Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
kraats schreef:Ik ben onder de indruk van de organisatie.
zoals ik het beleefd heb was er weinig aan te merken op hetgeen zij hebben neergezet.
Ik heb wel wat opbouwende kritiek maar dat zal ik bij de organisatie neerleggen. Het zijn relatief kleine dingen die ze bij bijna alle organisaties achterwege laten of onvoldoende aandacht geven.
Maar deze organisatie heeft in deze eerste editie laten zien dat dit veel beloofd voor de toekomst. Heel erg bedankt!!! We hopen dat we er nog lang van mogen genieten.
Starkoo schreef:wel gaaf dat de winkel, wevers aan kon
YellowLeonVT schreef:Starkoo schreef:wel gaaf dat de winkel, wevers aan kon
Zie dit net iets anders. Knap van Wevers dat ie met de Fabia WRC een toprijder zoals de Winkel met topmateriaal S12 kon kloppen..
Ze zullen beide wel verbeterpunten hebben maar heb genoten van het gevecht om de 2e plaats. Mark van Eldik was gewoon net een maatje te groot.
erikjan schreef:Hein weet vast wat voor spul het is geweest, hij stond er vanmiddag tussen te fotograferen '-)
Hein schreef:erikjan schreef:Hein weet vast wat voor spul het is geweest, hij stond er vanmiddag tussen te fotograferen '-)
Echt niet. Ik heb geen verstand van groen spul. Ben in staat om in de tuin de bomen te rooien en het onkruid te laten staan.![]()
Heb er wel mooie plaatjes gemaakt
ChrisZW schreef:YellowLeonVT schreef:Starkoo schreef:wel gaaf dat de winkel, wevers aan kon
Zie dit net iets anders. Knap van Wevers dat ie met de Fabia WRC een toprijder zoals de Winkel met topmateriaal S12 kon kloppen..
Ze zullen beide wel verbeterpunten hebben maar heb genoten van het gevecht om de 2e plaats. Mark van Eldik was gewoon net een maatje te groot.
Jan de Winkel voor het eerst in die S12.... wou jij zeggen dat het knap is van Wevers?
Paul schreef:ExTaxi schreef:Snijers heet de beste man, SNIJERS!! Niet Snijders of Sneijders.
Maar wat gaaf dat Mark zo hard gaat, zet 'm op!
Dat viel mij idd ook al op, ik hoop dat hij dit tempo morgen ook zo kan volhouden. (Of zou hij gegokt en gewonnen hebben door op slicks weg te gaan ??). Ik hoorde dat er veel teams op regenbanden weggingen
ChrisZW schreef:Jan de Winkel voor het eerst in die S12.... wou jij zeggen dat het knap is van Wevers?
Harry37 schreef:Dat is ook mijn reactie, eerste keer S12 voor Jan............ Hij kan natuurlijk vreselijk goed sturen..
Harry37 schreef:Vindt prestatie van Jan beter dan van Erik.
Harry37 schreef:Regelementair heeft Erik gewonnen, maar had eigenlijk andersom moeten zijn. Ze mogen van mij wel kijken naar onderlinge scretchtijden om tot een klassement te komen.
pipo schreef:Horen ...,
De messte gingen op slicks weg !
en Snijers kan sturen ..
Uiteraard op onverhard is de porsche niet de snelste tegen een 4x 4..heeft geen tractie ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten