5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor myron » za okt 09, 2004 7:59

Subaru Rullezzz!!! wrote:
En weer hebben ze de startlijst lekker in elkaar geflanst...

Max Jonkers 25e (10e GTR!!!)
Ger Haverkate 32e
zijn toch wel 2 toppers vind ik...

en zo zijn er nog wel een paar

Max Jonkers en Ger Haverkate en roel Fassbender die staan altijd al wat naar onder vind ik ook nooit goed vind ze alle ze wel hard gaan ja en zo nog wel een paar idd
Afbeelding

Myron vincentie

myronrallyfotos.tk
myron

Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor myron » za okt 09, 2004 8:01

billy wrote:
steven wrote:
Ik ben benieuwd wat Jaap van Lagen ervan gaat maken. Als 'ie z'n drift-titels waarmaakt, moet dat veel spektakel geven.

De man kan echt een potje sturen! Ik vraag me wel af of hij voor spectakel zal gaan zorgen. Een EVO over een rallyproef is net even wat anders dan een 350Z met gladde (met olie ingesmeerde) banden op Zandvoort.

die had ik gezien die kan wel wat van
Afbeelding

Myron vincentie

myronrallyfotos.tk
myron

Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor kraats » za okt 09, 2004 9:29

ik dacht de rally gisteravond al van start was gegaan.
ben je opweg naar huis word je al door twee raly auto's ingehaald en zie je allemaal auto's met 2 mensen erin kaartlees lampje aan, en de rechter persoon schrijft vanalles op. of was er soms een puzzelrit bezig?
=============================
Nou ik vind het allemaal erg overdreven moet ik zeggen. Die ene "rallyauto" was ik in een fordje met plakplaatjes. Maarja dat maakt nog geen rallyauto.
Gisteren avond wilde ik deze verhalen eens gaan controleren en heb verrekte lang op een bepaald punt op een bepaalde proef gestaan. Totaal onzichtbaar. Hier moeten de verkenners een weg inslaan die bijna niet door gewoon verkeer gebruikt wordt. Alleen 1 aanwonende.
Ik heb daar wel wat mensen gezien mogelijk wat met rally zouden kunnen hebben.
Maar als je op dat punt waar verkenning echt wel zin heeft nog geen 10 "verdachten" langs ziet komen in 2 uur tijd, moet ik zeggen dat al die verhalen sterk overdreven zijn.

1 rallyauto heb ik gezien. Die auto ken ik een beetje en de eigenaar ook, een beetje.
Maar Geurt heb je er wel eens over nagedacht dat deze auto er misschien reed voor de organisatie? Misschien was het wel zo dat daar helemaal geen deelnemer in zat?
En kaartlees lampjes aan in de auto vind ik niet gek daar in die negorij, als je daar de weg kwijtraakt ben je m ook echt kwijt als je er vreemd bent.:D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Jan » za okt 09, 2004 18:28

En dan wordt ik hier toch langzamer hand helemaal gek van die Kraats he !!!

Je moet niet denken dat je grappig bent of overal alles van af weet, die posts van jou hebben nooit iets zinnigs te melden, alleen maar commentaar op iemand anders...

Als je nou echt zo'n grote jongen bent, doe dan niet zo kinderachtig, en wat ik over de startlijst vertelde: ik wilde er mee zeggen dat ze een paar goede teams behoorlijk achteraan in het startveld hebben gezet, dan moet jij niet zeggen dat ik dat helemaal verkeerd want dat is mijn mening... en er zijn vele anderen die er ook zo over denken.

Zo dat is er uit

[Edited by Subaru Rullezzz!!! on 10-09-2004 at 05:29 PM GMT]
Jan

Berichtdoor Holkers » za okt 09, 2004 18:30

doe dat even in het zeik en zanik topic i.p.v. hier.
ten tweede wil ik er even aan toevoegen dat de kans dat hij naar jou luisterd nihil is. maar dat kun je zelf uitbekken in het andere topic
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor V.D.G Rally team » za okt 09, 2004 18:31

Het is toch wel makelijk om achter de pc elkaar af te zeiken.
Vooral met een schuilnaam.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor Holkers » za okt 09, 2004 18:32

En om weer ontopic te gaan (populair woord schijnt), ik baal er nu steeds meer van dat ik niet kan komen kijken .!.!.!.!

(sociale verplichtingen,.... kut-planning :D)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor kraats » za okt 09, 2004 18:39

Ik heb vandaag een indeling van de service gezien. Ik moet zeggen dat het geheel er wel verzorgd uitziet. Er is warempel echt een beetje over nagedacht. Hieruit blijkt al wel dat ik nogal sceptisch was.

Na het evenement zullen er misschien aandachtspuntjes zijn (dat is altijd bij iets nieuws) maar de service voor de wat minder gebudgeteerde teams lijkt me wel bere gezellig. Al vraag ik me wel af waarom in alle ruimte niet wat meer service ruimte gepland is. Er is daar immers ruimte in overvloed. Maar dat zal op de dag nog wel gebeuren denk ik.

Ik had eerst wel mijn bedenkingen bij het service´en op onverharde ondergrond maar werd erop geattendeerd dat ik het vroeger allemaal veel leuker vond en dat we toen in een smal bermpje lagen te sleutelen......
Dus waar heb je het over?
Soort van Back to basic?? Misschien is het voor teams al duidelijk dat je daar even op in moet springen. Vroeger hadden we niks en toen werkte het perfect, dus nu zal het ook wel op te lossen zijn. Ik heb ook gehoord dat je in de terplaatse gebouwde tent een restaurant komt waar je met je eigen en/of teamleden voor een heel milde prijs geweldig goed kunt eten. Misschien wel zo gezellig. Zeker als de prijs mild is.:D:D:D

Ik begin nu te overwegen om een tentje neer te zetten en daar te overnachten.:D:D:D
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor V.D.G Rally team » za okt 09, 2004 18:44

Kraats heb je dan ook gehoord dat de service plekken 5x8 meter zijn ze worden met de wedstrijd kleiner.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor kraats » za okt 09, 2004 18:45

===========================
MISSION ACCOMPLISHED!!
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » za okt 09, 2004 18:51

V.D.G Rally team wrote:
Kraats heb je dan ook gehoord dat de service plekken 5x8 meter zijn ze worden met de wedstrijd kleiner.

=====================
Die maten zijn inderdaad erg krap.
Zo zie je maar weer dat je blij moet zijn wanneer je aan een astra mag sleutelen en niet met een EVO op stap bent:D:D:D

En jij hebt het echt voor elkaar want jij kunt wel 2 van jouw exemplaren op die plaats kwijt.:D:D:D

Maar ik heb dit vanmiddag ook aangegeven en denk dat hier op de wedstrijddag wel wat meer ruimte voor gecreërd gaat worden. Althans dat hoop ik. Maar dit is meestal wel erg gezellig en komt het familie gevoel weer eens omhoog. Toch?
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Rianne » za okt 09, 2004 19:30

Wat denken jullie trouwens van de F2?
Kan misschien ook wel leuk worden als Theo niet al te snel gaat voor de rest.
Rianne

Berichtdoor Ton Van Spanje » za okt 09, 2004 19:31

Subaru Rullezzz!!! wrote:

Je moet niet denken dat je grappig bent of overal alles van af weet, die posts van jou hebben nooit iets zinnigs te melden, alleen maar commentaar op iemand anders...

Als je nou echt zo'n grote jongen bent, doe dan niet zo kinderachtig, en wat ik over de startlijst vertelde: ik wilde er mee zeggen dat ze een paar goede teams behoorlijk achteraan in het startveld hebben gezet, dan moet jij niet zeggen dat ik dat helemaal verkeerd want dat is mijn mening... en er zijn vele anderen die er ook zo over denken.

Zo dat is er uit

[Edited by Subaru Rullezzz!!! on 10-09-2004 at 05:29 PM GMT]

============================
Soepje,

Je vergist je in Kraats, en niet zo heel weinig ook!!!!!!! Hij had bij wijze van spreken je vader kunnen zijn. Alleen had je dan niet zo'n grote waffel gehad, maar respect voor anderen.

Kraats loopt al even mee, en denkt niet dat ie grappig is. Nee, hij irriteert zich, net als ikzelf, aan dat geleuter van figuren zoals jij. Jij bent ook al zo'n figuur die roept dat ie zijn eigen mening mag hebben. Maar owee als een ander zijn mening geeft, en die niet met de jouwe overeenkomt. Dan wordt het in een keer zeiken, of afzeiken.

Dus............., of je laat in de toekomst je toetsenbord in de kast, of je gaat je normaal gedragen!!! (Admin, actie svp)
Ton Van Spanje

Berichtdoor geurt » za okt 09, 2004 19:49

beste Kraats dat jij ergens gestaan hebt en dat daar niet tot nauwlijks auto's langs zijn gekomen, met mensen erin die de proeven van de rally aan het verkennen waren, dat kan gebeuren.
ik heb toch echt meerdere auto's gezien die rustig en soms als debielen over de "proef" heen reden en waar de rechter persoon iedere keer aantekeningen zat te maken.
kraats jij bent dus de man in dat fordje, weet ik gelijk wie je bent en hoe je er uitziet.
Geurt van Middendorp
geurt

Berichtdoor kraats » za okt 09, 2004 19:56

geurt wrote:
beste Kraats dat jij ergens gestaan hebt en dat daar niet tot nauwlijks auto's langs zijn gekomen, met mensen erin die de proeven van de rally aan het verkennen waren, dat kan gebeuren.
============================
Klopt.

ik heb toch echt meerdere auto's gezien die rustig en soms als debielen over de "proef" heen reden en waar de rechter persoon iedere keer aantekeningen zat te maken.
=============================
Ik kan je verzekeren dat wanneer je als een diebiel over de proeven heen gaat je geen aantekeningen kunt maken. Pertinent niet!
Dus dat bestrijd ik.

kraats jij bent dus de man in dat fordje, weet ik gelijk wie je bent en hoe je er uitziet.

=========================
Goddelijk, he?
Maar niet zo degraderend praten over de auto van een collega monteur, he?:D:D:D
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden