BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Holkers » vr mei 28, 2004 13:31

billy wrote:
De organisatie is alleen maar heeeeel erg blij met alle aandacht.

ik neem aan dat je dit cynisch bedoeld. ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand blij kan zijn met zo veel negatieve aandacht.

@VDG
Vind jij het bedrag niet te veel dan wat betaald moet worden? en dan niet beginnen over België en WK wedstrijden, dat je daar ook moet betalen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor yrreF » vr mei 28, 2004 14:51

Hoi,

Neem nou bijvoorbeeld het RAM festival,
Moet je ook betalen ( 15,00 Euri )
Maar dan heb je er ook een heleboel AUTOSPORT & SPEKTAKEL voor terug !!!!!!!
Dus dan vind ik het helemaal niet erg om te betalen.

Denk dat ik wel naar de BHV ga,
Maar even een vraagje als je nou een kaartje op een proef koopt,
En je blijft daar dan gewoon op die proef voor de 2 boucle rondlopen,
Dan kost het je inprincipe maar 5 EURI.
En heb je toch 2 keer de auto's voorbij zien komen.
Of gaat dat ook niet ???

Greetings ferry,
Afbeelding
yrreF

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor billy » vr mei 28, 2004 15:18

Holkers wrote:
billy wrote:

ik neem aan dat je dit cynisch bedoeld. ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand blij kan zijn met zo veel negatieve aandacht.

@VDG
Vind jij het bedrag niet te veel dan wat betaald moet worden? en dan niet beginnen over België en WK wedstrijden, dat je daar ook moet betalen.

Nou Holkers, ik was bloedserieus.

Kijk, het gaat ze in eerste instantie om aandacht voor hun hoofdsponsor, dit topic staat al een groot aantal dagen bovenaan de lijst.

En als zij, zoals ik denk, inderdaad minder publiek willen tijdens de rally dan is dit de ideale methode om mensen af te schrikken.

Maar dat zullen ze nooit hardop zeggen.
William Heeren
billy

Berichtdoor MartijnS » vr mei 28, 2004 15:28

yrreF wrote:
Denk dat ik wel naar de BHV ga,
Of gaat dat ook niet ???

Greetings ferry,

Denk dat ze je moeilijk van de proef af kunnen schoppen tussendoor :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Campos » vr mei 28, 2004 15:34

yrreF wrote:
Of gaat dat ook niet ???

Ik denk dat je daar een insteek van de organisatie te pakken hebt, ze wilden immers minder verplaatsingen van publiek tussen de verschillende proeven toch?
Campos

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr mei 28, 2004 18:25

Ton van Spanje wrote:
pbro wrote:
Bij de aankomende BHV Expo Groep rally zal entreegeld worden gevraagd bij alle klassementsproeven maar ook op het serviceterrein! De start en finish is het centrum van Roosendaal blijven wel gratis toegankelijk. De laagste entreeprijs zal 5 euro gaan bedragen!

Dit door o.a. de toegenomen kosten EN het heen-en-weer rijden tussen de proeven te beperken ,allemaal voor de veiligheid............

=====================================

Op zich geen verkeerd idee (even afhankelijk van wat een compleet pakket voor het gehele spektakel gaat kosten, want dat wordt hier even vergeten te melden :D)

Door de prijzen voor de proeven per stuk wat hoog te houden, scoort men leuk op de gelegenheidsbezoekers. Als dan de prijs voor een totaalpakket niet te gek is t.o.v. andere rally's, dan bedient men de echte fans idd goed, en zullen de verplaatsingen van de éénmalige bezoekers wel eens uit kunnen blijven.

==========================

Voor alle duidelijkheid heb ik mezelf nog even gequote, en sta nog steeds achter mijn mening.

Wat mij verbaasd is dat er op allerlei manieren wordt geschopt over de genoemde entreeprijzen, waarbij ik echter nog niemand van officiele zijde al deze genoemde bedragen heb zien bevestigen. Daarnaast is het ook nog moeilijk om te oordelen of de genoemde bedragen inderdaad zo hoog zijn, omdat niemand kan vertellen wat hier voor wordt geboden.

Daarnaast zie ik allerlei totaalbedragen genoemd worden wat men kwijt is, maar dat staat in wezen buiten de toegangsprijzen. Bedragen voor brandstof e.d. zijn naar mijn bescheiden mening niet relevant in deze discussie daar dit per geval verschilt. (Simpel gezegd: dit gaat alleen op als we allemaal van dezelfde plek vertrekken, en als we allemaal het brood bij dezelfde bakker hebben gekocht.)

Dan het verhaal over de demonstraties, ................. Zelf wil ik graag een Porsche 911 aanschaffen, maar vindt deze veel en veel te duur. Daarom heb ik het plan opgevat om binnenkort naar Leusden te rijden en daar de toegangsweg naar Pon's Automobielhandel te blokkeren, en op die wijze de prijzen naar beneden te krijgen. Zijn er nog mensen die mee willen, met dezelfde motivatie?

[Edited by Ton Van Spanje on 05-28-2004 at 07:28 PM GMT]
Ton Van Spanje

Berichtdoor Holkers » vr mei 28, 2004 19:19

Ton van Spanje wrote:
Dan het verhaal over de demonstraties, ................. Zelf wil ik graag een Porsche 911 aanschaffen, maar vindt deze veel en veel te duur. Daarom heb ik het plan opgevat om binnenkort naar Leusden te rijden en daar de toegangsweg naar Pon's Automobielhandel te blokkeren, en op die wijze de prijzen naar beneden te krijgen. Zijn er nog mensen die mee willen, met dezelfde motivatie?

Mag ik er dan een keertje in rijden? :D
Dan doe ik mee (dan krijg ik er wat leuks voor terug :D)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr mei 28, 2004 20:13

Holkers wrote:
billy wrote:

@VDG

Tuurlijk is dit bedrag te hoog gewoon € 5,- voor alles te zien is genoeg nu moeten ze ook betalen om in de service te komen.
Dus als je mensen uitnodigd om te komen kijken bij ons in de service en daar ook nog voor moeten betalen dat is belachelijk.
Zo maken ze de sport langzaam kapot.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor mantaboy » vr mei 28, 2004 20:24

@VDG: Positief denkbeeld is ver te zoeken bij je. Ik denk dat het juist is om de sport naar een hoger en hopelijk beter niveau te brengen.

En je moet toegeven dat het startgeld niet hoog is voor hetgeen geboden word. Het blijft veel maar dan heb je ook wat.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr mei 28, 2004 20:52

mantaboy wrote:
@VDG: Positief denkbeeld is ver te zoeken bij je. Ik denk dat het juist is om de sport naar een hoger en hopelijk beter niveau te brengen.

En je moet toegeven dat het startgeld niet hoog is voor hetgeen geboden word. Het blijft veel maar dan heb je ook wat.

O ja ben jij ook rijder dan ???? Ik rij al 15 jaar en ik weet waar ik over praat en wat ik zeg , daar sta ik ook achter.
Als je geen rijder bent dan zorg eerst maar eens dat je dat word ,dan kom je er achter dat je publiek nodig hebt.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor mantaboy » vr mei 28, 2004 21:46

v.d.g rally team wrote:
mantaboy wrote:

O ja ben jij ook rijder dan ???? Ik rij al 15 jaar en ik weet waar ik over praat en wat ik zeg , daar sta ik ook achter.
Als je geen rijder bent dan zorg eerst maar eens dat je dat word ,dan kom je er achter dat je publiek nodig hebt.

Hier kan ik maar op 1 manier op reageren Peter: Hoevaak heb je meegedraait in een organisatie? Hoevaak als official naast de baan gestaan?

Vergeet niet dat jij ons ook hard nodig hebt vorraleer je weer commentaar geeft. Zonder ons rij je nl. niet zoe veel meer....
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor kraats » vr mei 28, 2004 22:17

Vergeet niet dat jij ons ook hard nodig hebt vorraleer je weer commentaar geeft. Zonder ons rij je nl. niet zoe veel meer....
===================
Zeg vriend,

Jij denkt dus dat er rally's worden georganiseerd om goede officials langs de weg te laten staan?
Waar ze overigens niks te zoeken hebben zonder deelnemers. Behalve bij de BHV dan daar tekken ze alleen motoren en vrachtauto's. Ja jij gaat daar wel alleen voor langs de baan staan maar dan sta je wel bij je vrienden .......

Ik denk dat we elkaar allemaal nodig hebben want zonder deelnemers geen rally's en zonder officials ook niet...

Maar als er geen publiek is heb je in het ieder geval geen officials nodig voor het publiek of dranghekken dus kunnen er ook een paar honderd entree gaan betalen. Kijk zo komen we er wel!!
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr mei 28, 2004 22:19

mantaboy wrote:
v.d.g rally team wrote:
mantaboy wrote:

Hier kan ik maar op 1 manier op reageren Peter: Hoevaak heb je meegedraait in een organisatie? Hoevaak als official naast de baan gestaan?

Ben in het verleden al een keer of 10 inval official geweest . Maar niet in de organisatie mar weet wel het 1 en ander wat er bij komt kijken dus vlak mij niet uit in de 15 jaar ben ik genoeg te weten gekomen.
En zo als het er nu uit ziet , als het zo door blijft gaan wat ze willen gaan doen dan blijft er niet veel over van de rally sport.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor John » vr mei 28, 2004 22:19

billy wrote:

Denk je, negative aandacht zitten ze niet op te wachten. Als ik namelijk de dure prijzen doortrek naar de sponsor dan zou dat betekenen dat de BHV Expo groep dus erg duur is. Doe mmij dan maar de Almere Rally en tenten van de Boer ofzo. Is een stuk voordeliger.

cya John
John

Berichtdoor kraats » vr mei 28, 2004 22:32

Jammer dat ik niet ga kijken bij de BHV want ik weet zeker dat ik niet ging betalen, en toch keek. En ik denk dat iedereen die dus iets tegen dit soort belachelijke bedragen wil doen gewoon moet gaan kijken zonder te betalen.
Gewoon doorlopen als ze denken je tegen te kunnen houden. Als iedereen dat doet is er niks aan het handje want daar is toch geen houden aan. Zeker niet voor de padvinders.
En een beetje extra verplaatsen graag.....:D

Edit: Maar ga geen dingen doen waardoor de deelnmers de dupe zijn tijdens hun wedstrijd.

[Edited by kraats on 05-28-2004 at 10:34 PM GMT]
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden