BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » ma jul 11, 2005 17:43

Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!

Owja, en mocht iemand interesse hebben in 4 splinternieuwe 17 inch slicks...... :D :D :D (Wout, jij niet toevallig? :P )
nkroeze

Berichtdoor StevenK » ma jul 11, 2005 17:49

nkroeze schreef:Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!

Dat was goed te zien; je was één van de weinigen die bij onze post echt vol er overheen donderde, net zoals Bosmans...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Wout de Klerk » ma jul 11, 2005 18:04

nkroeze schreef:Ik heb me super vermaakt, wil dan ook alles en iedereen bedanken die mee heeft gewerkt aan dit super gezellige afscheid!

Owja, en mocht iemand interesse hebben in 4 splinternieuwe 17 inch slicks...... :D :D :D (Wout, jij niet toevallig? :P )

Helaas, wij rijden 16 inch, maar Roland Vlietstra rijdt met zijn Focus op 17 inch, en, zoals ik van hem begreep, rijdt hij op hetgeen hij te pakken kan krijgen, dus probeer contact met hem te krijgen, misschien lukt het bij hem.
Wout de Klerk

Berichtdoor SylviaVisser » ma jul 11, 2005 18:33

prima wedstrijd.

(alleen net toen we 40 min service nodig hadden maakten ze er 20 van :cry: )
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Lieke » ma jul 11, 2005 19:00

StevenK schreef:

Dat was goed te zien; je was één van de weinigen die bij onze post echt vol er overheen donderde, net zoals Bosmans...

He Steven

waar stond je dan?
Lieke

Berichtdoor StevenK » ma jul 11, 2005 19:41

Lieke schreef:
StevenK schreef:

He Steven

waar stond je dan?

KP 10/13 (Rijsbergen), post 11, waar je na een snel stuk rechtsaf het gravel op ging.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor ExTaxi » ma jul 11, 2005 19:49

Jaaaa hoorrrrr!!!! De BHV stond in de Spits!! Nee, geen uitslag ofzo...maar wel dat er 725 boetes waren uitgekeerd! Grrrrr! Lekkere positieve reclamer weer zeg.
ExTaxi

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma jul 11, 2005 20:01

luckyluck schreef:
Als de politie alleen bekeuringen uitschrijft en niet bij de organisatie meldt, gebeurd er rallytechnisch dus niets. Heb hier niets van gehoord en er is volgens mij dus ook niets bij de organisatie gemeld.

Luc,

Maar hebben jullie als organisatie dan niet zo iets van:
"Laten we eens even bij oom agent gaan vragen wie dat geweest zijn, en de deelnemers dan in ieder geval nog even toespreken!!" ???

Er zullen er dan best nog wel tussen zitten die een plaat voor de kop hebben, en zich er niets van aantrekken. Maar stel dat er tussen degenen die meer dan 50 km te hard hebben gereden deelnemers waren en dat was ook nog op een plek waar je 80 (of misschien wel 60 km) mocht.........., zulke gasten moet je toch aan kunnen pakken? Voor zover ik wel eens heb begrepen hebben julie al moeite zat om de vergunningen rond te krijgen.
Ton Van Spanje

Berichtdoor erikjan » ma jul 11, 2005 20:10

Ja,

de verkeersovertreders van de BHV hebben wel voor veel Free Publicity gezorgd voor de rallysport.

negatieve publiciteit, wel te verstaan.

en da's niet goed voor de rallysport...

maar goed, ik maak me zelf ook wel eens schuldig aan zo'n vergrijp tussen de proeven in.

wat alleen wel gevaar oplevert is het hard langs geparkeerde auto's rijden; iets wat bij een rally nogal eens gebeurt...

daarom is er bij de GTR vaak een snelheidsbeperking van 50 km/h in de buurt van bepaalde drukke KP's (Hoge Hexel, Marle e.d.)

voor de publieke opinie is 't daarom ook niet zo verstandig dat we als rallyfans zo in 't nieuws komen.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor nilsthom » ma jul 11, 2005 20:59

David Westenbrink schreef:Super evenement!

Zeker vermaakt! Zoals vrijdagavond op de oude markt, dat moeten ze bij elke grote rally doen! Echt supergezellig. Faciliteiten bij RBC stadion waren ook top!

Ik kan werkelijk niks negatiefs bedenken.

Tsja 1 dingetje: Konden ze die zon niet wat zachter zetten? :)

Nou 1 ding wil ik er van zeggen:

IK KOM HIER NIET MEER, ben best bereid om geld te betalen maar staat in geen verhouding tot hetgeen wat er geboden wordt.
Kwa afstand leek het wel een vierdaagse (daar waar je de auto neer moest zetten), en dan ook nog effe zeggen dat punten niet toegankelijk zijn voor publiek. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mij daar niet meer gezien.

Harry
nilsthom

Berichtdoor Jan » ma jul 11, 2005 21:04

IK KOM HIER NIET MEER, ben best bereid om geld te betalen maar staat in geen verhouding tot hetgeen wat er geboden wordt.
Kwa afstand leek het wel een vierdaagse (daar waar je de auto neer moest zetten), en dan ook nog effe zeggen dat punten niet toegankelijk zijn voor publiek. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mij daar niet meer gezien.

Harry

Dat is ook helemaal aan je zelf.

Ik heb me opperbest vermaakt met Jouter :wink: en ondanks de hoge entree kosten vond ik het best geslaagd, tevens mijn foto's :P
Jan

Berichtdoor Niels2 » ma jul 11, 2005 21:18

Subaru Rullezzz!!! schreef:

Harry

Dat is ook helemaal aan je zelf.

Hoezo?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor nkroeze » ma jul 11, 2005 21:19

StevenK schreef:KP 10/13 (Rijsbergen), post 11, waar je na een snel stuk rechtsaf het gravel op ging.

Woei, dat was inderdaad een GEWELDIG stuk om te knallen 8)
nkroeze

Berichtdoor Martijn_Braat » ma jul 11, 2005 21:34

Namens ons ook iedereen bedankt die heeft meegeholpen aan het evenement. Alles was perfect; weertje, tijdschema (nergens hoeven wachten of haasten), proeven (op een paar errug diepe kuilen na) en natuurlijk de ambiance op de ouwe markt. Wij hebben ons uitstekend vermaakt.
groetjes, Martijn Braat
Martijn_Braat

Berichtdoor DEEF » ma jul 11, 2005 21:54

nkroeze schreef:
StevenK schreef:KP 10/13 (Rijsbergen), post 11, waar je na een snel stuk rechtsaf het gravel op ging.

Woei, dat was inderdaad een GEWELDIG stuk om te knallen 8)

...snif... :cry:
DEEF

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden