WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » vr aug 04, 2006 16:49

Andere verrassing is twee N3 auto`s voor van Eldik
TWENGELTJE

Berichtdoor StevenK » vr aug 04, 2006 17:57

TWENGELTJE schreef:Andere verrassing is twee N3 auto`s voor van Eldik

Is niet zo vreemd. Het JWRC staat tegenwoordig ook open voor N3 en A6.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Rallyphoto.nl » vr aug 04, 2006 18:47

ik had een vraag aan iemand !!!!
weet iemand of je per proef moet betalen of dat je
ergens een dag kaart kan kopen

www.rallyphoto.nl
Rallyphoto.nl

Berichtdoor topsport » vr aug 04, 2006 19:48

Rallyphoto.nl schreef:ik had een vraag aan iemand !!!!

www.rallyphoto.nl

Je kunt idd per proef betalen maar ook een dagkaart nemen.
Een dagkaart kost rond de 15 euries, waarmee je ook terecht kunt op het servicepark.
topsport

Berichtdoor Biturbo » vr aug 04, 2006 20:09

topsport schreef:
Rallyphoto.nl schreef:ik had een vraag aan iemand !!!!

www.rallyphoto.nl

Je kunt idd per proef betalen maar ook een dagkaart nemen.
Een dagkaart kost rond de 15 euries, waarmee je ook terecht kunt op het servicepark.

Volgens mij koop je alleen maar dagkaarten. Waar je ook staat, bij elke proef koop je kaarten voor 15 euro die de hele dag geldig zijn behalve op de super special in St Wendel.
Kaarten per proef heb ik nog nooit gezien daar.
Biturbo

Berichtdoor EvoV6 » vr aug 04, 2006 22:03

Alle 5 de keren heb ik alleen maar dagkaarten kunnen kopen. Eerst a E10.-, later E15,-
EvoV6

Berichtdoor mr_nice_guy73 » za aug 05, 2006 7:13

Nog ff heel snel een heel klein vraagje ik rijd vrijdagnacht heel vroeg weg richting duitsland wat is de beste methode gewoon naar Trier rijden en vandaar maar zien hoe het verder verloopt of is er een plaatsje waar ik ook heen kan rijden en dan van daaruit de rally kan vervolgen? Ik had namelijk begrepen dat er in Trier niet veel te zien is zaterdagmorgen behalve dan de service. Ben namelijk nog een beetje WRC maagd :oops: en mag van mammie niet zo vaak zo ver van huis :wink:
mr_nice_guy73

Berichtdoor TWENGELTJE » za aug 05, 2006 7:27

mr_nice_guy73 schreef:Nog ff heel snel een heel klein vraagje ik rijd vrijdagnacht heel vroeg weg richting duitsland wat is de beste methode gewoon naar Trier rijden en vandaar maar zien hoe het verder verloopt of is er een plaatsje waar ik ook heen kan rijden en dan van daaruit de rally kan vervolgen? Ik had namelijk begrepen dat er in Trier niet veel te zien is zaterdagmorgen behalve dan de service. Ben namelijk nog een beetje WRC maagd :oops: en mag van mammie niet zo vaak zo ver van huis :wink:

Zelfs de service zit niet in Trier maar aan de Bostalsee
Ik zou maar richting Baumholder rijden, daar rond om zijn zaterdag de proeven
TWENGELTJE

Berichtdoor Turbo de gravende mol » za aug 05, 2006 8:47

mr_nice_guy73 schreef:Nog ff heel snel een heel klein vraagje ik rijd vrijdagnacht heel vroeg weg richting duitsland wat is de beste methode gewoon naar Trier rijden en vandaar maar zien hoe het verder verloopt of is er een plaatsje waar ik ook heen kan rijden en dan van daaruit de rally kan vervolgen? Ik had namelijk begrepen dat er in Trier niet veel te zien is zaterdagmorgen behalve dan de service. Ben namelijk nog een beetje WRC maagd :oops: en mag van mammie niet zo vaak zo ver van huis :wink:

Hoi Manfred zit je dan niet bij een marshall team, ik wil je heus wel op weg helpen hoor wij staan zelf zaterdag bij Baumholder op de Pantserplatte dus laat eens wat van je horen en voorwat betreft marshall maatje was niet persoonlijk bedoeld maar als je wild hij staat nog vrij maar je kunt je tevens ook zelf aanmelden bij een van de teams.
Turbo de gravende mol

Berichtdoor Turbo de gravende mol » za aug 05, 2006 8:50

Turbo de gravende mol schreef:

Hoi Manfred zit je dan niet bij een marshall team, ik wil je heus wel op weg helpen hoor wij staan zelf zaterdag bij Baumholder op de Pantserplatte dus laat eens wat van je horen en voorwat betreft marshall maatje was niet persoonlijk bedoeld maar als je wild hij staat nog vrij maar je kunt je tevens ook zelf aanmelden bij een van de teams.

Ik heb de beschrijving van de route er naar toe nog hier liggen vandaar!
Turbo de gravende mol

Berichtdoor FocusMSD » za aug 05, 2006 13:27

Manfred;
A1 volgen richting zuiden vervolgens A62 richting Kaiserslautern en neem dan afslag 4 Birkenfeld.Vervolgens richting Hopstadten/Baumholder kom je vanzelf bij de Pantzerplatte.Vroeg opstaan?Hardenberg +/- 45min verder dan mijn vertrekpunt ,komt +/- 5 uurtjes bij.Ik wens je in ieder geval succes.
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor mr_nice_guy73 » za aug 05, 2006 17:13

In iedergeval iedereen bedankt voor de info word zeer gewardeerd van deze kant :D
mr_nice_guy73

Berichtdoor Rallyphoto.nl » za aug 05, 2006 17:48

bedankt voor de info over de dag kaart info
ik wens iedereen een voorspoedige WRC van duitsland toe
en hopen op goed weer :lol:

www.rallyphoto.nl
Rallyphoto.nl

Berichtdoor Rick D. » za aug 05, 2006 19:16

Heeft er iemand wellicht het adres of route beschrijving naar het serviceterrein?
Rick D.

Berichtdoor HJD » za aug 05, 2006 19:48

Rick D. schreef:Heeft er iemand wellicht het adres of route beschrijving naar het serviceterrein?

Het serviceterrein ligt bij de Bostalsee. Ik heb zo gauw geen routebeschrijving, maar het lijkt me dat je dat meer ook op de kaart/routeplanner zou moeten kunnen vinden. Het ligt in de buurt van Nohfelden. Wanneer je naar de rally over de autobaan rijdt, wordt her en der aan de autobaan met borden wel aan gegeven waar het serviceterrein en de proeven liggen.
HJD

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden