Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels2 » do sep 01, 2005 19:23

Geen Tsjoen in GB, zal wel vlaanderen rijden?

Over Tsjoen, zou dat programma van hem aan het begin van het jaar meer stoken richting de belgische bond zijn (ivm Condroz)? Want tot nu toe is er weinig van terecht gekomen en rijdt hij toch vooral in België.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor erikjan » do sep 01, 2005 21:27

oops, nu al 106 inschrijvingen !!

dat wordt een fraaie rally, met weinig verplaatsingen :wink:

(ik wil dit jaar het hele deelnemersveld weer gaan zien bij de proeven...)
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor cellie » do sep 01, 2005 21:45

:D kijk dit zijn nu de rally fans die alles willen zien :D
cellie

Berichtdoor erikjan » do sep 01, 2005 21:49

vorig jaar zat ik op zaterdagmiddag twee uur lang middenin een weiland bij KP Marle; prachtige middag gehad.

vooral toen de Ascona 400 voor mijn ogen doorschoot...

op dezelfde plek ging ook ene heer Haverkate richting patattent (rechtsom ipv links :wink: )

volgens mij staat dezelfde auto inmiddels weer tussen de inschrijvingen :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Maranello » vr sep 02, 2005 9:03

Frits van Eerd weer met een nieuwe navigator? Erwin Mombaerts is een oude bekende vanuit de Rocco Theunissen tijd. Of is het een eenmalige samenwerking?
Maranello

Berichtdoor Hein » vr sep 02, 2005 9:39

Maranello schreef:Frits van Eerd weer met een nieuwe navigator? Erwin Mombaerts is een oude bekende vanuit de Rocco Theunissen tijd. Of is het een eenmalige samenwerking?

Het is al een maand of wat bekend dat Erwin Mombaerts vanaf de GTR de nieuwe navi van Frits is.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor David Westenbrink » vr sep 02, 2005 12:08

rallyboy schreef:
De auto's van Paddy White zijn altijd zeer recent van bouwjaar, dus mooi om op het servicepark te bekijken. Alleen om de auto rijdend te zien is minder leuk. denk dat een snelle N3 hem nog wegrijd!!!

Arthurs is altijd snel, denk dat hij dit jaar wel voor een podiumplaats kan gaan,na een paar jaar ervaring op te hebben gedaan.

Zie Theo v/d Berg ook staan in een evo7 A8 (niet meer met de Impreza WRC) zou Boers................................................................!

Sterker nog, die auto vorig jaar was pas diezelfde week afgeleverd!

Hij viel uit met een kapotte voorruit (motorkap klapte open)
David Westenbrink

Berichtdoor StevenK » vr sep 02, 2005 12:23

erikjan schreef:oops, nu al 106 inschrijvingen !!

Ja, echt heel gaaf; ze zitten al bijna tegen de grens van 110 deelnemers die in het reglement staat !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Holkers » vr sep 02, 2005 15:29

kunnen we weer 2 uur gaan staan kijken voordat we naar de volgende proef kunnen ;) :mrgreen:
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » vr sep 02, 2005 15:54

Holkers schreef:kunnen we weer 2 uur gaan staan kijken voordat we naar de volgende proef kunnen ;) :mrgreen:

Nee, vier uur, want na die 2 uur komen ze allemaal nog een keer :)
StevenK
Site Admin

lege plekken deelnemerslijst?

Berichtdoor stefanjonas » vr sep 02, 2005 16:57

in de deelnemerslijst van de officiele website staan lege plekken, o.a. plek 71 en 33...

heeft iemand enig idee waarom? misschien een bijzondere inschrijving die nog niet bekend gemaakt mag worden?

enig idee met welke auto Mark van Eldik gaat rijden??

Weet iemand of Jasper vd Heuvel ook mee doet dit jaar? ik heb eens iets gelezen dat hij graag mee zou doen in een WRC..... en zo ook dhr. Bijvelds....

Ik volg elk jaar de rally op de voet, vorig jaar stond ik op proef 10 in ypelo, en ging Evert Bolderheij vlak voor mn neus dwars door de chicane!!!
en heb ik ff mazzel dat ik de enige daar was met een camera :D dus filmpje van de hele chrash en foto's zijn uniek!!! :D:D:D
stefanjonas

Re: lege plekken deelnemerslijst?

Berichtdoor StevenK » vr sep 02, 2005 17:14

stefanjonas schreef:in de deelnemerslijst van de officiele website staan lege plekken, o.a. plek 71 en 33...

Lees het hele topic eens door. 33 stond een buitenlander, 71 is nog niet ingevuld, het kan best wel zijn dat iemand zelf wil kunnen bepalen wanneer bekend gemaakt wordt of en/of met welke auto hij of zij rijdt.
heeft iemand enig idee waarom? misschien een bijzondere inschrijving die nog niet bekend gemaakt mag worden?

enig idee met welke auto Mark van Eldik gaat rijden??

Ja
Weet iemand of Jasper vd Heuvel ook mee doet dit jaar? ik heb eens iets gelezen dat hij graag mee zou doen in een WRC..... en zo ook dhr. Bijvelds....

Volgens mij is deze vraag al uitgebreid aan bod geweest in dit topic ? En anders vraag je 't zondag in Amsterdam ? Ze doen beide mee.
Ik volg elk jaar de rally op de voet, vorig jaar stond ik op proef 10 in ypelo, en ging Evert Bolderheij vlak voor mn neus dwars door de chicane!!!
en heb ik ff mazzel dat ik de enige daar was met een camera :D dus filmpje van de hele chrash en foto's zijn uniek!!! :D:D:D

Zien !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor gertveurink » vr sep 02, 2005 19:54

dat wil ik ook wel zien, ik stond vorig jaar op de luttenbergring onderaan waar nelis verkooyen in de rondte ging. helaas zijn hier ging filmpjes van gemaakt, stom van mijzelf.

maar dit was wel een gaaf gezicht, wat staat z'on auto toch weer snel andersom als het moet!!!!!!!

met vriendelijke groet,

Gert Veurink
Ommen
gertveurink

Berichtdoor stefanjonas » za sep 03, 2005 13:08

tja, dat van die nmr 33 kwam ik ook achter nadat ik et berichtje gepost had... en even later kwam ik erachter dat bijvelds dus nie mee gaat doen...
maar hoe dat zit met van Eldik en Vd Heuvel jr. weet ik nog steeds nie, komende zondag amsterdam gaat niet lukken, dus als iemand et wel weet laat et me ff horen...

en als je graag dat filmpje of foto's van bolderheij's chrash wilt zien moet je ff je mailadres doorgeve, dan kan ik et misschien wel mailen..

groetn, Stefan :D
stefanjonas

Berichtdoor Berto » zo sep 04, 2005 17:50

Ik wil nog even een gerucht uit de wereld helpen:

Op extreme-machines kwam ik een forumbericht tegen, waarin verteld wordt dat ik met Vloedje in de Kalos de GTR ga rijden.

NIET WAAR.

Ik stap gewoon weer bij Götz in.

Heb wel eens met Vloedje over gehad om in de Kalos te stappen, maar dan om het een keer mee te maken.
Er zijn (nog) geen concrete afspraken.

In principe ben ik de navi van Götz en dat blijft ook zo.
Ik rijdt puur voor mijn plezier en dat gaat perfect bij Götz.

Ik ben ooit begonnen als navi van Bert en zal wellicht nog een keer bij hem in de Kalos stappen, omdat ik bij hem ook veel plezier heb in de auto en we elkaar persoonlijk goed kennen, maar dit zal niet zijn tijdens een wedstrijd waaraan Götz ook deelneemt.

Einde bericht. :?
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden