Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Timpreza schreef:Inderdaad, super camping daar, aan de Bostalsee.
's Ochtends broodjes halen en even over de service wandelen..beter kan niet.
Liggen wij dit jaar ook weer, vanaf woensdag.
Grote plaatsen (op aanvraag), hebben wij ook wel nodig met de rallyvrienden. Come and visit us...zijn wel herkenbaar.
See ya at the Bostalsee.
Greetz Timpreza
www.rallyvrienden.nl
bennie2000 schreef:ik ga al 6 jaar naar bostalsee camping en volgens mij , ook na navraag gisteren, waar ik altijd sta is aan het begin van de camping op een groot grasveld, de mevrouw zei dat daar niet te reserveren voor is.( ik reserveer wel altijd, per computer en ik bel altijd na.)
Op dit moment is mijn reservering ook nog niet bevestigd, ik moet morgen nog terugbellen.
daarbij hadden ze nog een probleem met de server van de computer.
Het veld altijd voor de helft leeg is, en er ook veel campingverblijvers zijn die niks met de rally van doen hebben, en halverwege weer weg gaan.
OOK NOG EEN TIP -- laat geen waardevolle spullen in je tent--
vorig jaar voor het eerst in de tent "ingebroken" buit 1 badschuimflacon .
V.D.G Rally team schreef:ik heb eergisteren gebeld , en ze vertelde dat de camping vol was.alleen tegenover de camping aan de andere kant van het meer daar was een veld waar alleen tenten mochten staan . dat is om het meer 4 kilometer.
Turboboost schreef:Op de donderdag kun je bij het startpodium kaarten kopen. Ik zou daar wel ruim voor de deelnemerspresentatie zijn, anders loop je kans te laat te zijn....
Corne schreef:santacruz schreef:ik ga dit jaar voor het eerst naar de WRC. Heeft iemand van jullie een adres waar ik ter plaatse kaartjes kan kopen? Ik wou ze nl eerst via internet bestellen maar dat wordt hier ergens afgeraden ivm late levering van de kaartjes.
bedankt.
Dagkaarten hebben wij tot nu toe elke keer op de proef gedaan, ook aantal keren gehad dat we op punten stonden waar niet gecontroleerd werd, en je dus gratis en voor niks WRC kan kijken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast