Wim Salabim schreef:Maar wel slecht getimed, want het was nog echt 31 maart hoor !!!
Zo vind ik er weinig grappigs aan
Zullen sommigen ipv 1 uur tijdsverschil er een hele dag van gemaakt hebben
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wim Salabim schreef:Maar wel slecht getimed, want het was nog echt 31 maart hoor !!!
Zo vind ik er weinig grappigs aan
gisissi schreef:De buurman ( groot Dakar fan ) vroeg me vanochtend nog naar het tijdschema van de LG Almere rally. De beste man was in z'n nopjes met de komst van Stacey en had besloten voor het eerst een rally te bezoeken. Vertelde hem dat e.e.a w.s. een 1 april grap zou zijn zoals we in het genre wie of wat in een spectaculaire WRC al vaker grollen voorbij hebben zien komen. Hij kon het zich maar moeilijk voorstellen, totdat hij enkele minuten geleden weer de URL van het deelnemersveld bezocht. Dientengevolge slaat hij een bezoek aan de Almere rally maar weer een jaar over en liet en passant weten in de toekomst maar weinig waarde te hechten aan informatie verstrekt door de organisatie.....
Zou hij de enige zijn met een dergelijke beeldvorming?
Voor alle duidelijkheid, ik kan een goede grap wel waarderen. Zelfs met een aangekondigde komst van Loeb en Prins Willem Alexander als navi maak je het mij niet al te bont. Potentiele toeschouwers daarentegen ( die je toch al graag naar je evenement wilt halen ) moet je m.i. niet trakteren op onbetrouwbare info die je vervolgens afdoet onder het kopje humor.
Jack
( a.k.a. azijnpisser......)
John schreef:Timpreza schreef:djgando schreef:Denk dat dit geen geintje is hoor... Staat op de inschrijvingslijst en er staat nog steeds een stukje op de site. Als dit nu wel als 1-april grap is bedoeld vink ik 'm heeeeeeeeeeeeeel erg laag en respectloos tegenover Hans.
Het is nu half 7 en naar mijn mening zou zowel de inschrijving als het verhaal weg moeten zijn.
Wat vinden jullie......????
mvg
Martijn ter Boo
Ruud Middel Rally Team
Ben ik met je eens Martijn...kan me niet voorstellen dat Hans hier zomaar toestemming voor heeft gegeven.
Greetz Timpreza
Uiteraard hebben we met Hans van te voren contact opgenomen, jammer dat je voorstellings vermogen niet toereikend is.
djgando schreef:Ik vind het gewoon een hele lage manier om een 1-april uit te voeren. Naar mijn mening maak je de sport op die manier belachelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten