Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gisissi » za maart 24, 2007 23:53

Ik hoor het Eric Noort heel duidelijk zeggen;"GTR is voor een 2007 een gepasseerd station" of iets van gelijke strekking. Het toch doorgaan zou me, bovenop de toch al knullig verlopen annulering, dan ook hooglijk verbazen.

Ik wil niemand een goede 1 april grap onthouden maar dit ligt er wel heel dik op. Bovendien vind ik 'm weinig smaakvol.
gisissi

Berichtdoor Holkers » zo maart 25, 2007 0:01

Sponsor schreef:......hellendoornrally?....het zou me niet verbazen als het een andere naam zou krijgen... :wink: ...gewoon afwachten

Rijssenseberg Rallysprint?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Berto » zo maart 25, 2007 0:10

1 proef in de gemeente Hellendoorn is al genoeg om het de Hellendoornrally te laten heten.

Afwachten maar.....
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Campos » zo maart 25, 2007 0:27

gisissi schreef:Ik hoor het Eric Noort heel duidelijk zeggen;"GTR is voor een 2007 een gepasseerd station" of iets van gelijke strekking. Het toch doorgaan zou me, bovenop de toch al knullig verlopen annulering, dan ook hooglijk verbazen.

Ik wil niemand een goede 1 april grap onthouden maar dit ligt er wel heel dik op. Bovendien vind ik 'm weinig smaakvol.

Het is ook weer zo dat als het een grap zou zijn, en iemand 'm dus volgende week zondag gaat claimen, diegene waarschijnlijk niet meer herkenbaar in de buurt van rally's kan komen. :wink:
Zo gevoelig ligt dit onderwerp wel bij verscheidene mensen denk ik. Het zou dan ook erg onsmaakvol zijn.

Ik denk dat er dan toch wellicht een klein wonder staat te gebeuren! Vergeet ook niet de commerciële belangen van een dergelijk evenement.. wie weet komend jaar wel meer sponsoren dan ooit?
Campos

Berichtdoor sebas » zo maart 25, 2007 11:43

Nu kan dit topic dicht toch ? 8)
sebas

Berichtdoor Olde Meule » zo maart 25, 2007 11:48

gisissi schreef:Ik hoor het Eric Noort heel duidelijk zeggen;"GTR is voor een 2007 een gepasseerd station" of iets van gelijke strekking. Het toch doorgaan zou me, bovenop de toch al knullig verlopen annulering, dan ook hooglijk verbazen.

Het zou niet slim zijn om een radio stilte te verbreken als je daar van deel maakt voor wat er van binnenuit besproken zal worden, ook ik sta buiten de linia van de groep maar weet wel dat de radiostilte nog niet verbroken is maar geruchten hier laat anderen spreken over iets wat nog niet helder en devenitief vast staat of wordt weergegeven!

8) Eerlijkheid duurd het langst, wacht maar af het is nog niet voorbij v.d. GTR in 2007 8) !
Olde Meule

Berichtdoor gisissi » zo maart 25, 2007 11:50

Vergeet ook niet de commerciële belangen van een dergelijk evenement.. wie weet komend jaar wel meer sponsoren dan ooit

Wordt dat commerciele belang dan niet onevenredig geschaad door de soap omtrent het al dan niet doorgaan van het evenement. Dit met het oog op de toch al kwalijke exposure voor de Nederlandse rallysport. Nogmaals, dit moet een hoax zijn, ik kan me een andere positie van de KNAF niet voorstellen.
gisissi

Berichtdoor Olde Meule » zo maart 25, 2007 12:05

Geplaatst door Steef Blikman uit Nijverdal, Za Mrt 24 2007 om 10:01 pm met het onderwerp:

Hellendoorn gaat definitief door!

De Hellendoorn Rally gaat definitief door. Er is een deels nieuwe organisatie samengesteld en de datum blijft vooralsnog onveranderd.
Het officiele persbericht word maandag 26 maart uitgegeven.
Hellendoorn wil de sportgemeente van het jaar worden, en dat gaat niet zonder de rally!

Waar haal jij deze informatie vandaan terwijl er stilte in acht verklaard wordt!?
Olde Meule

Berichtdoor mmrizio » zo maart 25, 2007 12:45

gisissi schreef:
Vergeet ook niet de commerciële belangen van een dergelijk evenement.. wie weet komend jaar wel meer sponsoren dan ooit

Wordt dat commerciele belang dan niet onevenredig geschaad door de soap omtrent het al dan niet doorgaan van het evenement. Dit met het oog op de toch al kwalijke exposure voor de Nederlandse rallysport. Nogmaals, dit moet een hoax zijn, ik kan me een andere positie van de KNAF niet voorstellen.

Ik denk dat het soap effect wordt versterkt door speculaties en geagiteerde discussies op een forum als dit. Godzijdank leest lang niet iedereen (doelgroepen van de sponsoren) dit forum!

Desalniettemin lijkt het me handig als iedereen die zich niet op feiten baseert zich beperkt tot het lezen van dit topic. Ik denk dat het wel duidelijk is dat we allemaal hopen dat de rally dit jaar doorgaat en een groot succes wordt!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor StevenK » zo maart 25, 2007 13:35

mmrizio schreef:[Desalniettemin lijkt het me handig als iedereen die zich niet op feiten baseert zich beperkt tot het lezen van dit topic. Ik denk dat het wel duidelijk is dat we allemaal hopen dat de rally dit jaar doorgaat en een groot succes wordt!

Toch nog wijze woorden in dit topic !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kasper » zo maart 25, 2007 14:40

nouw iemand die ik ken woond aan een proef bij enter en die hebben een brief gekregen dat ze dan moeten zorgen dat hun auto buiten de proef staat duss lijk er wel een betje erg op dat het door gaat
kasper

Berichtdoor briljant » zo maart 25, 2007 15:02

kasper schreef:nouw iemand die ik ken woond aan een proef bij enter en die hebben een brief gekregen dat ze dan moeten zorgen dat hun auto buiten de proef staat duss lijk er wel een betje erg op dat het door gaat
lijkt mij redelijk vroeg om dat een half jaar voor de rally al te doen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor pedduhwick » zo maart 25, 2007 15:16

briljant schreef:
kasper schreef:nouw iemand die ik ken woond aan een proef bij enter en die hebben een brief gekregen dat ze dan moeten zorgen dat hun auto buiten de proef staat duss lijk er wel een betje erg op dat het door gaat
lijkt mij redelijk vroeg om dat een half jaar voor de rally al te doen.

misschien een brief van vorige jaar :lol:
pedduhwick

Berichtdoor Polo S1600 » zo maart 25, 2007 15:27

Ik hou het maar even bij: Eerst zien, dan geloven :D
Afbeelding
____
Polo S1600

Hellendoorn

Berichtdoor Hans Poortman » zo maart 25, 2007 15:35

Wordt aan gewerkt,is aan gewerkt,en gaat gewoon door!!

:D
Hans Poortman

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden