Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:op de vraag hoe 2 kinderen een volwassen kerel wilden tegenhouden hadden ze geen antwoord.
StevenK schreef:Jaccoooo schreef:op de vraag hoe 2 kinderen een volwassen kerel wilden tegenhouden hadden ze geen antwoord.
Kijk dat is de instelling. Dat kan ik pas goed verkopen aan m'n potentiële sponsors: 'Wat voor publiek komt er ? Nou, het soort dat vrijwillige jongeren bedreigt om een paar tientjes.'
Want zelfs alleen al de vraag stellen leidt ertoe dat officials zich bedreigd voelen en dat we dus weer minder officials hebben. Als je dit soort vragen aan officials wil gaan stellen, probeer dat dan eerst eens bij de portier van een grote disco
loadmaster schreef:StevenK schreef:Jaccoooo schreef:op de vraag hoe 2 kinderen een volwassen kerel wilden tegenhouden hadden ze geen antwoord.
Kijk dat is de instelling. Dat kan ik pas goed verkopen aan m'n potentiële sponsors: 'Wat voor publiek komt er ? Nou, het soort dat vrijwillige jongeren bedreigt om een paar tientjes.'
Want zelfs alleen al de vraag stellen leidt ertoe dat officials zich bedreigd voelen en dat we dus weer minder officials hebben. Als je dit soort vragen aan officials wil gaan stellen, probeer dat dan eerst eens bij de portier van een grote disco
En dat werkt zeker Steven????
Dacht het niet.... en dat ook nog eens in het bijzijn van jonge kinderen, Goed voorbeeld!!
StevenK schreef:Jaccoooo schreef:op de vraag hoe 2 kinderen een volwassen kerel wilden tegenhouden hadden ze geen antwoord.
mmrizio schreef:Zonder inhoudelijk hierop in te gaan: Ik mag hopen dat de organisatie de officials voor taken inzet waarvoor ze zijn opgeleid en ook voor gemotiveerd, zoals het bewaken van de veiligheid op de proef. En voor het randgebeuren andere vrijwilligers inzet.
Maurice
StevenK schreef:Andor Smits schreef:( p.s. dat cd'tje downloaden de kids wel van internet **gratis** )
Je haalt je boodschappen zeker ook zonder te betalen ?
Andor Smits schreef:StevenK schreef:Andor Smits schreef:( p.s. dat cd'tje downloaden de kids wel van internet **gratis** )
Je haalt je boodschappen zeker ook zonder te betalen ?
Wordt ik nu gelijk als crimineel beschouwd als ik dergelijke opmerkingen plaats ? Volgens mij maakt half Nederland zich schuldig aan het illegaal downloaden van muziek e.d.
( maar dit gaat niet meer over rally, dus wat mij betreft einde discussie )
Jaccoooo schreef:met mijn opmerking probeerde ik duidelijk te maken dat je geen kinderen(tieners)op bepaalde plaatsen moet zetten,ook bij een andere rally heb ik wel eens meisje van een jaar of 14 als official gezien die geen idee had wat ze moest doen.
antoine.reekers schreef:he jongens als jullie alleen maar kunnen klagen over de entree ga lekker niet kijken en maak lekker de rallysport kapot en ga dan lekker naar de voetbal en betaal dan effe VET meer voor een entree kaartje waar je 90 min plezier van hebt
de rallysport kost voor de rijders en navigatoren ook een smak geld en dan heb ik het nog niet over sommige monteurs die er heeeeeel veel tijd en stiekem toch ook een ongeziene fin. bijdrage bij insteken .....
ben zelf zondags monteur maar ik steun graag de bhv door zaterdag lekker te gaan kijken en wel gewoon lekker betalen ipv. te zeuren over de toegangs prijzen
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:antoine.reekers schreef:he jongens als jullie alleen maar kunnen klagen over de entree ga lekker niet kijken en maak lekker de rallysport kapot en ga dan lekker naar de voetbal en betaal dan effe VET meer voor een entree kaartje waar je 90 min plezier van hebt
de rallysport kost voor de rijders en navigatoren ook een smak geld en dan heb ik het nog niet over sommige monteurs die er heeeeeel veel tijd en stiekem toch ook een ongeziene fin. bijdrage bij insteken .....
ben zelf zondags monteur maar ik steun graag de bhv door zaterdag lekker te gaan kijken en wel gewoon lekker betalen ipv. te zeuren over de toegangs prijzen
**ietwat late reactie, maar wat zou het fijn zijn als we die vergelijking eens met dat voetbal lieten voor wat het was: Anders.
De vergelijking zou met de rally evenementen onderling moeten zijn, we betalen en willen daar wat voor terug, betalen we meer, willen we meer terug. Heel simpel allemaal.
En wat voor de een veel geld is, is voor de ander minder, zo zal het altijd zijn.
Maar......... dat we dat hier mogen zeggen geld voor iedereen, probeer elkaar dan ook niet uit de schoenen te praten ajb.
En wees zeker niet roomser dan de Paus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten