Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gisissi schreef:Ik hoor het Eric Noort heel duidelijk zeggen;"GTR is voor een 2007 een gepasseerd station" of iets van gelijke strekking. Het toch doorgaan zou me, bovenop de toch al knullig verlopen annulering, dan ook hooglijk verbazen.
Ik wil niemand een goede 1 april grap onthouden maar dit ligt er wel heel dik op. Bovendien vind ik 'm weinig smaakvol.
gisissi schreef:Ik hoor het Eric Noort heel duidelijk zeggen;"GTR is voor een 2007 een gepasseerd station" of iets van gelijke strekking. Het toch doorgaan zou me, bovenop de toch al knullig verlopen annulering, dan ook hooglijk verbazen.
Ik wil niemand een goede 1 april grap onthouden maar dit ligt er wel heel dik op. Bovendien vind ik 'm weinig smaakvol.
Vergeet ook niet de commerciële belangen van een dergelijk evenement.. wie weet komend jaar wel meer sponsoren dan ooit
gisissi schreef:Vergeet ook niet de commerciële belangen van een dergelijk evenement.. wie weet komend jaar wel meer sponsoren dan ooit
Wordt dat commerciele belang dan niet onevenredig geschaad door de soap omtrent het al dan niet doorgaan van het evenement. Dit met het oog op de toch al kwalijke exposure voor de Nederlandse rallysport. Nogmaals, dit moet een hoax zijn, ik kan me een andere positie van de KNAF niet voorstellen.
mmrizio schreef:[Desalniettemin lijkt het me handig als iedereen die zich niet op feiten baseert zich beperkt tot het lezen van dit topic. Ik denk dat het wel duidelijk is dat we allemaal hopen dat de rally dit jaar doorgaat en een groot succes wordt!
lijkt mij redelijk vroeg om dat een half jaar voor de rally al te doen.kasper schreef:nouw iemand die ik ken woond aan een proef bij enter en die hebben een brief gekregen dat ze dan moeten zorgen dat hun auto buiten de proef staat duss lijk er wel een betje erg op dat het door gaat
briljant schreef:lijkt mij redelijk vroeg om dat een half jaar voor de rally al te doen.kasper schreef:nouw iemand die ik ken woond aan een proef bij enter en die hebben een brief gekregen dat ze dan moeten zorgen dat hun auto buiten de proef staat duss lijk er wel een betje erg op dat het door gaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten