Zo, na even te zijn bijgekomen van het geweldige weekeinde zal ik dan ook maar even mijn verhaal hier neer vrotten.
Eerst moet me even van het hart dat er nog 2 Nederlanders zijn gefinished:
Bergstijn is 9de!!! algemeen geworden bij de historics en De Daf als 22ste, dacht ik.
Geweldig weekeinde gehad als gast monteur bij de Amigo's!
We hebben dan wel meer gelachen dan gesleuteld maar het ging allemaal nog niet vanzelf. Rens had grote problemen met de remmen die veel service tijd opsnoepten. De jarratels van de daf sleten Rechts meer dan Links

en moesten ook een keer extra bijgesteld worden. Ik heb er heel arsenaal aan woorden boeken in het Helmonds bij geleerd, zoals de lekkernij met een Q.

Ik vraag me wel af of de historics op de proef wel harder rijden dan op de service, bijna beangstigend met al dat publiek.
Het heeft even geduurt maar ik ben er dit weekeinde weer achter waarom ik service monteur was geworden. Ronduit een superweekeinde gehad.
Bedankt Amigo's en fans!!!!
Zo wandelend over de service zie je toch wel de echte rallyauto's. In Boezinge gaat het ergens over, als ik zo op de grote markt in Ieper kijk gaat het maar om een paar teams. Dat is in Boezinge wel anders. Daar gaat het nog als vanouds, zoals het hoort. In Ieper kun je gewoon heel duidelijk zien dat het allemaal hard achteruit is gegaan als je het vergelijkt met 10 jaar geleden. De sfeer van 10 jaar geleden is er niet meer, althans zo voelt het bij mij. Deels licht dat aan de manier van organiseren want een service op de grote markt is toch helemaal niks?
Als je de stad in komt moet je de rally kunnen opsnuiven zoals dat vroeger was, maar dat is eigenlijk iets dat ik nog het meeste mis.