zien dat is dan Eur 11,00 !!! Zelfs in Belgie betaal je niet zulke prijzen en daar gaat het grootste deel van het geld ook nog naar goede doelen! In de ELE kon het allemaal uit omdat ze daar geen buitenlanders aan de start hadden die veel geld vroegen!
admin wrote:
Rick als jij het toch allemaal zo achterlijk vind dan blijf je hier toch gewoon weg! Wij hebben geen probleem met entree heffen maar wat de BHV doet is weer overdreven. Een vader wil met zijn kind van 12 jaar even over het service park lopen want dan kan hij de auto's en rijders van dicht bij zien dat is dan Eur 11,00 !!! Zelfs in Belgie betaal je niet zulke prijzen en daar gaat het grootste deel van het geld ook nog naar goede doelen! In de ELE kon het allemaal uit omdat ze daar geen buitenlanders aan de start hadden die veel geld vroegen!
mantaboy wrote:admin wrote:
Volgens mij ben je in dit geval niet goed in je informatie voorziening Admin!
Groeten,
Jean-Pierre van den Bergh.
V.D.G Rally team wrote:
Waarom voor rijders die opdat moment niet deelnemen en toch gaan kijken ,die door laten op vertoon van licentie, en voor monteurs ook een soort licentie, een team heeft meestal elke wedstrijd de zelfde monteurs bij.
V.D.G Rally team wrote:
Waarom voor rijders die opdat moment niet deelnemen en toch gaan kijken ,die door laten op vertoon van licentie,
pipo wrote:
Ik heb nog nooit met mijn internationale licentie betaald en zal dat ook nooit doen
maar ik kan begrijpen dat het bijna zonder inkomgeld niet meer haalbaar is iets te organiseren al vind ik op de servicezone geld vragen heel zwaar overdreven !!
djgando wrote:
Maar goed, kan iemand mij misschien dan vertellen hoe laat de eerste sprint begint??
Ik wil namelijk van uit Enschede wel afreizen naar Roosendaal, maar dan wil ik wel ff weten hoe laat ik uit me nest moet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten