WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turbo de gravende mol » za aug 05, 2006 23:58

8) Kijk dat heeft zo af en toe toch voordeel als je alles bewaard van voorgaande idities en dat je zelf mee helpt bij de wk rally van duitsland, gezien dat we de laatste jaren meer en zeker beter gewadeerd worden door die duitse manshaft.

De route die wij altijd aanhouden richting duitsland is als volgt; Manfred komend vanuit Hardenberg zorg dat je vanuit Uelsen naar Bad Bentheim rijd ga vandaar naar de snelweg de en pak de 31 Oberhausen. Bij Oberhausen rechts de 2 daarna bij AB-Kr, Oberhausen volg je de 3 volg dit stuk tot Leverkusen pak dan Leverkusen - 1 Euskirchen deze gaat over bij Erfstad naar de 61, volgen tot AB-Kr, Koblenz dan pak je de 48 Luxemburg Trier. Voor Trier ga je de E 422 (de 1) waarna je de 62 pakt richting Kaiserslauten. Op de 62 ga je bij afslag 7 er af daar waar je aan het einde v.d. afrid links af gaat richting Baumholder de Amerikaanse basis de Panzerplatte weet wel dat je de Panzerplatte echter niet bij de hoofdingang er op kunt komen mits je vroeg op de avond bent maar dan kom je nog niet ver! Wat je ook kunt doen zie ik is bij afslag 4 er af gaan!

Wil je echter naar het servicepark volg dan Neunkirchen vanuit die plaats ben je het meest dichts bij het servicepark en je kunt ook naar Bosen toe maar vanuit daar gezien is het verder lopen dan vanuit Neunkirchen.

Wil iemand meer weten vraag gerust want de KP Kaarten heb ik nog bij de hand al zijn ze wel vanaf 2002 t/m 2005 2006 heb ik helaas nog niet!
Turbo de gravende mol

Berichtdoor HJD » zo aug 06, 2006 4:26

Ik heb trouwens de kaarten/infoboekje voor 2006 hier wel bij de hand, dus mocht iemand vragen hebben, dan kun je die aan mij stellen :wink:

Maar ben vandaag nu eerst niet thuis, want ga naar de BP Ultimate Masters op Zandvoort :D
HJD

Berichtdoor loadmaster » zo aug 06, 2006 9:36

HJD schreef:Ik heb trouwens de kaarten/infoboekje voor 2006 hier wel bij de hand, dus mocht iemand vragen hebben, dan kun je die aan mij stellen :wink:

Maar ben vandaag nu eerst niet thuis, want ga naar de BP Ultimate Masters op Zandvoort :D

Tja, vrind das dan niet zo handig, hahahaha have fun.
Donderdag 0900 gaan wij nr Baumholder maar eerst ff naar het ServicePark altijd weer lachen daar. :lol:
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor Turbo de gravende mol » zo aug 06, 2006 13:57

loadmaster schreef:
HJD schreef:Ik heb trouwens de kaarten/infoboekje voor 2006 hier wel bij de hand, dus mocht iemand vragen hebben, dan kun je die aan mij stellen :wink:

Donderdag 0900 gaan wij nr Baumholder maar eerst ff naar het ServicePark altijd weer lachen daar. :lol:

Matti ik zou je graag wat beter willen leren kennen over wie en wat je zoal doet bij de rallysport misschien voel je er wel wat voor om samen op te trekken naar de rally's voor in de toekomst?! :wink:
Turbo de gravende mol

Berichtdoor wopper » zo aug 06, 2006 16:28

Wij zijn altijdt naar Baumholder gereden over de 61 en dan van de achterkant(zeggen wij dan) was de snelste weg en het weinigste verkeer pakeren ergens bij de tankabstelplatz en dan met de bus naar de panzerplate .

Gr.Wopper 8)
wopper

Berichtdoor loadmaster » zo aug 06, 2006 16:38

Turbo de gravende mol schreef:
loadmaster schreef:

Matti ik zou je graag wat beter willen leren kennen over wie en wat je zoal doet bij de rallysport misschien voel je er wel wat voor om samen op te trekken naar de rally's voor in de toekomst?! :wink:

sorry heb al een vriendin en reis liever alleen. heerlijk lekker mijn eigen
tijden bepalen. Sorry.....Good Luck...
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor wopper » zo aug 06, 2006 17:11

Maar wie gaat er vrijdag naar de eerste proef kijken...is het nog altijdt dezelfde als andere jaren???

Gr.Wopper 8)
wopper

Berichtdoor Sevius » zo aug 06, 2006 18:19

Even een vraagje;

De eerste hoeveel starten ook al weer om de 2 minuten? Ben het even kwijt... :oops:

Wel handig om rekening mee te houden dat ze om de 2 minuten starten in de planning van welke kp's we gaan kijken :wink:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 06, 2006 18:24

wopper schreef:Maar wie gaat er vrijdag naar de eerste proef kijken...is het nog altijdt dezelfde als andere jaren???

Gr.Wopper 8)

wij wij zijn er dinsdag al.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Niels2 » zo aug 06, 2006 18:38

Sevius schreef:Even een vraagje;

De eerste hoeveel starten ook al weer om de 2 minuten? Ben het even kwijt... :oops:

Wel handig om rekening mee te houden dat ze om de 2 minuten starten in de planning van welke kp's we gaan kijken :wink:

De eerste 15.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor EvoV6 » zo aug 06, 2006 19:57

Weet iemand nog een SMS dienst ofzo om de standen bij te kunnen houden?
EvoV6

Berichtdoor Sevius » zo aug 06, 2006 20:05

Niels2 schreef:
Sevius schreef:Even een vraagje;

De eerste 15.

Dank u! :D
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo aug 06, 2006 20:22

EvoV6 schreef:Weet iemand nog een SMS dienst ofzo om de standen bij te kunnen houden?

Kijk voor meer info op deze link:

http://www.rallye-magazin.de/shop.php?P ... f&view=sms
Gerrit Euverman

Berichtdoor Niels2 » zo aug 06, 2006 20:44

Rally-Live heeft er ook 1.

Moet je wel je telefoonnummer goed intoetsen :roll: :roll:

En maar wachten op die SMSjes vorig jaar....
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor EvoV6 » zo aug 06, 2006 20:59

Rallye-Live werkt voorlopig niet, en de rallye-magazine sms service is alleen voor Duitsers...
Wrc.com heeft ook een sms dienst maar die kost 13pond per maand...

Heeft iemand ervaring met een van deze diensten?
EvoV6

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden