Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:tegengesteld rijden....foei....lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
Roy S. schreef:Sponsor schreef:tegengesteld rijden....foei....lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
will top 10 plek is nu wel gegarandeerdmaar ik neem aan dat de meeste teams nu toch wel overstag gaan..... en dit als mooie opener voor 2011 laten gelden
is voor ons als officials ook wat prettiger
Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
Sevius schreef:Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
Zeg dat wel! Eindelijk weer eens een nieuwe wedstrijd op de kalender, na het wegvallen van meerdere evenementen. Deze wedstrijd heeft alles in zich om het te laten slagen. Dat mag best beloond worden met meer inschrijvingen, zodat we er met zijn alle een topdag van kunnen maken!
Mazzo schreef:Sevius schreef:Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
Zeg dat wel! Eindelijk weer eens een nieuwe wedstrijd op de kalender, na het wegvallen van meerdere evenementen. Deze wedstrijd heeft alles in zich om het te laten slagen. Dat mag best beloond worden met meer inschrijvingen, zodat we er met zijn alle een topdag van kunnen maken!
Zullen er niet een hoop rijders kiezen voor de Haspengouw een week later, ik hoop het niet en ben i.i.g. van de partij in Zandvoort. Nieuwe initiatieven moeten beloond worden door rijders en publiek...
RallyeRichard schreef:Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven
Done!
Lijken mij geweldig leuke proeven met gelukkig op strategische punten chicanes. Vindt m'n torretje wel fijn denk ik!
RallyeRichard schreef:Zal het proberen
Bumper was trouwens niet zo erg. Voor 4 tientjes had ik een nieuwe, maar de spoilers zijn niet meer te krijgen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast