LG Almere 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo apr 02, 2006 11:42

Wim Salabim schreef:Maar wel slecht getimed, want het was nog echt 31 maart hoor !!!

Zo vind ik er weinig grappigs aan :twisted:

Zullen sommigen ipv 1 uur tijdsverschil er een hele dag van gemaakt hebben :D
Gerrit Euverman

Berichtdoor Aart » zo apr 02, 2006 11:49

Pfoei, gelukkig maar.
Was al bezig om de startvolgorde aan te passen; rekenkamer in de stress.:)
Aart

Berichtdoor Holkers » zo apr 02, 2006 12:00

Nou ben ik wel een klein beetje benieuwd of Walter in het complot zat of er heel erg ingetrapt is/was. (ik denk het eerste... :lol: )
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor gisissi » zo apr 02, 2006 12:41

De buurman ( groot Dakar fan ) vroeg me vanochtend nog naar het tijdschema van de LG Almere rally. De beste man was in z'n nopjes met de komst van Stacey en had besloten voor het eerst een rally te bezoeken. Vertelde hem dat e.e.a w.s. een 1 april grap zou zijn zoals we in het genre wie of wat in een spectaculaire WRC al vaker grollen voorbij hebben zien komen. Hij kon het zich maar moeilijk voorstellen, totdat hij enkele minuten geleden weer de URL van het deelnemersveld bezocht. Dientengevolge slaat hij een bezoek aan de Almere rally maar weer een jaar over en liet en passant weten in de toekomst maar weinig waarde te hechten aan informatie verstrekt door de organisatie.....

Zou hij de enige zijn met een dergelijke beeldvorming?

Voor alle duidelijkheid, ik kan een goede grap wel waarderen. Zelfs met een aangekondigde komst van Loeb en Prins Willem Alexander als navi maak je het mij niet al te bont. Potentiele toeschouwers daarentegen ( die je toch al graag naar je evenement wilt halen ) moet je m.i. niet trakteren op onbetrouwbare info die je vervolgens afdoet onder het kopje humor.

Jack

( a.k.a. azijnpisser...... :wink: )
gisissi

Berichtdoor StevenK » zo apr 02, 2006 12:59

gisissi schreef:De buurman ( groot Dakar fan ) vroeg me vanochtend nog naar het tijdschema van de LG Almere rally. De beste man was in z'n nopjes met de komst van Stacey en had besloten voor het eerst een rally te bezoeken. Vertelde hem dat e.e.a w.s. een 1 april grap zou zijn zoals we in het genre wie of wat in een spectaculaire WRC al vaker grollen voorbij hebben zien komen. Hij kon het zich maar moeilijk voorstellen, totdat hij enkele minuten geleden weer de URL van het deelnemersveld bezocht. Dientengevolge slaat hij een bezoek aan de Almere rally maar weer een jaar over en liet en passant weten in de toekomst maar weinig waarde te hechten aan informatie verstrekt door de organisatie.....

Zou hij de enige zijn met een dergelijke beeldvorming?

Voor alle duidelijkheid, ik kan een goede grap wel waarderen. Zelfs met een aangekondigde komst van Loeb en Prins Willem Alexander als navi maak je het mij niet al te bont. Potentiele toeschouwers daarentegen ( die je toch al graag naar je evenement wilt halen ) moet je m.i. niet trakteren op onbetrouwbare info die je vervolgens afdoet onder het kopje humor.

Jack

( a.k.a. azijnpisser...... :wink: )

Ik vind 't wel jammer dat autosportief het bericht verwijdert heeft, zonder een verdere toelichting.

Ze hadden er beter een uitleg bij kunnen zetten dat het een 1 april grap betrof en van de gelegenheid gebruik kunnen maken om de belangrijkste / spektaculairste / lekkerste deelnemers extra in het zonnetje te zetten.
StevenK
Site Admin

grap

Berichtdoor Erik de Wild » zo apr 02, 2006 13:09

Hallo,

Jammer dat er mensen zijn die zo'n grap niet kunnen waarderen. Zijn dit degene die er fiks ingetuind zijn??
Maakt wel dat het vermakelijker is voor grondleggers.
Over de uitvoering of afhandeling.......dat is aan degene die het verzonnen heeft. Is van begin tot afhandeling zijn/hun grap.
Ik kan er wel om lachen.

Groeten Erik de Wild
Erik de Wild

Berichtdoor stefan » zo apr 02, 2006 17:56

hoezo staat wevers op de deelnemerslijst? zou hij niet het duits kampioenschap rijden???? of is dit 1 van de wedstrijden die hij in NL rijd? of het Duits kampioenschap toch maar verlaten :?: hoop dattie terug keert naar NL!!

mvg stefan
stefan

Berichtdoor stefan » zo apr 02, 2006 18:01

ohneej, dat is de oude deelnemerslijst van vorig jaar. foutje :D !!
stefan

Berichtdoor djgando » zo apr 02, 2006 18:32

John schreef:
Timpreza schreef:
djgando schreef:Denk dat dit geen geintje is hoor... Staat op de inschrijvingslijst en er staat nog steeds een stukje op de site. Als dit nu wel als 1-april grap is bedoeld vink ik 'm heeeeeeeeeeeeeel erg laag en respectloos tegenover Hans.
Het is nu half 7 en naar mijn mening zou zowel de inschrijving als het verhaal weg moeten zijn.
Wat vinden jullie......????

mvg

Martijn ter Boo
Ruud Middel Rally Team

Ben ik met je eens Martijn...kan me niet voorstellen dat Hans hier zomaar toestemming voor heeft gegeven.
Greetz Timpreza

Uiteraard hebben we met Hans van te voren contact opgenomen, jammer dat je voorstellings vermogen niet toereikend is. 8)

Mijn voorstelling vermogen reikt daar ver boven. Ik kan de humor en de grap er van in zien, snap alleen niet dat dat op zo'n manier moet. Ik vind het gewoon een hele lage manier om een 1-april uit te voeren. Naar mijn mening maak je de sport op die manier belachelijk. En ik neem niet aan dat je dat wilt. Humor en grappen oke, tuurlijk hoor er ook bij, hou ik ook van. Alleen ik snap niet dat je dat op deze manier naar voren moet brengen. Vraag me by the way ook af of jullie contact hebben gehad met First.
Ik kan me nu wel verder hier aan gaan ergeren, maar ben blij dat die *bleep* datum voorbij is, zodat we serieus aan de gang kunnen met het kampioenschap en de wedstrijden.

mvg

Martijn ter Boo
Ruud Middel Rally Team
djgando

Berichtdoor MartijnS » zo apr 02, 2006 19:08

:|
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor StevenK » zo apr 02, 2006 19:17

djgando schreef:Ik vind het gewoon een hele lage manier om een 1-april uit te voeren. Naar mijn mening maak je de sport op die manier belachelijk.

Het lijkt alsof het hele concept van april fool's day aan jou niet besteed is ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Wout de Klerk » zo apr 02, 2006 19:22

Ik vond hem vorig jaar beter, ik ging er vol in.
Wout de Klerk

Berichtdoor Jan » zo apr 02, 2006 19:36

Ik vond de grap ook een beetje uit de hand gelopen, maar 1 april zal 1 april niet zijn als die grappen er niet waren :D

Just keep on dreaming...
Jan

Berichtdoor John » zo apr 02, 2006 19:42

Even terug naar het topic, voor de liefhebbers hebben we nog een dwarsliggende BMW op de zondag (Maaskant)
John

Berichtdoor antoine » zo apr 02, 2006 20:00

Moeten we dit wel geloven. :oops: :D :D :D
Afbeelding
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden